Connect with us

Vijesti

25% liječnika koji ubijaju pacijente u asistiranim samoubojstvima krše zakon!?

Published

on

Dana 12. studenoga objavio sam komentar na istraživački esej Alexandera Raikina koji je objavljen u časopisu The New Atlantis, a naslovio sam ga: Ontario: Najmanje 428 nesukladnih (MAiD) smrti od eutanazije. Nakon objavljivanja članka nekoliko mi je ljudi poslalo e-poštu sugerirajući da svi smrtni slučajevi eutanazije, bilo usklađeni ili nesukladni, uključuju ubojstvo ljudskog bića i sami su pogrešni. Slažem se

18.studenoga, članak Alexandera Raikina: Četvrtina svih pružatelja pomoći u Ontariju možda je prekršila Kazneni zakon. Brine li ikogao – objavio je The Hub? Raikinov članak temelji se na istom istraživanju koje je dovelo do njegovog ranijeg članka, prihvatite da njegov posljednji članak dodaje značajan povijesni kontekst ovom pitanju.

    Raikin počinje svoj članak izjavom da je Kanada legalizirala (MAiD) eutanaziju i potpomognuto samoubojstvo u Kanadi kao iznimku od kaznenog zakona kada se to čini na temelju specifičnih okolnosti, a izvan tih okolnosti ta djela ostaju kaznena djela. Raikin navodi:

    Godine 2016., nakon jednoglasne presude Vrhovnog suda u predmetu Carter protiv Kanade, Justin Trudeau dekriminalizirao je kažnjivo ubojstvo i savjetovanje ili pomaganje u samoubojstvu u Kaznenom zakonu, samo ako to čini liječnik ili medicinska sestra i ako su ispunjeni svi uvjeti podobnosti za MAID. Inače, kliničari ne bi bili imuni kroz ova izuzeća u Kaznenom zakonu.

    Neki od tih zahtjeva uključuju postojanje teškog i nepopravljivog zdravstvenog stanja, dobrovoljni zahtjev za umiranje ne zbog vanjskog pritiska i sposobnost davanja informiranog pristanka. Propust liječnika ili medicinske sestre da dostave potrebne informacije o odredbi MAID-a – ili propust da obavijesti ljekarnika o svrsi recepata MAID-a ili da ne slijedi pokrajinske smjernice – također se kažnjava zatvorskom kaznom. To znači da se kliničar koji ne poštuje bilo koje od ovih pravila suočava s ozbiljnom kaznenom kaznom.

    Raikin ističe da se čak i CAMAP (Kanadska udruga MAiD procjenitelja i pružatelja usluga) slaže s tom izjavom. Njihovo stajalište:

    “prepoznaje potrebu za nadzorom”, uključujući vodeće načelo da “održava povjerenje javnosti i osigurava odgovornost za pružanje MAID-a u odnosu na zakonodavni okvir i mjere zaštite.”

    Raikin ističe da je CAMAP lobirao kod vlade da smanji nadzor nad kanadskim zakonom o eutanaziji.

    Ipak, na godišnjoj konvenciji za CAMAP 2018., službeni sažetak postupka također je opisao kako je Quebecov neovisni nadzor potpomognutog umiranja, Commission des soins de fin de vie, bio pretemeljit: “Pregled 43 posto svih slučajeva MAID-a smatra se uznemiravanjem od strane pružatelja usluga. .” CAMAP je pobijedio. U fiskalnoj godini 2023. neovisna nadzorna agencija u Quebecu poslala je na daljnji pregled samo 4 posto slučajeva MAID-a; au Ontariju, glavni mrtvozornik Ontarija klasificirao je samo 6 posto slučajeva MAID za potpuni pregled.

    U odgovoru Raikin ističe da vodeći liječnici za eutanaziju tvrde da nema razloga za brigu. Stefanie Green, bivša predsjednica CAMAP-a je rekla:

    “Ako bilo gdje prekršim pravila, u glavi mi stoji kaznena odgovornost,”

    Dok je Chantal Perrot nedavno izjavila za The Guardian sljedeće:
    “Nikada nisam čula za slučaj MAID kriterija koji su primijenjeni pogrešno ili zlouporabno, ili za nekoga tko je primio MAID, a nije trebao. Čuo sam da nijedan od mrtvozorničkih ureda ili bilo koja od njihovih pokrajinskih nadzornih skupina nije prijavio ništa.”

    Kao odgovor, Raikin je objavio izjavu Michela Bureaua iz kolovoza 2023., voditelja nezavisnog nadzornog odbora Quebeca, koji je izjavio da slučajevi MAID-a u Quebecu “približavaju se granicama zakona.”

    Raikin također podsjeća čitatelje da je 2018. Dirk Huyer, glavni mrtvozornik Ontarija, naznačio da postoji:

    “obrazac nepoštivanja propisa, obrazac nepoštivanja zakona, obrazac nepoštivanja propisa.”

    Raikin također ističe da je studija koju je proveo Huyer o prvih 100 smrtnih slučajeva uslijed eutanazije u Ontariju pokazala da je od početka zakona postojao obrazac nepoštivanja.
    Raikin objašnjava da je Huyer rekao grupi medicinskih sestara 2018. da postoje

    “neki… problemi u vezi s usklađenošću s Kaznenim zakonom i očekivanjima politike regulatornog tijela, od kojih su se neki ponavljali tijekom vremena.”

    Raikin ističe kako se nepoštivanje propisa u Ontariju samo pogoršalo. Glavni mrtvozornik Ontarija (Huyer) istaknuo je sljedeće:

    Godine 2020. njegov je ured identificirao 76 “problema s usklađenošću”, a 2024. njegov je ured identificirao 428 “problema s usklađenošću”.

    Raikin navodi da je nedavno izvješće Ontario MAiD odbora za pregled smrti utvrdilo:

    Četvrtina svih pružatelja usluga eutanazije u Ontariju imala je barem jedan problem usklađenosti u 2023., iako niti jedan pružatelj usluga nije prijavljen policiji, čak ni pružatelj usluga koji je izvršio smrtni slučaj kojeg je glavni mrtvozornik opisao kao “očiglednu situaciju” u kojoj su “obitelj i preminula osoba strahovito patili”.

    Raikin zaključuje svoj članak izjavom:

    Teško je razumjeti kako su te optužbe o nepoštivanju MAID zakona tako dugo ostale skrivene od svih odgovornih strana. Nema pokrajinskog izvješća, nema izjave mrtvozornika, čak ni curenja informacija od dotičnog MAID pružatelja usluga ili procjenitelja. Na provincijskom subredditu za Ontario moj je članak zabranjen zbog iznošenja “lažnih informacija s namjerom obmane”. To je dobar odgovor kao i svaki drugi: zabrinutost oko poštivanja Kaznenog zakona se događa, ali čini se da nikoga nije briga.

    Napomena: Alex Schadenberg je izvršni direktor Koalicije za sprječavanje eutanazije i njegov blog možete pročitati ovdje.

    izvor: LifeNews

    Vijesti

    PODSJETNIK UŽASA: Jugo-komunizam pobio više katoličkog svećenstva nego sve europske komunističke zemlje skupa

    Published

    on

    A pričali su nam da smo imali komunizam s ljudskim likom…

    U Hrvatskoj je poslije rata ubijeno 664 katolička svećenika, časne sestre, redovnika, sjemeništarca… za usporedbu u, nama sličnoj Slovačkoj komunizam je ubio samo 14 svećenika, časnih… a slično je, kao u Slovačkoj, bilo i u drugim zemljama komunističkog lagera.

    Dakle, u Hrvatskoj je ubijeno više svećenstva, nego u svim komunističkim zemljama istočne Europe, uključujući i Sovjetski savez. I to su zvali komunizam s ljuskim likom.

    Pogledajte u cijelosti ovi kratku, ali tragičnu priču.

    Continue Reading

    Vijesti

    NADBISKUP KUTLEŠA Ako nam je težak stijeg čestitosti…

    Published

    on

    MISNO SLAVLJE NA MEMORIJALNOM GROBLJU ŽRTAVA DOMOVINSKOG RATA / FOTO: MIA SLAFHAUZER/PIXSELL

    U homiliji povodom Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje, nadbiskup Kutleša naglasio je da „mi nismo agresori, nego žrtve; nismo napadači, nego branitelji; nismo narod koji prisvaja tuđe, nego narod koji brani svoje”, a pokušaji da se hrvatskom narodu nametne drukčiji identitet i da ga se odvoji od korijena i vrijednosti – nisu prestali ni danas.

    Ako postoji nešto u našoj osobnoj ili nacionalnoj povijesti što nas može vratiti pravim vrijednostima, probuditi u nama snagu ljubavi i podsjetiti nas na uzvišene ideale radi kojih smo spremni žrtvovati vlastite živote, tada je to sjećanje na sve ono čega je ovaj grad Vukovar postao simbolom. Gdje god se ovih dana nalazili, osjećaji su isti: duboko poštovanje, zajedništvo, ponos i odlučnost da se unatoč svim poteškoćama nastavi dalje – s istom hrabrošću i istim zanosom kojima se Hrvatska branila 1991. godine.

    Žrtva naših poginulih branitelja ima duboku sličnost s Kristovom žrtvom, što je dojmljivo prikazano u kenotafu zavjetne crkve Svete Mati Slobode na zagrebačkom Jarunu. Na južnoj stijeni kenotafa stoje uklesane riječi s popisom naših poginulih branitelja: „Ako vam je težak stijeg čestitosti, utaknite ga u zemlju gdje počivaju naše kosti – mi ćemo ga držati.“[1]

    Ove riječi označavaju snagu žrtve, bude ponos i pozivaju na trajnu odgovornost za ideale čestitosti i domoljublja za koje su naši branitelji dali svoje živote. Oni nas i danas pozivaju na vjernost istini, pravdi i slobodi, s porukom da njihova žrtva ostaje trajna potpora u nošenju s izazovima čestita života.

    Upravo su te riječi nade, prožete vjerom i ljubavlju, bile usađene u srca naših branitelja.

    Draga braćo i sestre,  Krist nas je naučio dubokoj istini: „Ako pšenično zrno, pavši na zemlju, ne umre, ostaje samo; ako li umre, donosi obilat rod“ (Iv 12,24). Upravo su te riječi nade, prožete vjerom i ljubavlju, bile usađene u srca naših branitelja. Znali su da smisao njihove žrtve postaje vidljiv tek u svjetlu njezina dovršenja. Jer vrijedi umrijeti samo za ono za što vrijedi i živjeti, za stvarnosti koje našem postojanju daju ljepotu i puninu. Te nas istine uče razlikovati ono što je doista važno od onoga što na kraju gubi svoju vrijednost. Samo s takvom jasnoćom možemo ispuniti život pravim smislom i trajnim nadahnućem.

    Dok danas promišljamo o vrijednostima za koje vrijedi položiti život, osvrćući se na rane i ožiljke ovoga grada i drugih mjesta gdje se Hrvatska branila u Domovinskom ratu, prepoznajmo u tim tragovima pretrpljena zla četverostruko značenje. Prepoznajmo u njima: svjedočanstvo našeg identiteta, znamenja pobjede, znakove spasonosne patnje te izvor ozdravljenja i budućnosti našega naroda.

    1. Rane kao dokaz identiteta

    U ljudskom iskustvu rane i ožiljci neizbježan su dio života, duboko utkani u identitet pojedinca i naroda. Evanđelja svjedoče da je Isus, čak i nakon uskrsnuća, na svome proslavljenom tijelu nosio preobražene rane razapinjanja i ponižavajuće smrti. Upravo su te rane, nakon uskrsnuća, postale znakovi po kojima su ga učenici prepoznali kao Uskrsloga – onoga s kojim su jeli i pili, u čijoj su blizini učili. Toma je povjerovao tek kada je vidio Isusove rane. Isusove rane postale su jedini siguran znak prepoznavanja, i čini se da je upravo to htio. Nije uskrsnuo bez rana jer je želio da ga poistovjetimo s njima – tim trajnim pečatom ljubavi i žrtve koju je za nas podnio. Jedino su rane izdržale oganj smrtne kušnje.

    Među njima, Vukovar se ističe kao simbol tih rana, svjedočanstvo naše povijesti i našeg dostojanstva.

    Kao što je Krist podnio fizičke rane razapinjanja te emocionalne rane izdaje i odbacivanja, tako i pojedinci, ali i čitavi narodi prolaze kroz vlastite križeve, patnje i izdaje. Povijest Hrvatske obilježena je brojnim ranama koje su oblikovale identitet i duh našeg naroda. Među njima, Vukovar se ističe kao simbol tih rana, svjedočanstvo naše povijesti i našeg dostojanstva.

    Rane Vukovara opominju nas i podsjećaju na to tko smo i za što se zauzimamo. Mi nismo agresori, nego žrtve; nismo napadači, nego branitelji; nismo narod koji prisvaja tuđe, nego narod koji brani svoje. Pokušaji da nam se nametne drukčiji identitet, da nas se odvoji od naših korijena i vrijednosti, nisu prestali ni danas. U vremenu općeg idejnog, zakonodavnog, jezičnog, vrijednosnog i moralnog meteža pozvani smo zastati i zapitati se: za što smo spremni položiti svoj život?

    Mi nismo agresori, nego žrtve; nismo napadači, nego branitelji; nismo narod koji prisvaja tuđe, nego narod koji brani svoje.

    Odgovor je jasan: vjera, obitelj i domovina. Te vrijednosti čine srž našeg osobnog i narodnog identiteta. One nas pozivaju da se odupremo, u svijetu u kojem je sve prisutniji gubitak vjere u Boga stvoritelja, uzdržavatelja i sudca i ujedno gubitak želje za prenošenjem života, najvećega Božjeg dara na zemlji. S istom odvažnošću s kojom su naši branitelji stali u obranu života, domova i slobode, pozvani smo zauzimati se za budućnost utemeljenu na Božjoj istini, ljubavi i otvorenosti životu. Samo ćemo tako ostati vjerni svomu i religioznom i nacionalnom identitetu.

    2. Rane kao znamenja pobjede

    U antičko doba ožiljci su bili znakovi vrline i snage. Svaki heroj s ponosom ih je isticao kao tragove pobjeda o kojima su se pričale zgode i prenosila svjedočanstva o junaštvu i izdržljivosti.

    Rane i ožiljci Vukovara postali su trajan simbol našega kolektivnog sjećanja. Svjedočanstva o vrlinama vukovarskih heroja – o njihovoj izdržljivosti i neslomljivoj vjeri u ideale slobode i života – ostala su duboko ukorijenjena u našoj svijesti. Njihovi ožiljci govore o nadljudskoj snazi duha, snazi zajedništva i otpora pred bičem zla.

    Heroji ste svi vi koji ste ovdje odlučili ostati ili se vratiti unatoč svemu što vam je otelo snove.

    Njihovu herojstvu pridružujete se i vi, dragi Vukovarci i Vukovarke, koji ste s istom hrabrošću, u godinama nakon rata, nastavili zaustavljati „tenkove“ osvete u svojim srcima te gasiti plamen osporavanja i oganj obezvrjeđivanja podnesene patnje. Heroji ste svi vi koji ste ovdje odlučili ostati ili se vratiti unatoč svemu što vam je otelo snove. Heroji možemo biti svi mi živeći ideale za koje su naši branitelji položili svoje živote.

    Ovo mjesto posebna pijeteta poziva nas na molitvu – molitvu za oproštenje zbog naše nepostojanosti, ljudske nezahvalnosti i nedostatka razumijevanja. Često smo svojom ravnodušnošću ili nerazumijevanjem nanosili nove ožiljke onima koji su već bili ranjeni nepravdom i mržnjom.

    Danas vas, dragi branitelji, očevi i majke Vukovara, ali i svih mjesta na kojima se branio život, molimo za oproštenje i za vašu pomoć. Nismo uvijek bili svjesni onoga što vi već odavno znate: kad god smo dopustili da se osjetite poniženima ili zapostavljenima zbog vašeg otpora kulturi smrti, odrekli smo se vlastita mira i blagoslova. Vi ste u svojim bolima nosili boli svih slabih i ranjivih, svih onih koji su trebali i još uvijek trebaju zaštitu – kako pojedinaca, tako i institucija ove zemlje.

    Danas vas, dragi branitelji, očevi i majke Vukovara, ali i svih mjesta na kojima se branio život, molimo za oproštenje i za vašu pomoć.

    Ljubav kojom ste to činili daje nam nadu da za nove početke nikad nije kasno. Ona nas uči da je moguće oduprijeti se smrti i snagom duha osmisliti svaku patnju.

    3. Rane kao simboli spasonosne patnje

    Duboko čašćenje Isusovih rana zauzima središnje mjesto u srcu kršćanske vjere. Te rane nisu samo fizički tragovi njegovih patnjâ; one su božanski simbol njegove beskrajne ljubavi i otkupiteljske žrtve. Isusov odgovor na naša pitanja o smislu patnje nikada nije apstraktan. On i danas supati s patnicima svakoga vremena i prostora.
    Zato i Vukovar, u crkvi sv. Filipa i Jakova, ima i štuje svojeg ranjenog Isusa. Ranili su ga isti oni koji su i vas ranjavali i ubijali. On ne dopušta da se zlo zaboravi kao činjenica, ali nas istodobno poziva da u podnesenim ranama prepoznamo „milost pomazanja njegovih supatničkih rana“.[2]

    Dovoljno je uzdignuti srce k Bogu i svoje patnje sjediniti s njegovima za spas svijeta.

    Krist je nakon uskrsnuća mogao biti bez rana razapinjanja, ali zar bi se odrekao tih sjajnih odličja svoje ljubavi? Kad pred Ocem moli za svoj narod, ne treba izreći ni jednu riječ; dovoljno je da pokaže svoje ruke, noge i otvoren bok. Uči nas da postoji čudesna jednostavnost zagovorne molitve onih koji pate. Dovoljno je uzdignuti srce k Bogu i svoje patnje sjediniti s njegovima za spas svijeta.

    Sveti Ivan Pavao II. govorio je da u svakome čovjeku prebiva „svijet patnje“, ali da se on „u naše doba možda više nego ikada preobražava u naročitu ‘patnju svijeta’, svijeta koji je više nego ikada promijenjen napretkom ljudskog rada, a istodobno je kao nikad prije ugrožen ljudskim zabludama i grijesima“.[3]

    Draga braćo i sestre, u ovom vremenu, kada patnjama svijeta pridonose mnoge zablude i grijesi, potrebna nam je mudrost naših branitelja koji su se u svojoj slabosti otvarali djelovanju Božjih spasonosnih snaga. Potrebna nam je njihova ustrajnost u podnošenju onoga što zbunjuje i što je uzrok zla.[4]

    Pretrpljena patnja naše je branitelje trajno povezala s ranama svijeta koje i danas krvare.

    Oni koji otkriju spasenjsko značenje trpljenja u stanju su nadvladati osjećaj da je patnja beskorisna. Pretrpljena patnja naše je branitelje trajno povezala s ranama svijeta koje i danas krvare. Naša se kultura teško nosi s osjećajem beskorisnosti patnje koji je sve više prožima i vodi u beznađe. Trebamo svjetlo mudrosti i snagu Duha Svetoga da bismo shvatili kako patnja pripada otajstvu čovjeka, jer rasti možemo samo u onoj mjeri u kojoj se duhovna snaga usavršava u patnji (usp. 2Kor 12,9).

    U kontekstu hrvatske povijesti još uvijek se suočavamo s bolnom stvarnošću neprocesuiranja pa čak i nagrađivanja onih koji su svojim zločinima nanosili nepravdu našem narodu. Takva situacija nije samo društveni izazov, već i duboko teološko pitanje koje zahvaća samu srž pravde, oproštenja i pomirenja. Bog nas poziva da se s tim ranama suočimo otvorena srca, spremna na oproštenje onima koji ga iskreno i skrušeno traže. To oproštenje, međutim, ne smije značiti zanemarivanje istine i pravde. Istina i pravda temelj su iscjeljenja i izgradnje novoga povjerenja i mira, dok oproštenje omogućuje duhovno oslobođenje i obnovu zajedništva.

    4. Rane kao izvor ozdravljenja

    Dragi sinovi i kćeri Vukovara, trideset i tri godine nakon nezamislivih razaranja, vaša srca i dalje govore glasnije od vaših rana. Dolazimo u Vukovar jer to ovdje možemo doživjeti. Na ovom svetom mjestu dopuštamo da naše osobne i kolektivne rane progovore u tišini, da nas dotaknu u dubini srca, umjesto da o njima samo razglabamo u svojim mislima, za radnim stolovima ili u sabornici. Na svim tim mjestima analiziramo, tražimo uzroke i tražimo riječi kojima bismo izrazili ono što nas boli. Sve je to potrebno, ali nije dovoljno. Jedino na ovom mjestu pijeteta naše rane mogu početi zacjeljivati, jer ovdje dopuštamo da nas dirnu u srž i da kroz njih živimo.

    Jedino na ovom mjestu pijeteta naše rane mogu početi zacjeljivati.

    Kristova žrtva, koju danas slavimo za duše i u spomen na naše branitelje, podsjeća nas na duboku istinu: rane, ako im to dopustimo, mogu postati izvor života i iscjeljenja drugima. Na ovom svetom mjestu prepoznajemo tu radosnu vijest trpljenja koju nastavljaju živjeti „svi oni što trpe zajedno s Kristom sjedinjujući svoja ljudska trpljenja s njegovom spasiteljskom patnjom“.[5]

    Otpor naših branitelja agresiji kojoj su bili izloženi svjedoči da snaga patnje i duhovna veličina koju ona skriva neusporedivo nadvisuju naše ljudske snage. Tako je bilo 1991., a tako je i danas. Ako nas plaši nesrazmjer naše krhkosti i izazova koji su pred nama, svjedočanstvo onih koji su branili Vukovar govori da nemoguće postaje mogućim onima koji vjeruju u ideale za koje vrijedi živjeti i umrijeti. U svakoj rani koju nosimo skriven je potencijal za nešto veće od same boli.

    Nemoguće postaje mogućim onima koji vjeruju u ideale za koje vrijedi živjeti i umrijeti.

    Ovaj grad Heroj svjedoči o tome jer dopušta da nam rane naše daleke i bliže povijesti progovore i otkriju i naše današnje ranjivosti. I kao pojedinci i kao društvo smo krhki; mnogo toga u nama i među nama nije dostojno dara mira i slobode za koje su mnogi dali svoje živote. No, Vukovar nas, u svom mirnom i dostojanstvenom trpljenju, poziva da u njegovim ranama dotaknemo i vlastite slabosti te pođemo naprijed, ohrabreni nadom u snagu života.

    Svatko od nas, iako ranjen, može postati iscjeliteljem ako s vlastita križa pogleda i osjeti svijet onako kako ga je Isus s križa gledao i osjećao. Promatrajući vukovarskog ranjenog Isusa, lako ćemo otkriti zašto je bio spreman podnijeti križ. Njegovim pogledom promatrajmo sve koji pate: od rana usamljenosti, depresije, bolesti, zlostavljanja, zaborava, siromaštva. Neka nas njegova ljubav vodi da u vlastitim ranama prepoznamo izvor nade i snage, ne samo za nas, nego i za one koji traže naše suosjećanje i pomoć.

    Promatrajući vukovarskog ranjenog Isusa, lako ćemo otkriti zašto je bio spreman podnijeti križ.

    Draga braćo i sestre, neka nas ovaj spomen-dan i ovaj misni spomen-čin Kristove žrtve otvore nadi i perspektivi jedne životvornije budućnosti u kojoj ćemo i preko svojih rana osjetiti obnoviteljsku snagu Božje milosti.

    Stijeg čestitosti ne smije nam biti težak, a ako nam je težak, oslonimo se na Isusove rane i na rane naših branitelja koje nas obvezuju. Pozvani smo ponijeti taj stijeg odavde u nove izazove, s obnovljenom sviješću da se treba žrtvovati i živjeti za one vrijednosti za koje nam ni u jednom trenutku ne bi bilo teško položiti svoje živote.
    Dragi Vukovarci i Vukovarke, ne očekujte da će vas današnji svijet razumjeti, jer on ne može i ne želi shvatiti dubinu vaše patnje. Jedini koji doista može razumjeti dubinu vaših boli jest ranjeni Isus. U njemu je vaša najveća utjeha i snaga, jer on dijeli vaše trpljenje i nudi nadu u uskrsnuće.

    Cijelu homiliju možete pročitati na službenoj stranici Zagrebačke nadbiskupije.

    Continue Reading

    Vijesti

    Trump pobjesnio na “podvalu o dozvoli dalekometnog oružja u Ukrajini” Kako je reagirala ruska državna TV?

    Published

    on

    Trump upozorava na Drugi svjetski rat, ali i nuklearni Armagedon!

    Trump također poziva na demontiranje globalističkog neokonzervativizma koji neprestano uvlači SAD u beskrajne ratove; i hoće staviti Ameriku na prvo mjesto!

    “Nikada nismo bili bliže III. svjetskom ratu, nego danas pod vlašću Joe Bidena!” – rekao je Trump i nastavio: “Globalni konflikt između nuklearnih sila bi značio smrt i razaranje na razini nikad viđenoh u ljudskoj povijesti, bio bi to nuklearni armagedon.

    Ništa nije važnije u izbjegavanju noćne more, ali da bi se to izbjeglo, trebamo novo vodstvo. Svaki dan dok se ova posrednička bitka u Ukrajini nastavlja, riskiramo globalni rat.

    Moramo biti apsolutno jasni da nam je cilj zaustavljanje neprijateljstava, to je središnje pitanje, mi trebamo mir bez odgode, te potrebno potpuno predanje u demontaži globalističkog neokonzervativnog establišmenta. koji nas neprekidno vuče u beskrajne ratove, pretvarajući se da se bore za slobodu i demokraciju u svijetu, dok nas pretvaraju u treću svjetsku zemlju i Treću svjetsku diktaturu ovdje doma.

    State department, obrambena birokracija, obavještajne službe, sve to treba potpuno demontirati i ponovo rekonstituirati … i otpustiti sve ‘deep statere’ i

    staviti Ameriku na prvo mjesto

    Pogledajte s X-profila Alexa Jonesa (na početku, te od 16:34 min)

    A kako ruska državna televizija crta mete na zemlje koje su ‘najodgovornije za ovaj rat’ pogledajte ovdje…

    Continue Reading

    Popularno

    Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved