Connect with us

Vijesti

Otvoreno pismo trojice biskupa vezano uz proizvodnju Oxfordovog coronavirus cjepiva

Published

on

Trojica vodećih ljudi u kršćanskim nadbiskupijama u australskom metropolisu Sydneyu – nadbiskup Anglikanske Crkve Glenn Davies, nadbiskup Rimokatoličke Crkve Anthony Fisher te arhiepiskop Grčkopravoslavne Crkve Makarios Griniezakis – 20. kolovoza uputili su zajedničko otvoreno pismo predsjedniku Vlade australskoga Commonwealtha Scottu Morrisonu izrazivši u njemu svoju “etičku zabrinutost”, bolje rečeno, prosvjedujući zbog najavljene primjene novoga cjepiva protiv coronavirusa. 

Ova slika ima prazan alt atribut ; naziv datoteke je mate-basic-passport.jpg
Autor: Mate Bašić

Naime, Savezna je australska Vlada tjedan dana ranije priopćila kako je sa Sveučilištem Oxford, gdje je vakcina proizvedena, dogovorena isporuka 25 milijuna  doza cjepiva iz Engleske u Australiju. Odmah potom, uslijedile su reakcije u čijoj se srži apostrofiraju etički (odnosno, bioetički) prijepori s obzirom da se svako cjepivo, svaka vakcina, ispituje pa razvija te na kraju proizvodi, uvijek na temelju tkiva i stanica – izuzetih iz pobačenih dječjih fetusa, u ovom slučaju stanica koje se već decenijma razmnožavaju iz jednog fetusa iz 1973. godine.

OBAVIJEST PROIZVOĐAČA OXFORD CORONAVIRUS CJEPIVA
Za Oxford cjepivo korištene su HEK 293 stanične linije (human embryonic kidney), dobivene od ženskog fetusa iz Holandije 1973. godine. Koristimo tkivo od fetusa abortiranih pred 40, 50 i 60 godina. Nisu nam potrebni fetusi novijeg datuma. Dok se stanice živih ljudi mogu razmnožavati oko 50 puta, stanice od bubrega fetusa su genetički modificirane tako da se mogu razmnožavati bezbroj puta. Zato koristimo stanice koje su uzgojene pred više desetaka godina. Stanice koje koristimo nisu originalne stanice fetusa, nego su učinjene besmrtnima i propagirane kroz decenije. To znači da nikada nećemo trebati nove fetuse kako bi ih koristili u razvoju cjepiva. Stanice HEK 293 koristimo već decenijama i znademo da su sigurne.

Doista, zvuči to “grozomorno”, zar ne?, posebno ljudima koji ne razmišljaju u slovima, riječima i brojkama, već u slikama!

Zajedničko pismo tri kršćanska poglavara

U pismu se govori da će – ukoliko se vakcina doista nužno proizvodi tako što potječe od stanica abortiranoga ljudskoga fetusa – to “dovesti do ozbiljnih prigovora savjesti u velikom dijelu populacije”: – Neki neće imati etičkih problema s korištenjem tkiva fetusa pobačenih iz medicinskih razloga. Drugi mogu smatrati da uporaba stanica iz tijela pobačena 1975. danas može predstavljati dovoljan odmak od pobačaja kao takvoga te da to može značiti opravdanje. No, ostali će opet uočiti jasnu crtu od uništavanja ljudskog života u pobačaju preko održavanja životnih stanica, sve do uporabe u stvaranju nove vakcine: čak pod uvjetom da su stanice godinama održavane u laboratorijima i tako daleko odmaknute od čina pobačaja, ona crta koja označuje povezanost, ona ostaje. Upravo oni, brinut će o tome kako se ni na koji način ne bi okoristili smrću neke djevojčice čije su stanice tkiva uzete i posmrtno uzgajane, oni ne žele trivijalizirati smrt, a osobito ne žele ohrabrivati industriju fetalnoga tkiva.

Tako piše u zajedničkom (!) pismu tri kršćanska poglavara iz Sydneya, a uz to je anglikanski nadbiskup Davies za vrlo utjecajni TV-Channel Nine (9News)  posljedično objašnjavajući kazao kako on nipošto nije protiv “Oxford-vakcine”, no nipošto ne po cijenu da se pritom ne zaštit život nerođenih: “Neka bude potpuno jasno, nama treba vakcina protiv koronavirusa. Ali, ono što mi nikako ne želimo, to je da svoju potrebu za vakcinom upropastimo na način da ćemo je stvarati iz embrionalnoga tkiva fetusa, to je problem”. 

Anglikanac Davies, kako se to lijepo kaže, “posebno je naglasio” da namjera pisma trenutnomu saveznom premijeru nije bila ništa drugo nego da ga “obavijeste o etičkim dubiozama glede Oxfordske vakcine”, dok je katolik u ovotjednom izdanju Katoličkoga tjednika (“Catholic Weekly”) kazao: – “Ja, prvo, ne mislim da bi bilo ne-etično koristiti ovu vrstu cjepiva, pod uvjetom da ne posjedujemo ikakavu alternativu. Ovako, sve ovo me duboko uznemiruje. Ja čvrsto podržavam vakcinaciju – i to ne samo kad je posrijedi COVID-19 – ali samo ukoliko je cijepljenje sigurno i ukoliko je etički prihvatljivo”.

Cijelo se pismo sydneyska sveta tri kralja može naći na OVOJ POVEZNICI:

kao što se može googlanjem po internetu pronaći kako je država (u ovom slučaju, australska) reagirala na to, što ćemo ovdje na trenutak zanemariti, budući da se čini kako  Crkva (katolička, pravoslavna, anglikanska, islamska, denominacije, sektaške i ateističke crkve…) jednostavno, svi oni uvijek idu u polemiku. 

Iako je odluka već donesena, gotovo je. 

U ovomu je slučaju, gotovo nevjerojatno, odnosno, teško je razumljivo što se točno događa i u čemu je problem: Covid-19 najžešća je pandemija modernoga doba!

Doduše, svijet je prilično napučen samoubojicama: neki od njih uspoređuju smrtnost od karcinoma, smrtnost od gripe, smrtnost od prometnih nezgoda, smrtnost od gladi, smrtnost od HIV-a, smrtnost od ratova, smrtnost od komunizma, smrtnost od fašizma, itsl., uspoređuju sve te epidemijsko-pandemijske smrtnosti sa Covidom-19. Međutim, ovdje uopće ne bi smjelo biti riječi o usporedbama. 

Jer, ovdje je riječ o Covidu-19 koji se pojavljuje kao pandemija, dakle, koji se NADODAJE na sve ostale smrtnosti! 

Bioteika, relativno mlada znanstvena disciplina, bavi se starim čovjekovim dvojbama i novim pitanjima koja, prije svega, otvaraju znanstvena otkrića i primjena nove tehnologije. To je interdisciplinarno i pluriperspektivno razmišljanje o temama ljudskog zdravlja, smrti, života, okoliša, odnosa prema ne-ljudskim životinjama, razvoja znanosti, politike i ekonomije u kontekstu života i okoliša i drugo.

Bioetika

Bioetika (grč. bios-život, ethos-ponašanje) jest disciplina koja proučava ljudsko djelovanje u odnosu na sav život, uključujući samoga sebe. Relativno je to mlada znanstvena disciplina, bavi se starim čovjekovim dvojbama i novim pitanjima koja, prije svega, otvaraju znanstvena otkrića i primjene nove tehnologije. To je interdisciplinarno i pluriperspektivno razmišljanje o temama ljudskog zdravlja, smrti, života, okoliša, odnosa prema ne-ljudskim životinjama, razvoja znanosti, politike i ekonomije u kontekstu života i okoliša i drugo. Naziv je prvi upotrijebio njemački filozof, pastor Fritz Jahr 1926. godine u članku „Wissenschaft vom Leben und Sittenlehre“ (“Znanost o životu i nauka o ćudoređu”) gdje je bioetiku koncipirao kao etičku odgovornost prema životu u cjelini te formulirao, po uzoru na E. Kanta, bioetički imperativ: “Poštuj svako živo biće u načelu kao svrhu u sebi i po mogućnosti postupaj s njim kao takvim!”, a što je  najzanimljivije, papa Ivan Pavao II. katoličku bioetiku predstavio je u enciklici “Evangelium Vitae”, Neke od bioetičkih tema su: nastanak i rađanje čovjeka (umjetna oplodnja, kontracepcija, sterilizacija), potom genetika (genom, kloniranje, matične stanice), onda pitanja ljudskog embrija (pobačaj, prenatalna dijagnostika, ekperimenti nad embrijima), zatim starost (eutanazija, palijativna medicina, bol) te smrt (samoubojstvo, smrtna kazna, obrana u ratu, ubojstvo), te konačno odnos prema okolišu, sve do civilizacijskih prava životinja. na koncu, tzv. personalistička bioetika proučava pojam osobe s filozofsko-teološkog gledišta, prava, zaštitu i dostojanstvo ljudske osobe, plošno i površno rečeno.

Usput, nije naodmet spomenuti kako je u Hrvatskoj trenutno, makar medijski i/ili politički, najeksponiranija bioetičarka lijepa Marija Selak udana Raspudić, čije jasno i cjelovito mišljenje o naznačenoj temu tek valja očekivati, primjerice u Hrvatskom Saboru. 

Mogu li Isusove riječi biti filozofsko/teološko opravdanje?

U čemu je, međutim, načelni problem s istraživanjem (u konačnici, i s proizvodnjom) vakcine/seruma/cjepiva protiv koronavirusa u svjetlu naznačena stava Kršćanske Crkve i to u sva njena tri glavna odvojka (katoličkoga, pravoslavnoga i anglikanskoga)?

S jedne strane, nadaje se misao kako spomenuti Crkveni poglavari (bez obzira na denominacije) na umu imaju zaštitu ljudskoga života od začeća pa do prirodne smrti, dakle su protiv samovoljnoga/proizvoljnoga/elektivnoga/selektivnoga “prava” na abortus, što je u svakom slučaju neprijeporno. U skladu s time, doista je etički problem suspektno izuzimanje stanica usmrćenoga ljudskoga bića u svrhu proizvodnje vakcine za tobožnju zaštitu života ljudskih bića. U najmanju je ruku to filozofsko-etički-civilizacijska nelogičnost, da ne pomislimo na nešto još gore, čak niti na nešto čemu bi takav praxis tek orvelovski mogao voditi.

S druge strane, a prispodobivo u ovoj kratkoj skazki, Isus Krist je – kako se navodi u Evanđelju po Ivanu – govorio: “Ovo je kruh koji silazi s neba: da tko od njega jede, ne umre. Ja sam kruh živi koji je s neba sišao. Tko bude jeo od ovoga kruha, živjet će uvijeke. Kruh koji ću ja dati, tijelo je moje – za život svijeta” (Iv, 6, 50-51). Potom: “Zaista, zaista, kažem vam: ako ne jedete tijela Sina Čovječjega i ne pijete krvi njegove, nemate života u sebi! Tko blaguje tijelo moje i pije krv moju, ima život vječni; i ja ću ga uskrisiti u posljednji dan. Tijelo je moje jelo istinsko, krv je moja piće istinsko. Tko jede moje tijelo i pije moju krv, u meni ostaje i ja u njemu” (Iv, 6, 53-56).

Mogu li se Isusove riječi po Ivanu, dakle, uzeti u obzir kao filozofsko/teološko opravdanje, čak i zaziv, za proizvodnju cjepiva/seruma/vakcine protiv Covida-19? Može li se reći da su kršćanski nadbiskupi donekle istupili ishitreno i donekle nepromišljeno?

Ima li Ruska Pravoslavna Crkva prigovora na rusko cjepivo?


U Rusiji je jasno da je proizvodnja cjepiva protiv Covida-19 jednostavna priča: obnovljen je Hladni rat, proizvodnja kontrakoronske vakcine isto je što i utrka u proizvodnji nuklearnih potencijala ili utrka u osvajanju svemira, tko prvi djevojci njegova je.

S treće strane, Putinovi ruski znanstvenici, slijedom svijetlih tradicija velikoga i vječnoga Sovjetskoga Saveza (što vrijedi i za Narodnu Republiku Kinu), takvim se etičkim i/ili bioetičkim kontroverzama ni u jednomu trenutku nisu suvišno zamarali: proizvodnji kontrakoronskoga cjepiva pristupili su marksističko-dijalektički otvoreno bez suvišnih zajebancija. Tamo je, naime, jasno da je proizvodnja cjepiva protiv Covida-19 jednostavna priča: obnovljen je Hladni rat, proizvodnja kontrakoronske vakcine isto je što i utrka u proizvodnji nuklearnih potencijala ili utrka u osvajanju svemira, tko prvi djevojci njemu i djevojka. Ne vode Putinovi genijalni laboratorijski zanstvenici računa hoće li se cjepivo proizvesti izdvajanjem stanica usmrćenh fetusa, živih štakora, bijelih miševa ili pak kojega milijuna eksperimentalnih malešnih Kineza gore na sjeveru u pograničju: oni su vakcinu već pustili u optjecaj, bez da ima ikakvih vijesti o mišljenju Ruske pravoslave crkve (ili inih vjerskih denominacija koje u Ruskoj Federaciji, a navodno i u NR Kini, postoje).

Sve u svemu, u poluzaključku koji navodi na razmišljanje, valja se zapitati: koliko je prozapadna, kršćanska bioetika, izražena u pismu tri sydneyska nadbiskupa zapravo usklađena s civlizacijskim tekovinama, čak i s kršćanskim naukom?

Napomena: Uredništvo portala Croativ.net je prenijelo stav g. Bašića, s kojim se uopće ne slaže, ali dajemo ga na ocjenu čitateljima…

Advertisement

Vijesti

Papa Franjo pozvao organizatore Pride-a da u njega uključe i “pedoseksualce”

Published

on

Ako ste mislili da Papa Franjo nikako ne može jasnije reći da je on lažni prorok koji aktivno radi na potkopavanju kršćanstva, bili biste u krivu – piše Marijan Leko u Epoha.com.hr.

Ako ste mislili da papa koji je zamijenio konzervativnog papu Benedikta u globalističkom udaru koji su orkestrirali Obama, Clinton i Soros nikako ne može pronaći još sramotnije načine da izda svoje sljedbenike, opet biste bili u krivu.

Pripremite se jer je papa Franjo izrazio podršku da ljudi koji zlostavljaju djecu budu otvoreno prihvaćeni u  društvu.

Papa Franjo ovaj je put nadmašio samog sebe, stavljajući svoje sotonističke karte na stol na najbesramniji mogući način pridružujući se ratu globalističkih elita protiv naše djece.

Organizatori Pride festivala moraju se riješiti svojih predrasuda i uključiti pedofile u LGBTQI+ duginu zajednicu, smatra papa Franjo koji tvrdi da ne smijemo osuđivati ​​takozvane “pedoseksualce” koje djeca seksualno privlače dok se i sami ne nađemo u njihovoj koži.

Franjo tvrdi da moramo povući riječ “pedofil” jer stigmatizira one koje djeca seksualno privlače i tvrdi da njihovo ponašanje može biti “moralno”.

Priča se da Franjo potiče organizatore Pridea da slijede (nebinarnu) profesora/icu sociologije na Sveučilištu Old Dominion Allyn Walkera čija je knjiga  “A Long Dark Shadow: Minor Attracted People and Their Pursuit of Dignity”  napisana za promicanje prihvaćanja pedofila.

Walker je objasnio razloge za svoje misli dok je odgovarao na pitanja u nedavnom prijenosu uživo.

“U naslovu i u cijeloj knjizi koristim izraz maloljetna osoba ili MAP iz više razloga. Prije svega, jer mislim da je važno koristiti terminologiju za grupe za koje članovi te grupe žele da ih drugi koriste za njih, a grupe za zagovaranje MAP-a poput ‘Before You Act’ zagovarale su korištenje izraza MAP. Zagovarali su ga prvenstveno zato što je manje stigmatizirajući od drugih pojmova poput pedofila.”

Propedofilsko stajalište pape Franje razbjesnilo je žrtve seksualnog zlostavljanja svećenika, što je i razumljivo.

Oni koji su preživjeli to iskustvo bijesno su reagirali nakon što je Franjo odbio obećati pristup “nulte tolerancije” svećenicima pedofilima i biskupima koji zataškavaju svoje zločine dok je zatvarao summit u Vatikanu.

Komentari pape Franje izazvali su buru u Vatikanu, ali oni koji su obraćali pozornost na Franjino sve zlobnije ponašanje ne bi trebali biti nimalo iznenađeni.

Ovo je papa koji je započeo svoje papinstvo proglašavajući da je Biblija pogrešna, a da su evolucija i teorija velikog praska stvarne.

Ovo je papa koji je pozvao čovječanstvo da vjeruje osnivaču Svjetskog ekonomskog foruma Klausu Schwabu, izjavljujući da je on sada važniji od Isusa Krista i čovjeka s planom da prirodi vrati njezin položaj primata u svjetskom poretku.

To je isti Papa koji koristi svaku priliku da proglasi da biblijski korpus treba ažurirati Schwabov bezbožni WEF.

Kao suradnik na dnevnom redu WEF-a, papa Franjo tečno govori o bogohuljenju i aktivno radi na potkopavanju kršćanstva i promicanju globalističkih ciljeva.

Ovo je isti onaj Papa Papa koji se založio za tehnokratsko širenje mRNA, izjavljujući da su kršćani koji odbijaju ubrizgati gensku terapiju mRNA “heretici” koje će Bog strogo suditi.

U srpnju je papa Franjo pozvao bivšeg američkog predsjednika Billa Clintona i Alexa Sorosa da se sastanu s njim u njegovoj privatnoj rezidenciji u Casa Santa Marta. Po plodovima ćete ih prepoznati, prema Mateju 7:16, a trio je proveo poslijepodne raspravljajući o globalizmu prioriteti uključujući potrebu za depopulacijom Zemlje.

Obrnuta verzija kršćanstva pape Franje za mnoge je zbunjujuća, no slika postaje jasna kada shvatite kome papa zapravo služi.

Kršćani imaju svako pravo osjećati se duboko izdanima od strane ovog pape koji je raskinuo sa stoljetnom kršćanskom tradicijom kada je rekao svom stadu da je opasno imati osobni odnos s Isusom.

Što postavlja pitanje je li papa Franjo antikrist?

Godine 2017. papa Franjo pozvao je na “jednu svjetsku vladu” i “politički autoritet”, tvrdeći da je stvaranje jedne svjetske vlade potrebno za borbu protiv problema kao što su “klimatske promjene”.

Govoreći za ekvadorske novine El Universo, Papa je rekao da Ujedinjeni narodi nemaju dovoljno ovlasti i da im se mora dodijeliti puna vladina kontrola “za dobrobit čovječanstva”.

To uključuje i Amerikance, naglasio je, kojima prema papi mora vladati svjetska vlada “za njihovo dobro”.

Sada papa Franjo aktivno prkosi biblijskom pismu radeći na stvaranju “jedne svjetske religije”.

Godine 2019. papa Franjo potpisao je povijesni savez s vođama najvećih svjetskih vjera, gurajući nas mnogo bliže jednoj svjetskoj religiji, jednom od glavnih ciljeva Novog svjetskog poretka.

Prema dokumentu koji je izradio papa Franjo i koji je objavljen na službenim stranicama Vatikana, sve se religije moraju smatrati ravnopravnima, a islam je Bogu prihvatljiv kao i kršćanstvo.

Zatim je šokirao svijet organiziranjem islamskih molitava i recitala Kur’ana u Vatikanu i izvođenjem poganske ceremonije u vrtu u Vatikanu.

U ovom trenutku morate se zapitati što bi još Jorge Bergoglio mogao učiniti da uvjeri svijet da je lažni prorok?

Kako bi bilo s prijenosom ceremonije cijelom svijetu, hvaleći Lucifera, najavljujući njegov skori dolazak i prateći bujicu bogohulne dogme sotonističke vrste?

Papa Franjo nije razjasnio identitet Lucifera, Antikrista, no promatrači u Vatikanu tvrde da papa isusovac misli na sebe.

Od trenutka kada je kardinal Jorge Bergoglio postao papa 2013. godine, “stručnjaci za proročanstva” oglasili su se eterom, tvrdeći da je novi papa “Petar Rimljanin”, ispunjenje “proročanstva sv. Malahije” i da će Franjo biti konačni papa.

Prema sv. Malahiji, irskom svecu koji je točno predvidio prošlih 111 papa prije imenovanja 112. pape, “Petar Rimljanin” će biti antikrist.

Obožavatelji Sudnjeg dana pronašli su načine da svaku frazu povežu s odgovarajućim papom kroz stoljeća. To uključuje Ivana Pavla II., koji je povezan s frazom br. 110, “Od rada sunca”, jer je rođen na dan pomrčine Sunca i također je pokopan na dan pomrčine Sunca . Benedikta XVI., br. 111, navodno je “slava masline” jer su neki članovi ogranka monaškog reda koji je utemeljio sveti Benedikt poznati kao Olivetanci.

Zatim je tu br. 112. Prema sv. Malahiji: “U ekstremnom progonu Svete Rimske Crkve, sjedit će … Petar Rimljanin, koji će hraniti ovce u mnogim nevoljama; kad budu gotovi, grad na sedam brežuljaka bit će uništen, a strašni će sudac suditi svom narodu. Kraj.”

Pa kako se “Petar Rimljanin” povezuje s papom Franjom, koji je rođen u Argentini?

Roditelji su mu bili talijanski doseljenici iz Rima, a njegovo rođeno ime sadržavalo je ime Petar. Teolozi su uvjereni da je Franjo antikrist. Citira se jedan vodeći učenjak, Michael K. Lake , koji je rekao da su “katolički i evangelistički znanstvenici stoljećima strepili od ovog trenutka.”

Svijet je sada na prijelomnoj točki. Bitka bjesni za dušu čovječanstva. Globalisti i njihovi tehno-komunistički snovi o autoritarnoj vladavini prijete pojesti čovječanstvo i uništiti civilizaciju kakvu poznajemo.

Papa Franjo je više nego jasno dao do znanja na čijoj je strani. Njegovo sramotno odbijanje da kazni svećenike koji zlostavljaju djecu i njegova besramna podrška da pedofili budu prihvaćeni u društvu posljednji su čavli u njegovom lijesu.

Trebali bismo vrlo pažljivo pratiti ovog papu isusovca u ovim kritičnim vremenima.

izvor: Epoha.com.hr

Continue Reading

Vijesti

Macelj, zrcalo srama hrvatske Duboke države!

Published

on

Ovih dana prisjećamo se žrtava iz Maceljske šume gdje je ubijeno vise od 13.000 Hrvata – vojnika, civila, bogoslova i svećenika. To je samo jedna od 1.500 masovnih grobnica žrtava komunističkog režima do sad, pronađenih u Sloveniji i u Hrvatskoj – piše Željko Glasnović na svom Facebook profilu…

Jedan od egzekutora u Maceljskoj šumi, komandant OZNA-e u Krapini, drug Stjepan Hršak, partizanski poručnik koji se hvalio 96′ godine kako je ubijao svećenike u Maceljskoj šumi i pokazivao okolo svoj pištolj Walther 7.62 mm kojim ih je likvidirao metkom u potiljak, nikad nije optužen za ta ubojstva.

U demokratskoj Hrvatskoj mirno je živio u Zagrebu i umro nekažnjen u svojoj vili na Tuškancu u kojoj ga je posjećivao tadašnji predsjednik Stjepan Mesić i na taj način, unatoč prosvjedu ljudi, dao mu podršku i abolirao njegove zločine.

Tražio je da se u ‘zaslužne antifašiste’ ne dira. Hršak je ‘zaslužan’ valjda zato što je svojom rukom ubio 21 svećenika.

Hrvatske časnike ubijali su šumarskim sjekiricama udarcima po sljepoočnicama, tako da su odmah mrtvi padali u jamu.

U jednoj jami pronađena su i dva kostura koja su pripadala djeci u dobi od 7 i 15 godina, koja su bila vezana žicom. To je dokaz da su sve te nevine ljude bez ikakve krivice, kao i malu nedužnu djecu, hotimice pobili kako bi se na taj način tome zločinu zauvijek zametnuo svaki trag.

Ali kosti ne lažu.

Unatoč na tisuće izvještaja sa silnom dokumentacijom, i na stotine svjedočanstava iz prve ruke i svim dokaznim materijalima koji su predani ne samo DORH-u nego i Ministarstvu kulture i MUP-u s konkretnim imenima ubojica, istraga protiv zločinaca ovih monstruoznih ubojstava je sabotirana, a oni su abolirani uz pomoć ‘Duboke države’.

Za partizansko-komunistički pokolj, koji se dogodio bez suda i suđenja, još nitko nije odgovarao.

Još 2004. god. MUP je imao evidentiranih preko 900 lokacija s hrvatskim žrtvama, sve dokaze i svjedoke, ali nitko nije procesuiran, nijedna optužnica nije napisana i nitko nije osuđen.

Svi glavni državni odvjetnici od 92′ počevši od Šeksa, Hercega, Olujića, Hranjskog, Živkovića, Zadnika, Ortynskog, Bajića, Cvitana, Jelenića do Šipek nisu ništa učinili po tom pitanju. Koga štite? Zašto ih novinari ne pitaju o tome? Zašto mediji ne istražuju? Tko ih je prisilio da šute i zašto? Jesu li ikad bili plaćeni za zataškavanje? Ako da, od koga, kad i koliko?

Može li se u ovoj Dubokoj državi naći iti jedan pošteni državni odvjetnik, a da nije nasljednik bivšeg režima, mason ili korumpiran?

U Hrvatskoj je nastupila apsolutna inverzija morala, postali smo Orwellova Oceanija gdje je istina postala laž, a laž istina. Oslobođen je Boljkovac, oslobođen je Manolić, oslobođen je Hršak…

Svjedoci umiru, zločinci umiru, a mi i dalje nakon toliko godina svoju djecu odgajamo na falsificiranim podacima.

Do 90-te se o ovome nije smjelo govoriti, a zašto sada šutimo? DORH ne samo da ne procesuira komunističke zločine, nego ne procesuira niti srpske iz Domovinskog rata.

Na isti način se u zaborav gura sve ono što se dogodilo 1991. godine isto kao i ono što se događalo 1945. godine.

Bez lustracije nema istine, a bez istine nikada nećemo biti slobodni ljudi.

Maceljska šuma je danas najveće poznato gubilište i grobište u RH koje svjedoči o komunističkom genocidu nad hrvatskim narodom koji je kao zarobljenik u svojoj vlastitoj Domovini doživio stravičnu smrt od domaćih partizanskih zlikovaca pomračenog uma, dok u državnim institucijama i dalje sjede njihovi nasljednici koji štite svoje drugove.

Autor: Željko Glasnović/FB

Continue Reading

Vijesti

Spomen pohod na Jazovku: Obilježavanje zločina nad ranjenicima iz zagrebačkih bolnica, od strane partizana

Published

on

Na poziv Hrvatskog obrednog zdruga HOZ Jazovka, članovi domovinskih udruga organiziraju Spomen pohod na Jazovku, dana 22. lipnja 2024. (subota). Svetu misu predvodi mons. Vlado Košić, biskup sisački.

Procesija iz centra Sošica, uz molitvu svete krunice, krenut će u 10:30 prema jami Jazovka. Nakon mise i pauze za ručak, nastavlja se put za Krašić te posjet župnoj crkvi gdje je boravio bl. Alojzije Stepinac.

Polasci iz Imotskog u 4:00, Ciste Velike – 4:30, te iz Splita, s Lovrinca 5:15. Cijena puta je 50€. Poseban dogovor za ručak. Prijave do 15. lipnja (Željko Pleić, 098 9975 494)

O Jazovki

Masovna grobnica Jazovka je jama koja se nalazi u šumi pokraj naselja Sošice na Žumberku u Republici Hrvatskoj. Obzirom na ratni zločin koji se u njoj dogodio, zaštićeno je kulturno dobro.

Jama se sastoji od ulaznog dijela nalik bunaru dubokog oko 34 m, na čijem se dnu nalazi izduženi kosi dio dugačak oko 15 m.

2020. godine su iz jame ekshumirani ostatci 814 žrtava koje su ondje ubili partizani nakon zauzimanja Krašića u siječnju 1943. godine, te potom vojnici Jugoslavenske armije u svibnju i lipnju 1945. godine.

Partizanski zločini 1945.

Jazovka je poznata kao mjesto masovnog ubojstva Hrvata tijekom i nakon završetka Drugog svjetskog rata od strane partizana.

Žrtve su bile uglavnom ranjenici, medicinsko osoblje i časne sestre koje su pripadnici Jugoslavenske armije prisilno odveli iz zagrebačkih bolnica 1945. godine.

Povjesničarka Blanka Matković izvješćuje 2011. god. o 447 žrtava čiji su podaci pobrojani prigodom speleološkog pregleda jame 1999. godine, koje je predvodio patolog prof. dr. Žarko Danilović. B. Matković iznosi da se prema popisima sačuvanima kod zagrebačkim bolnicama mogu identificirati osobni podatci za čak 4791 bolesnika zagrebačkih bolnica (te u svojem znanstvenom radu objavljuje ime, prezime, godinu rođenja, mjesto rođenja, bračno stanje, vjersku pripadnost, vojni čin i dan prijama u bolnicu za svih njih 4791), – vojnih osoba poraženih vojski koje je Jugoslavenska armija pogubila 1945. godine, uz upozorenje da se intervjuiranjem preživjelih nalaze poimenični podatci o bolesnicima koji se ne nalaze u dostupnim popisima, te se mora zaključiti da u bolničkim arhivima nedostaje dio podataka. Jazovka je samo jedno od mjesta gdje su bacani pobijeni ratni zarobljenici – pacijenti zagrebačkih bolnica. Radi prikrivanja dokaza, pobijen je i dio osoblja bolnica koji je svjedočio zločinu.

Protiv zločinaca još nije počeo sudski postupak, makar su imena nekih počinitelja javno obznanjena.

Za tri časne sestre s. Liphardu Horvat, s. Konstantinu Mesar i Geraldu Jakob, inače njegovateljice u Psihijatrijskoj bolnici Vrapče, koje su bačene u jamu pokrenut je postupak proglašenja blaženima unutar Katoličke Crkve.

Poziv od strane Hrvatskog obrednog zdruga vidite ovdje.

Continue Reading

Popularno

Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved