Connect with us

Vijesti

BOMBA Studija s FDA White Oak potvrđuje: ‘Cjepiva’ protiv Covida obogaćena su virusom raka

Published

on

Eksplozivna nova recenzirana studija upravo je uzburkala znanstvenu zajednicu potvrđujući da su Covid mRNA “cjepiva” prožeta smrtonosnim virusom raka – piše Frank Bergman na SlayNews.

Studija dokumentira nalaze iz analize Covid mRNA injekcija.

Analiza je provedena u istraživačkom postrojenju BSL-1 u FDA White Oak kampusu američke Uprave za hranu i lijekove u Marylandu.

Nalazi potvrđuju da mRNA “cjepiva” sadrže fragmente virusa raka SV40.

Osim toga, istraživači su potvrdili da snimke imaju opasne razine kontaminacije DNK.

U odjeljku “Sažetak” rada studije, istraživači pišu:

“Koristeći 4 bočice eksperimentalnih mRNA cjepiva, otkrili smo da dvije od četiri bočice tih eksperimentalnih mRNA cjepiva sadrže zaostalu plazmidnu DNA koja je transformirala stanice Escherichie coli.

“Naknadno smo primijenili našu metodu za procjenu 2 odvojene serije Pfizer COVID-19 mRNA cjepiva i nismo pronašli plazmidnu DNK sposobnu za replikaciju.

“Međutim, ova odobrena cjepiva sadrže zaostalu DNK do razine koja prelazi 10 ng po dozi.”

Studija je nabavila bočice mRNA cjepiva izravno iz službene tvornice opskrbe Nacionalnog instituta za alergije i zarazne bolesti (NIAID), istaknuli su istraživači.

Otkrili su da su “rezidualne razine DNK” u nekim slučajevima premašile sigurnosne granice za 47 000%.

Nadalje, SV40 koji uzrokuje rak bio je izrazito prisutan u testiranim uzorcima, do stope od 500 milijardi fragmenata DNK.

U nekim slučajevima pronađeno je 23 trilijuna fragmenata strane DNK, dovoljno za jedan za svaku stanicu u ljudskom tijelu.

A zbog korištene metodologije, stručnjaci kažu da je ovo astronomsko otkriće samo kratak pregled podcjenjivanja stvarne kontaminacije.

Na rezultate studije reagirali su vodeći stručnjaci.

Kevin McKernan, bivši direktor Projekta ljudskog genoma, nazvao je nalaze “bombom”.

“Kronična aktivacija puta cGAS-STING mogla bi paradoksalno potaknuti rast raka”, objašnjava McKernan.

“Ponavljano izlaganje stranoj DNK putem pojačivača bolesti COVID-19 može povećati ovaj rizik tijekom vremena, stvarajući uvjete pogodne za razvoj raka.

“Rigoroznija analiza sekvenciranja mogla bi otkriti fragmente SV40 duge nekoliko tisuća parova baza, što bi vjerojatno bilo funkcionalno.”

Profesor imunologije Nikolai Petrovsky studiju je proglasio “puškom koja dimi”.

“To jasno pokazuje da je FDA bila svjesna ovih podataka”, rekao je Petrovsky.

“S obzirom na to da su te studije provedene u njihovim vlastitim laboratorijima pod nadzorom vlastitih znanstvenika, bilo bi teško tvrditi da nisu bili svjesni.

“Ovi su studenti obavili ključni posao koji su regulatori propustili.”

Ironično, navedeni cilj ove studije bio je “izvijestiti o jednostavnoj metodi za otkrivanje rezidualne replikacije kompetentne plazmidne DNA koja je prisutna u mRNA cjepivima kao nečistoće” kako bi se “sugeriralo da strogi i transparentni nadzor nečistoće DNA može pomoći u nakupljanju povjerenja javnosti u mRNA cjepiva.”

Studija dolazi usred sve češćih upozorenja da injekcije Covid mRNA uzrokuju rak.

Svjetski poznati profesor onkologije izdao je jezivo upozorenje o Covid mRNA “cjepivima” nakon što je zaključio da su “zle” injekcije izazvale globalnu “eksploziju” u slučajevima smrtonosnih “turbo karcinoma”.

Upozorenje je izdao Angus Dalgleish, profesor onkologije na St George’s, Sveučilište u Londonu, kako je izvijestio Slay News.

Profesor Dalgleish, koji je najpoznatiji po svojim revolucionarnim doprinosima istraživanju HIV/AIDS-a, podigao je uzbunu tijekom međunarodnog foruma stručnjaka koji istražuju masovnu kampanju cijepljenja protiv Covida.

Upozorio je da je vidio “eksploziju” smrtonosnih “turbo karcinoma” kod svojih pacijenata koji su primili Covid mRNA injekcije.

Obraćajući se međunarodnom forumu Medicinski liječnici za etiku Covida, koji je osnovao dr. Stephen Frost, a moderirao Charles Kovess, Dalgleish je panelu stručnjaka rekao:

“Moramo zaustaviti glasničku RNK [mRNA] pod svaku cijenu… to nije samo ludilo, to je zlo.”

Frank Bergman /SlayNews

Vijesti

SLIJEDI DE-VELIKOSRBIZACIJA? Vučićev režim pred padom? A što kada padne?

Published

on

Već tjednima traju prosvjedi diljem užesrbijanskih i vojvođanskih gradova. Što bi zaista trebao donijeti pad Vučićevog režima – pita se Josip Žgela u Hrvatskom ratniku?

Samo pad jednog režima i dolazak neke druge garniture, ili mnogo korjenitije promjene? Padne li sadašnji režim u Srbiji a ostane i dalje agenda ‘srpski svet’ mijenja li se nešto radikalno? Naravno da ne! Stoga, vrlo izgledni pad režima Aleksandra Vučića bi trebao značiti i stvarni pad spomenute agende…

Svjedoci smo urušavanja režima Aleksandra Vučića i njegove ‘Srpske Napredne Stranke’. Već tjednima traju prosvjedi diljem užesrbijanskih i vojvođanskih gradova. Osobito se u njima ističu studenti, a odnedavno i srednjoškolci. Blokirani su fakulteti, škole… Nema održavanja predavanja i nastave u obrazovnim i visokoobrazovnim ustanovama.

Resorna ministrica, stanovita Zagorka, se sakrila u ured na fakultetu i ne izlazi van. A studenti joj pjevaju hrvatsku pjesmu ‘Izađi mala’.

Čuje se da bi Vučić mogao ‘ubaciti’ jedinicu ‘Kobre’ da rastjeruju studente. Prokušane metode putem ‘režimskih’ batinaša nisu urodile plodom. Narod spontano pruža otpor režimu. I oporba je zasjenjena.

Povod svoj ovoj gunguli je rušenje nadstrešnice na željezničkom kolodvoru u Novom Sadu u Vojvodini usljed čega je smrtno stradalo 15 ljudi.

Spominju se i tajne obavještajne službe u ovim događanjima. Ali, što zapravo sve to znači za nas, za susjede toj Srbiji s Vojvodinom? Prve susjede ljudi koji diljem te zemlje prosvjeduju?

Što bi zaista trebao donijeti pad Vučićevog režima? Samo pad jednog režima i dolazak neke druge garniture, ili mnogo korjenitije promjene? Padne li sadašnji režim u Srbiji a ostane i dalje agenda ‘srpski svet’ mijenja li se nešto radikalno? Naravno da ne!

Stoga, vrlo izgledni pad režima Aleksandra Vučića bi trebao značiti i pad spomenute agende. I to ne samo simbolično već stvarno i trajno.

A ima li volje za to? Jesu li tamošnji prosvjednici suglasni s tim? Osobito studenti, đaci te njihove profesorice i profesori? Trebali bi.

A što ako nisu? Ili su zdvojni oko toga? E onda mi, tj. njihovi susjedi ili oni iz njihovog ‘komšiluka’, kako oni kažu, trebamo im ‘pomoći’ glede toga. Sviđalo im se to ili ne? Ili kome drugome.

Valja nam razgranati promičbu pred domaćom i međunarodnom javnosti o potrebi trajnog anuliranja agende ‘srpski svet’. I da je to ‘zadnji lijes u čavao’ tome režimu.

Valja i nama na ulice, trgove i pred kamerama to jasno i glasno reći. A što bismo trebali reći? Trebamo reći da je osim prekida opće korupcije i manijakalnog vladanja režima Aleksandra Vučića bezodvlačno potrebita i develikosrbizacija srbijanskog (vojvođanskog također) društva. Kao i svesrpske zajednice pa onda i srpske nacionalne manjine u Hrvatskoj.

Ta develikosrbizacija se ima očitovati u trajnom povlačenju agende ‘srpski svet’ iz tamošnjeg političkog života s javnim odreknućem. I zakonski, dakako, potpuno odbacivanje bilo kakvog svojatanja onoga što pripada Srbiji susjednim državama, od kulturne baštine pa do teritorija i svekolikog identiteta. Usklađivanje obrazovnog sustava u skladu s tim. Uklanjanje svih onih iz političkog i javnog života koji su radili te promovirali kao i podržavali agendu ‘srpski svet’ te općenito velikosrpski projekt u bilo kojem obliku. Bilo manje ili više radikalnom.

Jednostavno, transformacija Srbije, a i u njenom sastavu Autonomne pokrajine Vojvodine, a koja se sastoji u odsustvu, tj. iščeznuću, aveti velikosrpstva iz društvenog i političkog života u njima. I kao najvažnije iz njihovih mozgova, također!

Ukoliko se budu pravili otpori glede odbacivanja agende ‘srpski svet’ onda unatoč tome treba ustrajavati na procesu develikosrbizacije pa i radikalnijim putem. Kojim? Putem njemačkog modela denacifikacije nakon Drugog svjetskog rata.

A to znači i moguće ponovno umanjivanje Srbije nakon 1999.-2008. Pa i kroz obeštećenje na taj način susjednih zemalja u vidu satisfakcije za boli i štetu nanesenu im kroz agendu ‘srpski svet’.

Ili daljnja regionalizacija, odnosno federalizacija Srbije, na više jedinica među kojima bi svakako bila Vojvodina ali i bivši Novopazarski sandžak s Preševskom dolinom. Moguće i analogno podjeli Njemačke na dvije države, isto i sa Srbijom na užu Srbiju i Vojvodinu.

Ili da Srbija bude pod strogom kontrolom međunarodne zajednice uz nezaobilaznu njezinu široku decentralizaciju radi odreknuća od postavki velikosrpstva, odnosno agende ‘srpski svet’.

To i mi i tamošnji ljudi trebamo shvatiti ako želimo graditi normalne međusobne odnose na recipročnim osnovama. Inače, neće baš ići u tom smjeru.

Isto se odnosi i na današnju izrazito destruktivnu BiH. I to poglavito u njezinom odnosu spram Hrvata koji su u njoj jedan od triju konstitutivnih i državotvornih naroda na cijelom njezinom teritoriju. Dakako i u odnosu na njezina većinska hrvatska područja, odnosno Herceg-Bosnu. Naravno i većinske hrvatske kantone tj. federalne jedinice-države i općine s hrvatskom većinom.

Dakle, shvatimo ozbiljnost sadašnjeg trenutka i krenimo u konkretne akcije kako je u ovom tekstu i naznačeno. I postignimo rezultat, tj. ciljeve koji su također izrečeni kao i objašnjeni u istom ovom tekstu.

Udruga Hrvatski Ratnik

Continue Reading

Vijesti

Islamski tisućgodišnji rat protiv kršćanstva

Published

on

U vrijeme kada se katolička mladež uči da islam znači mir, hodočašće i molitva, a odrasli katolici imaju dojam da su muslimani neshvaćena manjina koja samo želi dijeliti svoje vrijednosti i svoj baba ghanoush, osvježavajuće je povremeno uspostaviti kontakt sa stvarnošću-piše William Kilpatrick na blogu Raymonda Ibrahima.

Ovdje mislim na “osvježavajuće” u smislu da je ronjenje u hladnim vodama osvježavajuće. Upravo sam završio s čitanjem Mača i sablje Raymonda Ibrahima, povijesti četrnaest stoljeća rata između islama i Zapada, a učinak je sličan učinku šokiranog i budnog poniranja u hladnu vodu.

Ne da nisam imao neko opće upoznavanje s poviješću, ali detalji se znaju zaboraviti, a vrag je, kako se kaže, u detaljima. Ibrahim ih opskrbljuje dosta. Štoviše, detalji su toliko šokantni da je čovjek sklon pomisliti kako je đavao bio intimno upleten u stoljećima dug džihad protiv kršćanstva.

Doista, upravo su to mislili mnogi kršćani tog vremena. Pape i seljaci su Muhameda i islam često nazivali “demonskim”, “đavolskim” i “sotonskim”. Sa svoje strane, muslimani su posebno mrzili kršćane. Kršćansko vjerovanje u Kristovo božanstvo smatrali su velikim grijehom protiv Allaha. Gdje god su muslimanske vojske stigle, one su skrnavile i uništavale crkve, lomile križeve i kipove, a posebno su isticale zlostavljanje časnih sestara i mučenje svećenika i redovnika.

Ukratko, nasilni sukobi između muslimana i kršćana bili su prvenstveno vjerski ratovi, a ne, kako sugeriraju mnogi moderni povjesničari, ratovi za resurse ili nacionalne interese. Neki su povjesničari, čini se, manje zainteresirani za događaje iz prošlosti nego za pronalaženje načina da te događaje uklope u suvremene narative. Njihov primarni izvor je njihov subjektivni “moderni” pogled. Nasuprot tome, Ibrahim, koji čita i arapski i grčki, dopušta muslimanskim i kršćanskim svjedocima prošlih događaja da govore sami za sebe. Tako, govoreći o janjičarima – kršćanskim dječacima koji su oteti od roditelja i prisiljeni postati vojnici islama – Ibrahim, oslanjajući se na stoljećima stare rukopise, pripovijeda o užasu otmica, zlostavljanja dječaka i njihovog pretvaranja u Istinske islamske vjernike koji su se tada oslobodili svoje bivše rodbine. Nasuprot tome, prema modernim akademicima, indoktrinacija janjičara bila je “jednaka slanju djeteta na prestižno obrazovanje i obuku za unosnu karijeru”.

Unatoč proteku više od tisuću godina, muslimansko-kršćanski sukob obilježen je određenim konstantama. Postoji izvanredan kontinuitet vjerovanja i ponašanja—posebno od strane muslimana.

Jedna od tema koje se ponavljaju je osvajanje svijeta koje je naredio Allah. Muslimani su opravdavali sve svoje ratove i razaranja tijekom ovog golemog dijela povijesti pozivajući se na Kuran te na riječi i djela Muhameda. Muslimanski vođe nisu na svoja osvajanja gledali samo kao na lokalne stvari, već kao na odskočne daske za podjarmljivanje zemlje. Dakle, dva uobičajena refrena kroz stoljeća bila su “oborit ćemo naše konje u Konstantinopolu” i “oskrbit ćemo naše konje u Rimu” – i to od vojskovođa koji su možda bili više od tisuću milja udaljeni bilo od Rima bilo od Carigrada. Kada su 1786. godine Thomas Jefferson i John Adams upitali veleposlanika Tripolija u Britaniji zašto barbarske države vrijeđaju američki brodski promet, obaviješteni su da prema zakonima njihova proroka muslimani imaju “pravo i dužnost” ratovati protiv svih naroda koji nisu priznavali njihovu vlast.

Još jedna konstanta kroz stoljeća je ono što Ibrahim naziva “win-win” pogodbom. Bilo da je musliman živio ili umro u borbi, bila mu je zajamčena nagrada u svakom slučaju. Ako bi preživio napad ili bitku, bio bi nagrađen pljačkom, robovima i konkubinama. Ako bi umro, Allah bi mu oprostio sve grijehe, a on bi bio sačuvan džehennemske muke. Osim toga, u raju bi bio nagrađen hranom, pićem i sedamdeset i dvije “vječno mlade” djevice (houri). Doista, muslimanski časnici i propovjednici kružili bi među trupama prije bitke, uvjeravajući ih u svoje besmrtne nagrade ako poginu u bitci. Mnoge rane kronike pripisivale su muslimansku revnost i fanatizam u borbi poticaju “pobjeda-pobjeda”.

Još jedna konstanta bilo je ropstvo. Jedan suvremeni povjesničar primjećuje da “islamski džihad izgleda neugodno poput goleme trgovine robljem”. Broj porobljenih bio je astronomski. Nije bilo neobično da kampanja rezultira porobljavanjem 100.000 ljudi. Između 1530. i 1780. muslimani s obale Barbary porobili su najmanje milijun Europljana. Oko tri milijuna Slavena — Poljaka, Litvanaca, Rusa i Ukrainaca—bili su porobljeni između 1450. i 1783. Još milijune su zarobili muslimanski osvajači Španjolske. Jedan kalif, Abd al-Rahman III, imao je 3.750 robova i 6.300 konkubina.

Robovski pohodi također su izvedeni u Irskoj, Engleskoj, Danskoj, pa čak i na Islandu i u Skandinaviji. Robovi su korišteni za rad, kao vojnici i kao konkubine. Bijelo roblje bilo je vrlo cijenjeno, posebno plavokose i crvenokose djevojke i žene. Crni robovi bili su rutinski kastrirani. Iako je malo Amerikanaca svjesno te činjenice, arapska i otomanska trgovina robljem trajala je daleko dulje od atlantske trgovine robljem i rezultirala je gubitkom mnogo više života.

Čak ni Amerika nije pobjegla od dosega islamskog džihada. U svojim godinama formiranja, kako ističe Ibrahim, Amerika je bila prisiljena plaćati džizju – u iznosu od 16 posto federalnog proračuna – Alžiru za oslobađanje zarobljenih američkih mornara. Doista, prvi rat Amerike kao nacije bio je rat protiv islama. Tijekom razdoblja od trideset i dvije godine, američka mornarica vodila je povremeni rat kako bi zaustavila napade Barbary Država na američko brodarstvo. To je ono što se spominje pod “obalama Tripolija” u himni Marinskog korpusa.

Sword and Scimitar (Mač i sablja) razbija nekoliko važnih mitova. Jedan od tih mitova je da su kršćani bili agresori u ovom dugom i krvavom sukobu. To definitivno nije slučaj. Na primjer, moderna ideja da su “križarski ratovi bili neizazvani osvajački ratovi” je očito pogrešna. Kao što Ibrahim ističe, križarski ratovi su bili vrlo zakašnjeli odgovor na 400 godina muslimanskog osvajanja. Dvije trećine kršćanskog svijeta već su bile proždrle muslimanske vojske prije nego što je papa Urban II uputio svoj apel vitezovima kršćanskog svijeta. Mnoge regije koje su danas čvrsto muslimanske, nekad su bile kršćanske. Sve dvadeset i dvije nacije koje sada čine “arapski svijet” na Bliskom istoku i Sjevernoj Africi bile su kršćanske. Isto vrijedi i za Tursku, čiji je glavni grad, Konstantinopol, nekoć bio središte kršćanstva.

Možda je glavna lekcija Ibrahimove pravodobne knjige ta da se malo toga promijenilo tijekom stoljeća. Jedan od pogrešnih mitova našeg vremena je da su al-Qaeda, ISIS, Boko Haram i druge velike terorističke skupine izopačile značenje islama. Oni su različito opisani kao oni koji su “oteli”, “iskrivili” ili “pogrešno razumjeli” pravu poruku islama. Povijest kaže drugačije. Prema Ibrahimu, “ova knjiga… bilježi razne muslimane kroz vrijeme i prostor koji se ponašaju točno kao Islamska država i iz istih razloga.” “Muslimansko neprijateljstvo prema Zapadu,” primjećuje, “nije zastranjenje nego nastavak islamske povijesti.” Nasuprot današnjem željnom razmišljanju o miroljubivim namjerama islama, Sword and Scimitar dokumentira “što su muslimani zapravo činili Zapadu i na Zapadu stoljećima.”

Povijesni zapis također otkriva dvije višegodišnje slabosti zapadnog odgovora na islam. Jedan je nejedinstvo. Bilo je nekoliko slučajeva u kojima su kršćani propustili priteći u pomoć drugim kršćanima. A bilo je čak i slučajeva da su kršćani stali na stranu islama. Protestantska kraljica Elizabeta I. sklopila je savez s barbarskim gusarima protiv katoličke Španjolske, a protestantski grof Tholky od Mađarske zapravo je marširao s Turcima protiv katoličkog Beča. Isto tako, neki katolički vladari bili su više zainteresirani za borbu protiv drugih kršćana nego za borbu protiv Turaka. Prema jednom povjesničaru, kralj Charles V “potrošit će više vremena, novca i energije boreći se protiv Francuza i protestanata nego što je ikad posvetio ratu sa Sulejmanom.” Što je još sramotnije, Luj XIV je podupirao otomansku opsadu Beča ljudima, novcem i inženjerima. Kad je pobjednička vojska Jana Sobieskog pregledala bojno polje, pored Turaka pronađeno je “veliko mnogo francuskih” tijela.

Druga slabost Zapada bila je ravnodušnost. Mnogi zapadni čelnici nisu obraćali pozornost na nadolazeće prijetnje sve dok muslimanske vojske nisu bile na njihovom pragu. Kao što je papa Siksto IV upozorio europske vladare:

Neka ne misle da su zaštićeni od invazije, oni koji su udaljeni od ratišta! I oni će prignuti vrat pod jaram… osim ako ne izađu u susret osvajaču.

Iako se udaljenost između naroda mjerena danima i tjednima drastično smanjila, mnogi na Zapadu danas još uvijek imaju stav ravnodušnosti prema prijetnji od islama. Misle da se njima ne može dogoditi progon kršćana na Bliskom istoku i u Africi. A mnogi u Americi nisu svjesni ubrzane islamizacije Europe. Bilo bi dobro da poslušaju riječi pape Siksta IV.: “Neka ne misle da su zaštićeni od invazije.”

Ne može se dogoditi ovdje i sada? Kao što Sword and Scimitar vješto pokazuje, ono što se u prošlosti događalo uvijek iznova vrlo je vjerojatno da će se ponoviti.

William Kilpatrick

Continue Reading

Vijesti

Pouke za život modernog čovjeka

Published

on

15 pravila modernog muškarca iz X posta profila @Moralityrevived. Ponekad savjeti zapadnih psihologa mogu izgledati smješno, marketinški, štreberski, ipak ovaj put nadamo se da će svatko naći ponešto za sebe.

1. Nikad se ne šišajte na dan posebnog događaja.

2. Kad ti je povjerena tajna, čuvaj je.

3. Idite spavati na vrijeme i budite se rano.

4. Pohvalite obrok kada ste gost u nečijem domu.

5. Pozovi je odmah van ako ne želiš kasnije požaliti.

6. Gledajte poučni video-clip svaki dan. Ideje će biti vaš najvažniji posjed.

7. Isključite mobilne podatke dok provodite vrijeme s obitelji.

8. Izbjegnite pornografiju.

Muškarci danas pate od problema o kojima nitko ne govori:

• Nedostatak povjerenja
• Nisko samopoštovanje
• Masturbacija
• Pornografija

Ako želite preokrenuti svoj život, uzmite “Pobjedi pornografiju” i povratite svoju muškost.

9.  Naučite reći Ne.

10. Vježbajte. Čuvajte svoje zdravlje dok možete.

11. Koristite X umjesto Facebooka i Instagrama.

12. Ne vjeruj svima. Čuvajte svoje tajne blizu sebe.

13. Prvo investirajte, a kasnije trošite.

14. Vaša djeca imaju samo jedno djetinjstvo. Neka bude nezaboravno. Isto vrijedi i za vas.

15. Podignite ulog i uključi se

 

Continue Reading

Popularno

Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved