Connect with us

Vijesti

Kako korištenje pornografije otvara vrata demonskim silama

Published

on

Papa Franjo je u listopadu 2022. tijekom susreta sa bogoslovima i svećenicima koji studiraju u Rimu, s pravom naglasio đavolski element korištenja pornografije. Odgovarajući na pitanje o digitalnom svijetu i društvenim medijima, Franjo je istaknuo primamljivost internetske pornografije, te izjavio:

„To je porok koji ima toliko ljudi, toliko laika, ali i svećenika i časnih sestara. Odatle ulazi đavao. I ne govorim samo o kriminalnoj pornografiji poput zlostavljanja djece, gdje vidite žive slučajeve zlostavljanja– to je već degeneracija. Nego govorim o uobičajenoj pornografiji. Draga braćo, pazite na ovo. Čisto srce, srce koje prima Isusa svaki dan, ne može odobravati ovu pornografiju. To je danas tako uobičajeno. A ako s mobitela možete izbrisati pornografiju, onda nećete imati napast u ruci. A ako ne možete izbrisati, dobro se branite da ne idete na takve stranice. Kažem svima vama, to je nešto što slabi dušu. To istinski slabi dušu. Odande ulazi đavao koji slabi svećeničku dušu“.

Otprilike mjesec dana kasnije, vlč. Hermann Backhaus, katolički svećenik biskupije Münster u Njemačkoj, koji radi kao psiholog, nije se složio s papom Franjom i ponudio je uobičajeno objašnjenje seksologa, rekavši da je korištenje pornografije benigno i da „može imati olakšavajući učinak” za osobe u celibatu i pomoći parovima kod seksualnih odnosa „čineći njihov ljubavni život življim”.

Opis pornografije vlč. Hermanna Backhausa-  kao nečeg benignog- opovrgnut je Svetim pismom, Tradicijom i Učiteljstvom Katoličke Crkve, kao i znanstvenicima i egzorcistima.

Sveto pismo, Tradicija i Učiteljstvo

Kad netko čita Deus Caritas Est, jasno uviđa da pornografija jasno pogađa u srce kršćanske vjere. Prema Katekizmu Katoličke Crkve, pornografija se sastoji u „uklanjanju stvarnih ili simuliranih spolnih radnji od intimnosti partnera, kako bi ih se namjerno prikazala trećim osobama” (br. 2354). Ono „izopačuje bračni čin, intimno davanje supružnika jedno drugome” i čini „tešku povredu dostojanstva njegovih sudionika (glumaca, prodavača, javnosti), budući da svatko od njih postaje predmetom niskog užitka i nedopuštene dobiti za druge“.

Pornografija je navedena kao prijestup protiv čednosti pod šestom Božjom zapovijedi („Ne počini preljuba“ — Izl 20,14; Pnz 5,18; Mt 5,27-28), uz požudu, masturbaciju, blud, prostituciju i silovanje. Pornografija je smrtni grijeh počinjen s „potpunim znanjem i slobodnim pristankom“; Grijeh je najteži kada je počinjen „zloćom, namjernim odabirom zla” (KKC, br. 1857). Smrtni grijeh rezultira „gubitkom milosrđa“ i „oduzimanjem stanja milosti“, a ako osoba nije otkupljena „pokajanjem i Božjim oproštenjem, onda to uzrokuje isključenje iz Kristova kraljevstva i vječnu smrt u paklu“ (KKC, br. 1861.).

Papa Benedikt XVI. u Deus Caritas Est tvrdi da pročišćenje erosa zahtijeva „stvarno otkrivanje drugoga, nadilazeći sebični karakter”, i da mora postati odricanje ali i spremnost na žrtvu. Prema Benediktu XVI., pročišćenje je dvojako jer postaje isključivo (samo određena osoba) i traje zauvijek.

Budući da eros „gleda u vječno“, nastavlja, ljubav je doista “ekstaza“, ali ne samoživa opijenost. To je promišljeno traženje dobra voljenog; to je „putovanje, trajan egzodus iz zatvorenog sebe okrenutog prema sebi” prema sebedarju, autentičnom samootkrivanju i otkrivanju Boga; to je zajedničko putovanje s Isusom Kristom, koji je svoju smrt i uskrsnuće usporedio s „pšeničnim zrnom, koje pavši na zemlju, ne umre, ostaje samo; ako li umre, donosi obilat rod“ (usp Iv 12,24).

Sada razmislite o podloj slici debelog i neurednog svećenika u mekoj odjeći, utonulog u svoju udobnu stolicu, kako sjedi sam ispred svog računala, potpuno obuzet svojim požudnim užicima. To je portret unutarnjeg rastakanja. To je u oštroj suprotnosti s raspećem. Krist — pretučen, oznojen i okrvavljen — pribijen je na križ koji stoji između neba i zemlje. Donji dio okomite grede čvrsto je zabijen u zemlju, dok se gornji dio uzdiže prema Bogu Ocu, a vodoravne grede protežu se do krajeva zemlje. Božansko lice je unakaženo; s nadom gleda prema gore s uzlaznom ljubavlju prema Vječnom Ocu, dok u drugim slučajevima bolno gleda dolje s silaznom ljubavlju prema grešnicima. Njegovo je tijelo unakaženo u mučnom položaju potpune ranjivosti jer stoji razgolićen s raširenim rukama.

Benedikt XVI. opisuje Kristovu smrt na križu kao „ljubav u najradikalnijem obliku“; to je „vrhunac onog okretanja Boga protiv samoga sebe u kojem se daje da bi čovjeka uzdigao i spasio”. To je točka u kojoj treba promišljati istinu i razumjeti ljubav. Ukratko, iz ove perspektive, konzumacija pornografije je odbacivanje slike Trojedinog Boga, zajedništva Osoba (Otac, Sin i Duh Sveti) koje se razlikuju po međusobnim odnosima, te iz toga proizašla slika i sudbina čovjeka: „jedinstveno stvorenje tijelom i dušom”, stvoreno od Boga da ljubi i služi njemu i bližnjemu i da mu se vraća u ljubavi. To je odbacivanje same ljubavi, shvaćanje da je „Božji eros za čovjeka predstavlja agape“. To je odbacivanje Osobe Isusa Krista, njegove smrti i uskrsnuća, koji je „ujedinjen u jednu zapovijed” zapovijed ljubavi prema Bogu (Pnz 6, 4-5) i zapovijed ljubavi prema bližnjemu (Lev 19,18). ; usp. Mk 12,29-31).

Znanost o pornografiji

Prije više od deset godina, u Sjedinjenim Američkim Državama okupila se interdisciplinarna skupina stručnjaka koja je proučavala problem internetske pornografije. Bili su iz različitih sfera znanosti (ekonomije, prava, neuroznanosti, filozofije, psihijatrije, psihologije, sociologije) i različitih vjeroispovijesti (ateisti, agnostici, kršćani, Židovi, muslimani). Rezultat njihove suradnje bila je monografija iz 2010. pod nazivom Social Costs of Pornography: A Statement of Findings and Recommendations, koja opovrgava tvrdnju da je konzumacija pornografije bezopasna zabava ili benigno seksualno izražavanje, često korisno kao bračna pomoć ili sredstvo za ublažavanje stresa. Monografija naglašava da je većina digitalne pornografije hard-core (grafički nasilne ili sadističke vrste) koja stvara veliku ovisnost i lako je dostupna svima, a pokazuje se štetna za pojedince i društvo u cjelini, s negativnim učincima na međuljudske odnose.

Vlč. Sean P. Kilcawley uočio je da konzumacija pornografije mogu eskalirati u kriminalno ponašanje, o čemu je posebno pisao u knjizi Clerical Sexual Misconduct: An Interdisciplinary Analysis, napose u poglavlju Compulsive Sexual Behavior and Seminary Formation: The Root of the Crisis.

Uzmimo, na primjer, osuđenog zločinca Thomasa Brucea, bivšeg protestantskog pastora, čije je računalo „sadržalo dječju pornografiju i video materijale nasilnih seksualnih činova”. Držao je tri žene na nišanu u trgovini potrepštinama u St. Louisu, zahtijevao intimne odnose i ustrijelio jednu kada je odbila. Štoviše, u slučaju dječje pornografije, studije pokazuju da će osobe „koje skupljaju i šire dječju pornografiju vjerojatno zlostavljati stvarno dijete“, a studija Saveznog ureda za zatvore iz 2000. pokazala je da je „76% počinitelja osuđenih za internetsko zlostavljanje djece kasnije priznala da su počinili i druge seksualne zločine… i imali su u prosjeku 30,5 djece seksualnih žrtava“.

Egzorcisti o pornografiji

S obzirom na sve što je gore rečeno, nije iznenađujuće da se, kako se korištenje pornografije povećava, tako povećavaju i izvješća o demonskim aktivnostima. Prema članku Patti Maguire Armstrong, US Exorcists: Demonic Activity on the Rise, navodno je potrebno sve više egzorcista kako bi se nosili sa sve većim zahtjevima u vezi s opsjednutošću samih osoba.

Egzorcizam je sakramental koji je ustanovila Crkva, a koristi se „[kada] Crkva javno i autoritativno traži u ime Isusa Krista da se osoba ili predmet zaštiti od moći Zloga i povuče se zbog Kristove vlasti“ (KKC, br. 1673). Ima dva oblika: mali i veliki ili svečani. Prvi se izvodi, na primjer, na krštenju kada se odričemo Sotone i svih njegovih djela. Veliki egzorcizam provodi se u slučajevima opsjednutosti demonima, koji može obavljati „svećenik i to uz dopuštenje biskupa…“ koji predstavlja duhovnu vlast koju je Isus povjerio svojoj Crkvi (KKC, br. 1673, CCC, br. 1172).

U članku Armstrong citira svećenika i egzorcistu nadbiskupije Indianapolisa, Vincenta Lamperta, kako kaže: „Problem nije u tome što je đavao unaprijedio svoju igru, nego što je sve više ljudi spremno igrati“. Slično, mons. John Esseff, predsjednik upravnog odbora Instituta pape Lava XII., koji pruža duhovnu formaciju za egzorciste, kaže: „Kako se prihvaćanje grijeha povećalo, tako se povećala i demonska aktivnost“. Egzorcist mora biti sposoban razlikovati između „bolesti, posebno psihičke bolesti”, medicinskog pitanja koje zahtijeva medicinski tretman, s jedne strane, i demonske aktivnosti (ugnjetavanja ili opsjednutosti), duhovnog problema koji zahtijeva egzorcizam, s druge strane. Pravljenje razlike može biti teško. Vlč. Gabriele Amorth, u svojoj knjizi An Exorcist Tells His Story, kaže sljedeće:

„Egzorcist će moći uočiti razliku lakše nego psihijatar jer će egzorcist držati svoj um otvorenim za sve mogućnosti i moći će prepoznati razlikovne elemente. Psihijatar u većini slučajeva ne vjeruje u opsjednutost demonima“.

Vlč. Amorth je jako cijenio one psihijatre koji su „profesionalno kompetentni i priznaju ograničenja znanosti“ i prepoznaju „kada jedan od njihovih pacijenata pokazuje simptome koji nadilaze bilo koju poznatu bolest“. Na kraju, ova dva područja moraju surađivati. Posljedično, bilo bi mudro da oni, koji se bave psihološkim aspektima pornografije, razmotre da u određenim slučajevima osobu upute egzorcistu, kako bi procijenili mogućnost dijabolične dimenzije nečijeg konzumiranja pornografije. Svakako, to se pokazuje potrebnim u nekim slučajevima.

Izvor | Quo Vadis Croatia

Vijesti

Preminuo je Louis d’Alencourt ‘apostol posljednjih vremena’

Published

on

Louis d’Alencourt, francuski intelektualac, komunikolog, te kao katolik specijaliziran za eshatologiju, koji je detektirao sve simboličke tragove koji se odnose na kraj vremena, preminuo je. POČIVAO U MIRU!

Tekst o Autoru (samom sebi) s bloga Le grand Reveil – Révélations pour la fin des temps, (Veliko buđenje – Otkrivenje za posljednja vremena) prenosimo

slika: Gospa od La Salette.

Zovem se Louis d’Alencourt, rođen sam 1969., dakle 2012. imam 43 godine. Oženjen, otac obitelji, poslovni menadžer, oglašivač sam i radim u komunikacijskim profesijama od svoje 23 godine , uglavnom na čelu vlastitih struktura. Imao sam sve razloge da nastavim živjeti “ublaženi” mali život bez postavljanja previše pitanja i da uživam u životu. Osim toga…

Praktičan katolik, tradicionalističkog senzibiliteta, odgojen sam u okruženju u kojem sam naučen ne vjerovati “svijetu”, odnosno društvu koje ga okružuje, čije su ideje i način djelovanja sve više u suprotnosti s katoličkom mišlju i njezinim učenjem . Hvala Bogu, djetinjstvo i mladost sam sačuvao od štete koju danas nanose televizija i “elektronički” stil života (videoigre i slično).

To me nije spriječilo da se prihvatim računala čim sam počeo raditi (bilo je to 1989. godine), niti da pozdravim dolazak Interneta i očito budem redoviti korisnik. Čak sam bio jedan od preteča mobitela jer sam i prije dolaska mobitela već imao telefon u autu. Bilo je to doba Radiocoma 2000. ako se dobro sjećam.

No, kako nisam rođen s računalima i kako sam ih usvajao samo u radu, uvijek sam ih smatrao prije svega alatom za rad. Isto za Internet. Računalni i elektronički alati za mene nisu cilj nego sredstvo. Nijansa je važna jer nam omogućuje da stroju i njegovoj dominaciji nad čovjekom damo granice, također nam omogućuje da znamo da ne budemo previše ovisni o njemu, a prije svega da zadržimo “kontrolu”. Često sam sklon reći “nije stroj taj koja odlučuje, ja sam”.

Dovoljno je reći da računala koja se sama ažuriraju, nadjačavajući slobodnu volju svog vlasnika, odgovaraju stvarima koje me ljute. Da ne spominjem da zapravo ne znamo sve što navedeno računalo radi i prenosi…

Sve ovo samo da kažem da sam malo po malo, što sam bio stariji, to sam se više pitao o evoluciji sadašnjeg svijeta; kamo ide, Što se događa ? Odakle taj jaz između percipiranog svijeta, željenog svijeta i stvarnog svijeta? Kako objasniti da usprkos iznimnom životnom standardu zapadnjaka, čiji je potrošačko društvo najvidljiviji izlog, postoji i velika nelagoda? Sve se čini u redu, a ipak nešto nije u redu.

Uvijek su me zanimale politika i ekonomija. Moram razumjeti stvari i stoga dublje prodreti u određene teme. Budući da televizija ne dopušta da idete dublje, čitanje je najlakši i najpouzdaniji način.

Tako sam od prosječnog građanina s godinama postao ISTRAŽIVAČ. Filozof i istraživač. Točnije, istraživač političke filozofije.

Da biste razumjeli što se događa, morate pokušati znati donju stranu karata. Postoji službena i neslužbena povijest. Onaj pravi, onaj o kojem se ne uči u udžbenicima. Geopolitika. Tajne službe. Tajna društva. itd…

Kao istraživački alat, ne biste trebali početi s internetom, već s knjigama. Jedna knjiga vodi drugoj; autor, u svom argumentu, navodi druge knjige koje vas potiče znatiželja, i tako dalje. Zatim dovršavate svoja zapažanja putem Interneta. Nikad ne zaboravite da, ako vam se neka tema sviđa, morate je dalje istraživati ​​kroz knjige, a ne ostati na površnoj fazi, kao što je slučaj s audiovizualnim dokumentima i internetom.

A ono što sam otkrio bilo je zastrašujuće. Nakon 10 godina istraživanja i napornog rada, odabira, provjeravanja, razmišljanja, danas sam u mogućnosti odgovoriti na pitanja:

Za što ?
Gdje idemo ?
O kako da stignemo tamo?
Gotovo sa sigurnošću. Jedini element koji mi nedostaje, i to veliki, je kalendar: Kada?
Ali to je i najteže, i najtajnije.

Iza riječi “kraj vremena”, “apokalipsa” ili “kraj svijeta” moramo dati jasna objašnjenja, valjane argumente i konstruirano razmišljanje.

Danas više ne mogu šutjeti. Ovo znanje moram staviti u službu svojih bližnjih kako bih im pomogao da se pripreme za konačno rješenje koje se nazire. Razmišljao sam o pisanju knjige; ovaj projekt nije isključen, ali prvo krećem s ovim blogom čiji je cilj u naslovu: probudi se dok ne bude prekasno!

Tako ću ispuniti ulogu “apostola posljednjih vremena” o kojem je Gospa od La Salette govorila u svojoj poznatoj tajni (1846.) i koji će se pojaviti u vrijeme dolaska Antikrista: “Pozivam apostole posljednjih vremena, vjerne učenike Isusa Krista, koji su živjeli u preziru svijeta i samih sebe, u siromaštvu i poniznosti, u preziru i šutnji, u molitvi i mrtvljenju, u čistoći i u jedinstvu s Bogom, u patnji i neznanju svijetu. Vrijeme je da izađu i osvijetle zemlju. “.

Nažalost, ne uklapam se baš u opis, stoga riječ (budućnost) na početku ovog članka, jer težim biti dio toga i nadam se da ću pronaći milost i snagu potrebnu da to postignem.

Doista, vladavina Antikrista je blizu i sada je hitno prosvijetliti svoje suvremenike.

Continue Reading

Vijesti

VELIKO BUĐENJE – U čast Louisu d’Alencourtu – Proročanstvo temeljeno na broju 47

Published

on

Želio bih odati počast Louisu d’Alencourtu nastavljajući njegov rad na broju 47. Danas ćemo sastaviti proročanstvo na temelju broja 47 na temelju svetog imena Ieshoua – piše Stéphane na blogu LaFranceChretienne.

Kao što Louis objašnjava u svom posljednjem članku od 29. ožujka 2024.:

47 je broj Mesije u hebrejskoj numeraciji. Ova vrijednost vrijedi i za Židove i za kršćane.

Za kršćane je Isus bio Mesija obećan Židovima i cijelom svijetu. Broj Krista u slavi je 47. Isus se na hebrejskom piše kao Ieshua, tj. Yod 10 + He 5 + Schin 21 + Wav 6 + He 5 = 47

Sa svoje strane, Jean-Gaston Bardet postiže sličan rezultat: on otkriva da je ime Kristove slave „sastavljeno od goljenice, simbola Kristove ljudskosti, integrirane u tetragram YHWH koji predstavlja Trojstvo. Što daje: YHShWH. Ovo ime slave vrijedi 47.”

Uzmimo ime “Ieshua” na hebrejskom i potražimo 47. knjigu koja odgovara onoj iz “Tužaljki”.

Potražimo stihove koji odgovaraju svetoj vrijednosti “Ieshoua”:

« Prvo pojavljivanje Yod 10 → Tužaljke 1:10

Drugo pojavljivanje Heb 5 → Tužaljke 2:05

Treće pojavljivanje Shin 21 → Tužaljke 3:61-63 (21. tužaljka počinje stihom 61)

Četvrto pojavljivanje Wav 6 → Tužaljke 4:06

Peto pojavljivanje Heb 5 → Tužaljke 5:05 »

Za sastavljanje proročanstva oslanjamo se na liturgijski tekst Crkve:

Tužaljke 1:10

Yod — Protivnik je zauzeo sva njegova blaga: da, on (grad Jeruzalem) je vidio pogane kako ulaze u njegovo svetište, dok si im ti zapovjedio: “Ne ulazite u moju skupštinu. »

Tužaljke 2:05

Hej — Gospodin je poput neprijatelja: progutao je Izrael, progutao njegove citadele, razorio tvrđave, izlio žalbe i jadikovke na kćer Judinu.

Tužaljke 3:61-63

61 Shin — Ti čuješ njihove uvrede, Gospodine, sve njihove spletke protiv mene,

62 riječi mojih napadača i njihov šapat protiv mene cijeli dan;

63 pogledaj ih, sjede ili stoje, pjevaju o meni.

Tužaljke 4:06

06 Waw — Grijeh kćeri mog naroda premašio je grijeh Sodome, koja je uništena u trenu, a da se na nju nije digla ruka.

Tužaljke 5:05

05 Ovdje smo lovljeni, robovi; iscrpljeni, nemamo odmora.

Prisjetimo se što Louis kaže na kraju

“Projekt 47 je ulazak u eru hegemonije i dominacije židovskih elita, judaizma i židovskog duha nad svijetom (svi tvore svog “Mesiju”), a to bi doba, govore nam svojim ezoteričnim znakovima, počelo s inauguracija 47. američkog predsjednika, 20. siječnja 2025.

Proročanstvo za Francusku počelo bi 20. siječnja 2025.

Objasnimo sada ovo proročanstvo temeljeno na svetom broju “Ieshua” oslanjajući se na 47. biblijski tekst i zamjenjujući Jeruzalem gradom Parizom.
Prvi stih – Tužaljke 1:10

Yod — Protivnik je zauzeo sva njegova blaga: da, on (grad Jeruzalem) je vidio pogane kako ulaze u njegovo svetište, dok si im ti zapovjedio: “Ne ulazite u moju skupštinu. »

Objašnjenja prvog stiha

Ovaj prvi stih iznenađujuće podsjeća na Olimpijske igre 2024. godine kada su se pagani vratili u grad Pariz kada je Bog zabranio ulazak u njegovu skupštinu. Susjedni stihovi objašnjavaju da je “njegova nečistoća zaprljala njegovu haljinu” i da “sav njegov narod uzdiše za kruhom”.

Čini se da ovaj stih ukazuje na to da će biti gladi zbog njegovih svetogrđa

Drugi stih – Tužaljke 2:05

Hej — Gospodin je poput neprijatelja: progutao je Izrael, progutao njegove citadele, razorio tvrđave, izlio žalbe i jadikovke na kćer Judinu.

Objašnjenja drugog stiha

Ovaj drugi stih objašnjava kaznu koja je izrečena Parisu. Susjedni stihovi objašnjavaju da je “kao neprijatelj nategao svoj luk, i kao protivnik podigao je svoju desnicu” i “u velikoj srdžbe Bog je obeščastio kralja i svećenika.” »

Ovaj stih ukazuje na to da se Božji gnjev može sručiti na grad Pariz, a time i na Francusku kao kaznu za njezine mnoge grijehe.

Treći stih – Tužaljke 3:61-63

61 Shin — Ti čuješ njihove uvrede, Gospodine, sve njihove spletke protiv mene,

62 riječi mojih napadača i njihov šapat protiv mene cijeli dan;

63 pogledaj ih, sjede ili stoje, pjevaju o meni.

Objašnjenja trećeg stiha

Ovaj treći stih objašnjava da Božji neprijatelji trijumfiraju nad gradom Parizom i nad Francuskom, općenito. Neprijatelji Božji nekažnjeno hule na sveto ime Isusa Krista, Sina Božjega.

Susjedni stihovi objašnjavaju da “Ti si se zauzeo za moj slučaj, Gospodine: ti si otkupio moj život” i “Ti ćeš im vratiti, Gospodine, po djelima ruku njihovih.” Zaludit ćeš njihova srca: na njima će biti tvoje prokletstvo. Progonit ćeš ih svojim gnjevom, uništit ćeš ih ispod neba svoga, Gospodine. »

Ovaj stih ukazuje na to da će se Božji gnjev prvo očitovati u gluposti, sljepoći, što će ih natjerati da se urote protiv djela Isusa Krista. “Woke” ideologija točno odgovara onome što je ovdje objašnjeno.

Četvrti stih – Tužaljke 4:06

06 Waw — Grijeh kćeri mog naroda premašio je grijeh Sodome, koja je uništena u trenu, a da se na nju nije digla ruka.

Objašnjenja četvrtog stiha

Ovaj četvrti stih objašnjava da će grad Pariz biti uništen nakon ozbiljnih pogrešaka koje je uzrokovala kći mog naroda. Ovdje ideologija „probuđenja“ odgovara „kćeri mog naroda“, to jest ljudima čiji su umovi zaglupljeni Božjom voljom. Prethodni stih daje više detalja: “Oni koji jedu delicije nestaju po ulicama; oni koji su živjeli u raskoši nalaze se na gnojištu. “. Na temelju sljedećeg 6. stiha “Lamed — Nisu vjerovali, kraljevi zemlje, niti bilo koji stanovnik svijeta, da će protivnik, neprijatelj, proći kroz vrata Jeruzalema. »

Ovaj stih ukazuje da će se Božji gnjev očitovati u strašnoj invaziji kako bi se kaznio grijeh koji je nadmašio onaj Sodome. Ideologija “probuđenja” zapravo nadilazi sve drevne ideologije uključujući i onu same Sodome. Ovaj grad je u trenu uništen sumporom i vatrom.

Peti stih – Tužaljke 5:05

05 Ovdje smo lovljeni, robovi; iscrpljeni, nemamo odmora.

Objašnjenja petog stiha

Ovaj peti stih objašnjava rezultat Božjeg gnjeva. Susjedni stihovi daju više informacija: “Pijemo svoju vodu za novac; kupujemo naša drva. » i „Mi pružamo svoju ruku Egiptu, Assuru, za naš dio kruha. “. Sljedeći peti stih glasi “10 Naša koža gori poput peći u vrućini od gladi. »

Ovaj stih ukazuje na to da je hrana vrlo skupa i da ju je vrlo teško pronaći jer ćemo morati tražiti pomoć od susjednih zemalja. Glad bi mogla biti stvarnost zbog nacionalnog grijeha, Olimpijskih igara u Parizu 2024., koje su trijumfom “probuđenja” nadmašile onu u Sodomi.

Zaključak
“Probuđena” ideologija trenutno trijumfira nad Francuskom otvoreno se prikazujući na Olimpijskim igrama u Parizu u srpnju 2024. Bog neće dopustiti da ovo svetogrđe prođe nekažnjeno. Moramo očekivati ​​velike pošasti od 20. siječnja 2025. Sljedeća godina bi mogla biti godina građanskog rata, ruske invazije, gladi i uništenja Pariza prema proročanstvu koje smo upravo stvorili na temelju djela Louisa d’Alencourta.

Bog vas blagoslovio u ovim svetogrdnim vremenima,

Stephane, svibnja 2024

Link na PDF datoteku: OVDJE!

Continue Reading

Vijesti

DP: Bezuvjetno zadržati mlade ljude u Hrvatskoj, jer “su stranci neadekvatni za naše područje!”

Published

on

Lipovac Pehar: Moramo zadržati mlade u Hrvatskoj jer oni imaju energiju, inovativnost i potencijal za opstojnost hrvatske nacije!

Zastupnica DP-a Dubravka Lipovac Pehar: ”Mladi ljudi danas odlaze iz Hrvatske jer idu za boljim životom. Mi želimo zadržati to stanovništvo jer s njim gubimo fertilnost, energiju, inovativnost i potencijal za opstojnost hrvatske nacije”.

”Svjedoci smo i doseljavanja velikog broja stanovnika iz zemalja Azije i Afrike. Jedan dio svog života provela sam u Afganistanu te sam upoznala kulturu, vjeru i način života tog stanovništva. Oni su, u usporedbi s našim radnicima i inženjerima, neadekvatni za naše područje. Hrvatska ne bi trebala svoje tržište rada zamijeniti takvim radnicima”.

”Mi ćemo sve učiniti kako bismo pomogli u ograničavanju popunjavanja tržišta rada takvim stanovništvom kroz suverenitet, gospodarske i političke korake i demografsku obnovu. Moramo obnoviti naše tržište rada i zadržati naše vrijedne radnike koji su svuda u svijetu priznati i uredno plaćeni”.

”Covid pandemija nam je pokazala koliko smo ovisni o velikim globalnim lancima, a što nam pokazuje da moramo stvoriti svoje proizvodne kapacitete i doprinijeti našoj prehrambenoj samodostatnosti. Dokazano je i koliko smo u kriznim situacijama ovisni o turizmu, što nas čini ekonomski krhkima i naglašava potrebu za diversifikacijom gospodarstva i razvojem drugih sektora”.

”Zašto se ne bismo potrudili poljoprivredu postaviti na svoje noge? Nama se sada pružila prilika kada ćemo to i učiniti. Naša je Hrvatska puna resursa koje možemo iskoristiti, od stanovništva, mladih, do nas koji smo ovdje u Hrvatskom saboru. Učinimo sve kako bismo doprinijeli razvoju Hrvatske!”.

#Domovinskipokret

Continue Reading

Popularno

Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved