Connect with us

Vijesti

Prof. Biočić: HRVATSKA  POVIJESNA  ISTINA  I  SRPSKE  LAŽI

Published

on

U Strmici, uoči Oluje, 3. 8. 2024., SNV  i  SDSS, pokušavaju baciti ljagu na najsvjetliju pobjedu u povijesti hrvatskoga naroda. Vidi izvješće…

Ako bilo kakva ratna pobjeda, gdje se gine, može biti ‘svijetla’,  onda je to bila Oluja. S time se slažu i vrhunski američki vojni stručnjaci, koji su sve pozorno pratili! Slični pokušaj bacanja ljage na sve hrvatske građanske (civilne) žrtve i zarobljene vojnike, na poklane, masakrirane, silovane itd., u Vukovaru, SNV i SDSS pokušavaju, dan prije žalobnoga sjećanja, 18. studenoga, baciti u Dunav vijenac, na spomen i srpskim civilnim žrtvama u Vukovaru. Uznik srpskih sabirnih tabora (koncentracijskih logora), saborski zastupnik gosp. Stipo Mlinarić Ćipe je javno pokazao i dokazao da tih dana nije uopće bilo srpskih civilnih žrtava u Vukovaru!

Stvarna namjera sjećanja tih žrtava je remećenje žalobnoga sjećanja brojnih pojedinačnim i mnoštvenih žrtava hrvatskoga naroda.  Srpske civilne žrtve tijekom Oluje i lažne žrtve o najtužnijemu danu u povijesti Vukovara, samo je način da bi se Hrvatima umanjilo slavlje, na Dan pobjede i omelo žalovanje za našim žrtvama, 18. studenoga!

Slična skupina u Zagrebu, nekoliko godina prosvjeduje protiv Oluje i žaluje za srpskim žrtvama, vjerojatno u dogovoru s  SNV-om ili njima sličnim udrugama!
Zanimljivo je da samo dan-dva prije prosvjeda na Jelačićevu trgu, bila 31. obljetnica ubojstava 39.  hrvatskih policajaca i građana (civila) u Dalju, koje su učinili četnici i tzv. JNA! Drugi su se stanovnici spasili bježeći na  teglenici Dunavom! Zašto se ta skupina u Zagrebu nije na isti način sjetila i tih žrtava!?

Treba spomenuti i brojne protuhrvatske udruge, koji se ne brigaju za oko 400 ubijene hrvatske djece, u srpskomu napadu na Hrvatsku, ali bolesno lažu,  spominjući smrt Aleksandre Zec, tvrdeći da je djevojčica Srpkinja, što je glavni razlog stvaranja novoga ‘srpskog mita’. Možda ona i jest Srpkinja, ali je čudno da Pupovac nije rekao da je ona iz miješanoga braka (kako je govorio o jednoj djevojčici poginuloj u potresu u Petrinji), jer je Aleksandri majka Hrvatica, a majčina su braća hrvatski vojnici! Zločin nije povezan s bilo čijom narodnošću. Ubojstvo obitelji Zec je najobičniji razbojnički zločin. Međutim, SNV-u i njihovim hrvatskim slugama, trebaju izmišljene laži (mitovi). Ako ih nema treba ih izmisliti, kao i Pupovčevo pokrštavanje 11 tisuća srpske djece, bez ikakva dokaza. Srpska laž, stalnim ponavljanjem, pomalo se čini i ‘postaje’ ‘istina’, a da ne spominjemo njegovu prijevaru u svezi sa smrću dr. Ivana Šretera. Kada Pupovac kaže da su u Strmici poginuli većinom civili, stariji i nemoćni, koji nisu nikomu ‘predstavljali opasnost, ali su ubijeni kao da jesu’ i ako je to istina, onda je to je težak zločin! Međutim, nisam čuo da se Pupovac sažalio nad poklanim civilima u UMPA područjima, koji također nikomu nisu bili opasnost, premda  je često posjećivao zaposjednuta hrvatska područja u vrijeme rata.

Žrtve u Oluji, koje i danas, nakon haaške presude, pred našim očima, višestruko povećavaju, djelo je velikosrpske promidžbe i različitih doušnika svoje države.  U tomu se ističe dr. Žarko Puhovski i njemu slični, koji su bili svjedoci optužbe  na suđenju u Haagu! Podatke o navodnim poginulim srpskim civilima, davale su i Amnesty International i Helsinki Watch, na temelju podataka iz priopćivala (medija). Dakle, Puhovski (s velikim doušničkim stažem, još od njegova svjedočenja i optužbe hrvatskim sveučilištarcima 1971. god.),  svjedočio je na Haaškomu sudu,  12. veljače 2009., zagovarajući izvješće HHO-a, koje je upravo on  sastavio, da je ubijeno 677 osoba, pa  izjavljuje!:  U operaciji „Oluja“ i nakon nje došlo je do vrlo ozbiljnih kršenja ljudskih prava. Nekoliko stotina civila je ubijeno, a veliki broj je bio prisiljen napustiti svoje domove pa su efekti akcije bili jednaki etničkom čišćenju. (Letica, S.,  Svjedok lažnog genocida. Vijenac, br. 391., 2009.)

Kao dokaz, ponudio je priče različitih ljudi! Većina tih ‘ubijenih’ bila je živa u Srbiji, ali bilo je bitno optužiti Hrvate. Vjerojatno će taj netočni podatak velikosrbi pretočiti desetercem u ‘legendu’, s nakanom da postane istinita povijest. Istina je da je Haaški sud prihvatio za analizirati 86 osoba i utvrdio da su ubijene 42 civilne osobe! Svaka je nevina žrtva veliki nesretni događaj, ali je velika razlika od 42 osobe i 677 ili 2.545 civilnih žrtava, koje spominje četnik Savo Štrbac. Žarko Puhovski se osramotio na Haaškomu sudu i prema sudu, prema svojoj državi i što je najvažnije prema istini! Za nagradu,  može nastupati i pisati u svim ‘hrvatskim’ priopćivalima, osobito na televiziji gdje može govoriti što god hoće, kada god hoće i koliko god hoće!

Štrbac, četnik-krivotvoritelj, u svoj popis ubijenih, uveo je jednu novu kategoriju: uvjetno civili. To su bili naoružani civili, koji su, prema međunarodnoj podjeli (klasifikaciji) pravno vojnici ili teroristi, a izvrsno se uklapaju u definiciju terorizma, koju je dao Noam Chomski. On terorizam naziva kao proračunatu primjenu nasilja ili prijetnji nasiljem, kako bi se putom zastrašivanja ili prisile, postigle politički, vjerski ili ideološki ciljevi! (Terorism and international justice / Sterba, J. P. (ed.). Oxford: Oxford University Press, 2003.)  Ženevski dogovor (konvencija) definira civile u ratu kao osobe koje ni na koji način ne sudjeluju u ratnom sukobu, ni direktno ni indirektno, a Zakon o teritorijalnoj obrani i Zakon o općenarodnoj obrani ne odvaja (razlikuje)  vojnike od civila.

Nakon prikaza načina prikupljanja podataka i sam Štrbac je  priznao: … utvrdilo se da je na tom spisku (ubijenih) 35 aktivnih vojnih lica, 2231 vojnik obveznik među kojima su i teritorijalna obrana i mjesne straže, 63 aktivna vojnika, 90 milicionara i 80 civila!

         S druge strane, u Hrvatskoj je ubijeno 7.263 hrvatska civila, zbog čega je suđeno i osuđeno nerazmjerno malo počinitelja, u odnosu na ubojstva nekoliko desetaka srpskih civila, za koje postoje vjerodostojni podatci o civilnoj pripadnosti. Prema DORH-u, u doba i nakon Oluje, suđeno je 3.728 poznatih počinitelja različitih kaznenih djela, a od toga je osuđeno 2.380 osoba.

DORH  je podignuo optužnicu protiv 21.641 Srbina, za pobunu, ali su ti postupci poslije zaustavljeni, zbog općega oprosta.

Prema podatcima kojima raspolaže DORH, kaznenih je djela ratnoga zločina i ubojstava za vrijeme Oluje bio 47 osoba. Za najteža kaznena djela osuđene su 33 osobe, za smrt 21 civila.  Počinitelji za drugih 26 žrtava nisu otkriveni.

U tzv. UMPA područjima, u kojima je UNPROFOR trebao štititi hrvatsko (i nesrpsko) stanovništvo, protjerano je 17.991 civilnih osoba, s pratnjom UNPROFOR-ovih vojnika, ubijeno je 347 civila, silovano 26 i mučeno 1.617 civila! Ovo je slika zaštite hrvatskoga civilnog stanovništva od tzv. međunarodnih snaga,  vojske i policije tzv. RSK.

Prije dolaska srpske paravojske, u zaposjednuta području, bojeći se za svoj život, pobjeglo je nesrpsko stanovništvo. Tako je, sredinom 1992. god., srpski zavojevač (agresor) protjerao iz njihovih  kuća  325.806  Hrvata, odnosno iz zaposjednutih hrvatskih područja (prognanici, gotovo polovina su bila djeca). Koncem 1992., u Hrvatskoj je bilo je samo prognane i izbjegle oko 350.000 djece. Budući da je hrvatski narod bio razoružan, zavojevač je brzo zauzeo trećinu zemlje, uništio brojna naselja  i protjerao  384.187 Hrvata i nesrba iz zauzetih područja.

Dakle, ti ‘junaci’ iz povorke prema istoku, u osvojenim područjima prognali su (iz osvojenoga u slobodni dio Hrvatske)  više od 380 tisuća Hrvata i nesrba! To su 1995. zaboravili! Zaboravili su i na protjeranih, oko 210 tisuća Hrvata, iz genoicidne, tzv. RS BiH, i tada s prešutnim blagoslovom tzv. međunarodne zajednice! O njima više nitko ništo ne govori, ni u Hrvatskoj ni u svijetu! Činjenica je da je, u srpsko-crnogorskomu osvajanju  Hrvatske ubijeno više civila (7.263), nego vojnika (6.891),  što je s  progonom, uništavanjem bitnih (identitetskih)  odrednica hrvatskoga naroda, nasilje dobilo značajke narodozatora (genocida)!  (Andrija Hebrang. Zločini nad civilima u srpsko-crnogorskoj agresiji na Republiku Hrvatsku. Udruga hrvatskih liječnika dragovoljaca 1990.-1991. Ogranak Matice hrvatske u Zadru. Zagreb – Zadar,  2013.). 

I danas, beogradska velikosrpska, četnička politika neprekidno govori o ‘etničkom čišćenju’, zbog povorke (kolone), u kojoj je bila i gđa. Šimpraga! S tim je načinom suglasan i Milorad Pupovac i njegov SNV, SDSS i brojne protuhrvatske tzv. nevladine udruge!

Zato ih podsjećam: sjećate li se povorke iz Vukovara, Istočne Slavonije, Dalja, Škabrnje itd.? Osim Vukovarske pješačke povorke,s pokojom plastičnom vrećicom, sve drugo bio je bijeg, da bi se spasila glava. U Vukovaru je bila i jedna posebna povorka autobusa, od Bolnice do Ovčare i do drugih nepoznatih, dobro skrivenih mjesta. Vidite, gospođo Šimprago i saborski pljeskači: tada su počele i krenule povorke (kolone), ali prema zapadu (osim onih autobusa)! Zbog  srpskoga zlosilja! Samo je jedna, posljednja povorka, išla s/na traktorima i prikolicama (najčešće ukradenih od protjeranih/izbjeglih Hrvata), suprotnim smjerom, u kojoj je bila i djevojčica iz kolone.

Kakva je i zašto bila ta povorka (kolona)  prema istoku, najbolje je na Haaškomu sudu svjedočio Srbin, potpukovnik KOS-a, Slobodan Lazarević, časnik za vezu Beograda i tzv. RSK, kada je na suđenju hrvatskim generalima Anti Gotovini i Mladenu Markaču, iznio podatke, da je: U Krajini nije bilo muškarca civila jer su svi bili naoružani. Nitko od nas nije mogao reći da nismo učinili nešto što je bio prekršaj zakona Republike Hrvatske. Prema tome svi smo imali razloga otići iz Hrvatske. Ljudi su otišli iz straha bojeći se osvete za zločine nad Hrvatima. Oni koji su se opirali iseljenju bili su prisiljeni to učiniti pod prijetnjom oružja „krajinske vojske i policije“.  Da se radi o vjerodostojnomu svjedoku, tvrdi i pisanje BBC Newsa (20. 2. 2003.), koji piše da se radi o najokrivljujućem svjedoku koje je Haaški sud ikad čuo, a po priznanju i londonskoga The Economista, svjedok je bio real insider, koji je točno znao srpski zapovjedni lanac, od Beograda prema dolje, za vrijeme napada  na Hrvatsku.

Lazarević je pred Haaškim sudom opvrgnuo lažnu  optužnicu da su Tuđman i Hrvatska vojska u Oluji protjerali 250 tisuća Srba iz Krajine. U sučeljavanju s predsjednikom RSK Milanom Martićem, Lazarević je nepobitno dokazao suprotno, tj. da je bijeg uvježbavao i zapovijed za iseljavanje stanovništva, na znak iz Beograda, naredio sam Martić. Zapovijed njegova Vrhovnog savjeta za obranu  bio je objelodanjen i u glavnomu beogradskom listu Politici. Lazarević je izjavio da ‘ako treba ikog optužiti za iseljenje hrvatskih Srba onda je to jedino bivše vodstvo tzv. Krajine i tadašnja vlast u Beogradu … i vodstvo u Beogradu je masovnim egzodusom lokalnih hrvatskih Srba ‘željelo steći jeftine političke poene’.

Nakon temeljitoga istraživanja, dvoje znanstvenika, vrhunskih povjesničara, dr. sc. Ante Nazora i dr. sc. Andrijane Perković Paloš, koji su objelodanili znanstveni rad: Analysis of the reasons for the departure of a part of the Serb minority from Croatia during Operation Storm in August 1995 (Raščlamba razloga odlaska dijela srpske manjine iz Hrvatske za vrijeme operacije Oluje, u kolovozu 1995.); (slobodan pristup na: http://st-open.unist.hr/index.php/st-open/article/view/90/64), može se vidjeti na temelju nepobitnih, vjerodostojnih dokaza, tko je uzrokovao, pripremio i zapovjedio odlazak Srba iz tzv. Krajine!

Je li bivšoj podpredsjednici Hrvatske vlade sada jasno tko je  bio zavojevač (aggresor) a tko žrtva, tko je izmislio povorke, otkada su povorke i tko je koga napao!?

A što se tiče Strmice, treba poštovati svaku žrtvu, kako kaže gđa Šimpraga, bez obzira na narodnost! S tim se u potpunosti slažem! Zato je pitam je li se poklonila (s M. Pupovcem i B. Miloševićem) usmrćenim-poklanim 37 Ivezića, bačenih u jamu, na Dabinu vrhu (blizu Strmice)? Bačeni su u jamu živi, zaklani i poluzaklani, a to su učinili oni koje slavite 27. srpnja,  u Srbu!!!

Pretpostavljam da Vam nisu o tomu ništo rekli, pa ću Vam samo za taj događaj (a ima ih mnogo: od pečenja svećenika Gospodnetića na ražnju u Grahovu, više od 200 zaklanih hodočasnika, u jami Golubnjači itd.), kojega i Vi slavite s krivotvoriteljima povijesti, uz financijsku potporu i odobrenje hrvatskih vlasti, reći da su Ivezići većinom živi bacani u jamu, samo zato jer su bili Hrvati! Najmlađi Jure i Jakov su imali po dvije godine! Nisu mogli otići u povorci, da bi  ostali živi! Danas bi možda bili još živi, a devedesetih bi možda jedan od njih bio i potpredsjednik Hrvatske vlade!?  Ne, oni su živi bačeni u jamu i tako su ubijeni! Nisu mogli osnovati svoje obitelji …  Svi njihovi naraštaji nakon njih su mrtvi! Hvala Bogu da djevojčica iz povorke prema istoku, danas ima svoju obitelj i lijepo mjesto u društvu. Štoviše, doživjela je i pljesak u Saboru zbog proživljenoga! Pljeskali su joj, uglavnom  oni, koji nisu niti ruku htjeli dignuti (25. lipnja 1991.) za samostalnu Hrvatsku.

Takav pljesak u Saboru ne mogu dobiti časni Srbi, koji su se borili protiv četnika i tzv. JNA,  za svoju domovinu Hrvatsku.  Njih nema nigdje, kao časnoga Predraga Peđe Mišića! Srpsku manjinu u Saboru predstavljaju oni koji su se borili protiv toga Hrvatskoga sabora u kojem sjede i ove demokratske hrvatske države! Unatoč tomu što više nisu u Vladi, vjerujem da im ne će manjkati novca za njihov ‘memorandumski rad’! Vjerujem da ih njihovo Suho zlato ne će zaboraviti! Za prošlo slavlje pokolja nad Hrvatima, 27. srpnja 2024., dobili su 11.000 eura, a koliko će dobiti za 40 srpskih obavještajnih, oprostite, kulturnih središta, u Hrvatskoj (nema ih toliko ni u Srbiji), to nitko ne zna!? Ipak, najvažnije je da cvjeta srpski svet po vascelom regionu!

Dakle, u Strmici, gđa Šimpraga traži da se osude svi zločini, bez obzira na narodnost! Bilo bi dobro da zamoli starije sunarodnjake iz SDSS-a, da joj kažu tko su i gdje su zločinci koji su ubijali građane, silovali i klali po Hrvatskoj!? Najmanje što nam može reći jest gdje su pokopani? 

Bilo bi dobro da gđa Šimpraga zapali i svijeću za obitelj Čengić, blizu Ervenika, gdje su četnici, u zaseoku Šašićima, zvjerski ubili četveročlanu obitelj Čengić: otca Dragu (39), majku Nevenku (32) i dvoje djece, Slobodana (11) i Gorana (5).  Milorad Pupovac, kad ide s onu stranu Dunava, s Vučićem  se sjećati žrtava Oluje, mogao bi svratiti i zapaliti svijeću makar jednoj obitelji na pr. Oskomić ili Matijević, u Kukujevcima. Matijevići su imali malodobnog Franu, kojega su odveli Vučićevi i Pupovčevi istomišljenici, ruke mu svezali žicom i iz lovačke puške  ubili iz neposredne blizine!

U Vojvodini Hrvati nisu dizali balvan revoluciju, a ubijani su, progonjeni … Saborska zastupnica gđa Jeckov bi mogla svratiti u Borovo Selo, zapaliti svijeću djevojčici Martini Štefančić, od 4 godine, koja je ubijena zajedno sa svojom bakom, 31. ožujka 1992. Tada nije bilo rata i već je došao i UNPROFOR! Ubijena je iz mržnje sa sedam metaka! Sedam metaka u prsa, iz blizine u dijete od 4 godine! Moželi normalan čovjek to zamisliti!?  Ni njima nitko  nije omogućio odlazak u bilo kojoj povorci

Nadam se da je zastupnica SDSS-a gđa Šimpraga upoznata i s kulturozatorom (kulturocidom), koji su njezini sunarodnjaci iz povorke  prema istoku učinili u Hrvatskoj, na području tzv. Krajine! Za razliku od pravoslavnih bogomolja, koje su, od Hrvata,  pošteđene razaranja i cijele dočekale kraj Domovinskoga obrambenog i oslobodilačkog rata, kao pravoslavna  Crkva Pokrova Presvete Bogorodice u Kninu itd., katoličke su crkve imale drugu sudbinu! Tako je  crkva Sv. Ante u Kninu, veoma blizu pravoslavne, obeščašćena, pokradena i zapaljena! U Benkovcu je katolička crkva Pohođenja BDM  posve srušena i onda su joj, da bi zametnuli svaki trag, razorili (minirali) temelje i srušili! Crkvu u Polači kraj Benkovca, na 15 km od Biograda, osobno je Šešelj razorio (minirao) za Božić 1991. god.  Slike, prestrašnoga rušenja i zatiranja hrvatskih bitkovnih (identitetskih) označnica, u sastavu pripremljenoga narodozatora, mogu se vidjeti u knjizi  Ranjena Crkva u Hrvatskoj; Uništavanje sakralnih objekata u Hrvatskoj 1991.–1995. Iz te knjige, kojoj je glavni urednik dr. fra Ilija Živković, a odgovorni urednik Ante Beljo, navest ću, ukratko: U razularenomu rušilačkom nagonu, nastojeći stvoriti veliku Srbiju, u Hrvatskoj je:

  • posve i do temelja je uništena 351 katolička crkava i to: župne crkve, kapelice, samostani i župne kuće,
  • 425 ih je veoma oštećeno,
  • 537 ih je oštećeno,
  • ako tomu pribrojimo katolička groblja, križeve na otvorenomu i župne dvorane, dolazimo do 1.313 uništenih crkvenih gradnja.

Kakvi to ljudi Crkve Kristove istočnoga obreda, koji mogu paliti i oskvrnjivati Crkvu Kristovu zapadnoga obreda!?  Gdje je tu Krist? Takvu bešćutnost, takvo divljaštvo, s takvim opsegom,  teško je naći u našoj okrutnoj povijesti.

O drugim vrstama uljudbozatora (kulturocida) i krađe kulturnoga, još nevraćenoga blaga, od sudionika povorke prema istoku, ne ću govoriti! Ne ću govoriti o 17 srušenih bolnica, koje su zaštićene Ženevskom konvencijom, domovima zdravlja, ubojstvima ranjenika, u Vukovarskoj bolnici (pred članovima tzv. Međunarodne zajednice) itd., itd.. Mogao bih nabrajati i ispisivati stranice i stranice …

Možda je gđa Šimpraga korak naprijed u svezi suživota u našoj državi, kada je 28. prosinca 2022., izjavila  Moj cilj je društvo u kojem govor mržnje nije svakodnevica (https://srbi.hr/simpraga-moj-cilj-je-drustvo-u-kojem-govor-mrznje-nije-svakodnevica/). Možda bi za početak bilo dobro da ona, članovi SDSS-a i SNV-a, uspostave suradnju sa Srbima braniteljima!? Ne znam postoje li već kakvi dogovori? Vjerojatno časni Srbi, ako ih i zovu, odbijaju ući u neočetničku stranku, koju je utemeljio ratni zločinac, a visoki voditelj stranke, okupacijski gradonačelnik Vukovara, u Novomu listu, 2. listopada 2008., izjavio je:  da se ponovo neštodogodi u Vukovaru, učinio bi isto  i koji se ne stidi što je bio u vladiKrajine. I taj četnik je mladoj gospođi Šimpragi stranački nadređen i usmjerava stranački rad.

Pozdravljam i izjavu saborske zastupnice SDSS-a  Anje Šimprage,   da se povijest ne može promijeniti, ali se mogu stvoriti uvjeti da se krajevi zahvaćeni ratom revitaliziraju i da postanu mjesto dobro za život i Srbima i Hrvatima.  Rekla je da se svi zločini trebaju procesuirati, neovisno o nacionalnosti žrtve i počinitelja, dodavši kako je to važno zbog povjerenja građana u institucije, ravnopravnost svih građana, zbog suočavanja s prošlošću i prevladavanja ratnih trauma. 

Svaki zločin je za osudu, svaka nevina žrtva traži pravdu! I samo jedna žrtva je veliki gubitak za obitelj i društvo, a kamoli više tisuća. Pomozite pronaći zločince, jer je nemjerljivo bilo više različitih srpskih zločina u odnosu na hrvatske zločine prema srpskim civilima. Taj iskorak pravednosti je dobrodošao, Vi ste mlada osoba, vrijeme i život je pred Vama za činjenje dobra! Prije toga, morate konačno shvatiti, što se događalo u Republici Hrvatskoj, kada ste Vi  bili dijete!

I na koncu, kada Milorad Pupovac kaže da Slavljenje rata slabi kulturu mira i kulturu dijaloga, (https://direktno.hr/domovina/pupovcu-ponovno-puna-usta-oluje-slavljenje-rat-slabi-kulturu-mira-i-kulturu-dijaloga-351937/) treba mu odgovoriti da  Hrvati slave Pobjedu, a ne rat. Mi rat nismo tražili! Nametnuli su nam ga njegovi istomišljenici, koji su nam zločinom htjeli oduzeti našu zemlju!

I rat su izgubili!

Časni Srbin Bogdan Bogdanović (1922.-2010.), arhitekt, umjetnik, filozof, bivši gradonačelnik Beograda, koji je nakon sukoba s Miloševićem napustio Srbiju i otišao u Beč (gdje je živio do svoje smrti), uz ostalo je rekao:

„Srbi su rat izgubili, to je gotovo, ali su izgubili i dušu. Izgubili su čast, izgubili su sve, jer posle izgubljene duše i časti ne ostaje ništa više. Sve je potrošeno. I to je rezultat srpskog nacionalizma, te neverovatna luđačka istrajnost u stvaranju velike Srbije.“

Zasigurno je bilo još brojnih umnih radnika (intelektualaca), ali i običnog svijeta, koji  su morali šutjeti ili su bili ušutkani na različite načine.

U pričuvnoj inačici rušenja Hrvatske, u kojoj glavnu ulogu ima Pupovac, uz ostale alate i sa svojim memorandumskim  kulturnim centrima, ne će uspjeti! Hrvatsku više nitko ne će pokoriti. To jamči Hrvatska vojska, hrvatski branitelji i, najviše, brojna  mladež, koja se veseli svakomu hrvatskom uspjehu i svakom Danu hrvatske pobjede!

Prof. dr. sc.  Mihovil Biočić/croativ.net

Vijesti

SAMO MJESEC DANA prije odlaska u Međugorje zaručio se i skoro vjenčao, ali…

Published

on

Donosimo vam snažno svjedočanstvo vlč. Donnellya i njegov put od alkohola, preko droge, pa sve do obraćenja u Međugorju.

SVEĆENIK MICHAEL JOSEPH DONNELLY/ FOTO: MATEO IVANKOVIĆ

Svećenik Michael Joseph Donnelly dolazi iz Sjeverne Irske, ima 43 godine i već 7 godina služi Bogu kao svećenik. Kako nam kaže, posjet Međugorju 2011. godine promijenio mu je život jer je tada primio brojne milosti, te se zaljubio u Euharistiju i klanjanje Isusu u Presvetom oltarskom sakramentu. Ovih dana nalazi se na hodočašću u Međugorju gdje će ostati oko tjedan dana, a u srijedu, 21. kolovoza predslavio je jutarnju svetu misu na engleskom jeziku u crkvi sv. Jakova. Nakon svete mise novinar Radiopostaje Mir Međugorje razgovarao je s njim, a on im je prepričao svoj put od alkohola, preko droge, pa sve do obraćenja u Međugorju. Svjedočanstvo prenosimo u nastavku.

„Ja sam svećenik Michael Joseph Donnelly i dolazim iz Sjeverne Irske, te sam član zajednice ‘Misionari Presvete Euharistije‘. Međugorje je važan dio u mome životu i u mome zvanju. Prvi put sam u Međugorje došao 2011. godine kada me je majka pozvala da dođem u Međugorje iako o njemu nisam ništa do tada znao, ali sam poslušao majku i rekao sam da ću ići s njom, a ona je također inzistirala da i moj brat pođe s nama. Tako smo nas troje pošli u Međugorje. To vrijeme u Međugorju je bilo veoma ispunjeno mirom i ljudi su mi govorili da svakako otiđem na Euharistiju i klanjanje Presvetom, a ja nisam ni znao što je to, ali sam ipak otišao. Sjećam se da je bio četvrtak večer, klanjanje, bilo je tisuće hodočasnika, a u to vrijeme nisam znao što je na oltaru, da je to pokaznica i da je Isus u Presvetom sakramentu. Tijekom tog vremena klanjanja bio sam na koljenima među svim tim tisućama hodočasnika, ali sam osjetio takvu ljubav u svome srcu i takvo ozdravljenje u svome srcu i znam da je to Isus radio u mome srcu”, kazao je vlč. Donnelly, te kazao kako ga je to pripremalo za sljedeći dan koji je bio jako poseban dan za njega.

Tijekom tog vremena klanjanja bio sam na koljenima među svim tim tisućama hodočasnika, ali sam osjetio takvu ljubav u svome srcu i takvo ozdravljenje u svome srcu i znam da je to Isus radio u mome srcu.

„Bio je to petak, 19. kolovoza, 10:20 sati, to nikada neću zaboraviti. To su bili trenuci koji su promijenili moj život. Bilo je to tijekom svete mise ovdje u crkvi sv. Jakova. Tu su bila dva svećenika, među brojnim svećenicima koji su bili na oltaru. Jedan je slavio svetu misu, a drugi je propovijedao. Njihova imena su bila vlč. Michael i vlč. Brian. Moje ime je Michael, a moj brat je Brian. Vlč. Brian je irski svećenik misionar, a on je govorio svoje svjedočanstvo tijekom propovijedi kako je imao poteškoće tijekom svećeništva, ali došavši u Međugorje imao je brojna iskustva s Gospom. I tako dok je on govorio o svome iskustvu u meni su bili tako snažni osjećaji, bilo je poput nekakvog zemljotresa i bio sam sav u suzama. Znao sam da Duh Sveti djeluje i bilo je tako intenzivno. Prvo što sam učinio nakon te svete mise je da sam otišao do Gospina kipa koji se nalazi ispred crkve ovdje u Međugorju. Kleknuo sam na koljena i kazao ‘Majko, žao mi je‘, te da želim imati ljubav kojom nas ona ljubi. Jer jedna stvar koja me uznemiravala u vezi Međugorja bilo je pitanje zašto su svi ovdje toliko usmjereni prema Gospi, a ne prema Isusu. Iako sam molio krunicu, nisam to razumio. Ali sam nakon te milosti tijekom svete mise shvatio da je Gospa Majka Božja i da je ona ujedno i moja majka”, kazao je vlč. Michael Joseph Donnelly, te naglasio kako je tada svoje srce darovao Gospi i kako su mu se nebrojena iskustva dogodila u Međugorju.

Iako sam molio krunicu, nisam to razumio. Ali sam nakon te milosti tijekom svete mise shvatio da je Gospa Majka Božja i da je ona ujedno i moja majka.

„Posebno tijekom ispovijedi kada su se dogodila ozdravljena, ali najveći dar koji sam primio u Međugorju je dar Gospina srca. Ona želi darovati cijelom svijetu ljubav Isusovu, što znači ljubav prema Euharistiji. To je ono što sam sačuvao u Međugorju, dar iskustva Euharistije i ljubav. Kada sam došao u Međugorje tada nisam znao da je to Isus u Euharistiji, ali kada sam otišao iz Međugorja znao sam u svome srcu je Isus u svetoj Euharistiji i to je potpuno promijenilo moj život, okrenulo ga na pravi put i znao sam kada se vratim kući u Irsku da ću ići na svetu misu svakoga dana, da ću primiti Isusa u svetoj pričesti svakoga dana. Svi su pomislili tada da sam lud kada sam se vratio kući, posebno kada sam osjetio da me Gospodin zove da budem svećenik, jer sam se samo mjesec dana prije odlaska u Međugorje zaručio i bio na putu prema vjenčanju. Kada me svećenik vlč. Michael upitao što inače radim, rekao sam mu da ću se uskoro vjenčati, a on se nasmijao i rekao mi: „Znaš što se ponekada događa ljudima koji dođu ovdje? Ne vrate se isti”. Ja sam oduvijek znao u svome srcu da sam rođen kako bih bio svećenik. Prije ovoga iskustva u Međugorju, sjećam se kada sam imao 9 godina, majka me je često vodila na svetu misu, volio sam biti na svetoj misi. Kada mi je bilo 13 godina moj brat je tragično stradao i bilo je još mnoštvo tragičnih događaja u našoj obitelji, mnoštvo testova. Sjećam se da sam tada bio i prestao moliti, kao i ići na svetu misu i počeo živjeti neki drugi svijet, pio sam, drogirao se, volio žene i sve drugo što svijet nudi. To je trajalo mnogo godina, dok nisam došao u Međugorje gdje sam iskusio Isusa u svetoj Euharistiji što je potpuno transformiralo moj život”, kazao je vlč. Michael Joseph Donnelly, te nastavio:

Sjećam se da sam tada bio i prestao moliti, kao i ići na svetu misu i počeo živjeti neki drugi svijet, pio sam, drogirao se, volio žene i sve drugo što svijet nudi.

„Iako nisam puno znao o vjeri, ali sam svaki dan išao na svetu misu, na klanjanje. Kada sam se vratio drugi put u Međugorje, milost koju sam tada dobio je da kada idem na svetu misu, saznanje da tada idem kao da mi je to prva, zadnja i jedina sveta misa. Tako da kada sam se vratio doista sam na takav način želio sudjelovati na svetoj misi, kao i na svetoj pričesti. Iako sam puno sati provodio pred Presvetim, kada sam išao na posao imao sam duboku želju provoditi još više vremena u molitvi pred Presvetim. Tada sam kazao molitvu: ‘Gospodine, pokaži mi put!‘. Nakon dva tjedna bio je jedan svećenik koji nije bio u našoj zajednici, ali dolazi iz istoga grada kao i ja, ali je zaređen u Francuskoj. Otišao sam na tu svetu misu i znao sam da moram pričati s njim i kazati mu za ljubav prema Euharistiji, klanjanju… On me nakon svete mise pozvao u svetište Knock u Irskoj gdje smo proveli vrijeme u molitvi i u zajednici u kojoj je on bio. Nakon toga pozvao me u Francusku, dao sam otkaz na poslu, te dva tjedna poslije sam otišao u Francusku. Nakon tri tjedna, sjećam se da je bio petak večer, mi smo tražili nešto pojesti, a taj svećenik me pitao o mome iskustvu u Međugorju. Govorio sam mu o tome što se dogodilo u petak, 19. kolovoza, u 10 sati i 20 minuta. Ovaj svećenik je također provodio puno vremena pred Presvetim oltarskim sakramentom. On kada je pred Presvetim on zapiše koliko je sati, o čemu je meditirao i što je primio od Boga. Dok sam mu ja govorio o iskustvu Međugorja i što se dogodilo 19. kolovoza, vidio sam da se nešto događa. Oči su mu zasjale, a čeljust mu se spustila jer se to dogodilo točno u isto vrijeme kada je, kao i ja u Međugorju, bio u kapelici klanjanja u Armaghu, odakle obojica dolazimo, i meditirao o obraćenju Mateja kad je Isus prošao pokraj njega i rekao mu ‘Slijedi me‘. On je kazao kako je te riječi ‘Slijedi me‘ prihvatio u svome srcu i da je bio jako intenzivan osjećaj. Znao je da se netko u to vrijeme obratio, da je ta osoba iz Armagha i da će biti dio njegove zajednice, te je sve to zapisao u svoje bilješke. Nakon godine dana Bog nas je spojio, kako bi se potvrdilo što je on dobio u molitvi i što sam ja osjetio u Međugorju. I to uistinu pokazuje snagu provedenog vremena pred Isusom u Presvetom oltarskom sakramentu. U prisutnosti Isusovoj u Presvetom sakramentu nikada nijedan trenutak nije izgubljen. I mi uzimamo njegovu riječ, živu Božju riječ, koja stvara i ponovno stvara ono o čemu mi meditiramo. To se događa u svijetu. Tu su obraćenja, tu su ozdravljenja, tu su duhovna zvanja”, kazao je vlč. Michael Joseph Donnelly, te poručio:

Nakon godine dana Bog nas je spojio, kako bi se potvrdilo što je on dobio u molitvi i što sam ja osjetio u Međugorju.

„Isus je najveći dar! Euharistija je najveći dar koji imamo i ona je odgovor na apsolutno sve. Što ga više upoznajemo i volimo i obožavamo ga i puštamo ga u svoje srce, tada će više doći do preobrazbe u svijetu. U Međugorju sam bio više od 20 puta, a na ovome hodočašću ću biti oko tjedan dana. Ono što bih posebno naglasio u Međugorju i što vraća ljude ovdje, a to znam iz vlastitoga iskustva, to je klanjanje Presvetom, Euharistija, ispovijedi… Pristupao sam ispovijedima i kao hodočasnik, ali kao svećenik je to jako iskustvo. Post je također jako važan, a kada god dobijemo napast da uzmemo hranu zamolimo Boga da nam tu glad preobrazi u glad za Euharistijom. Gospa nas poziva na pet kamenova, a jedan od njih je i riječ Božja za što bih ohrabrio svakog katolika da uzme taj mač riječi, Njegovo oružje za bitku u kojoj se borimo. Ako se želimo boriti moramo uzeti oružje Duha Svetoga, a to je riječ Božja. Za one koji nisu još bili u Međugorju, poručio bih im da ih Gospa poziva i kada dobiju taj poziv neka odgovore na njega i nikada neće požaliti, već će to biti za njih preobražavajuće iskustvo. Dođite i vidjet ćete! Hvala vam”, kazao je vlč. Michael Joseph Donnelly.

Continue Reading

Vijesti

Kako tradicionalna latinska liturgija doprinosi rasnoj i etničkoj integraciji

Published

on

Opažanje koje sam nedavno pročitao – „budući da Sjedinjene Američke Države nikada nisu bile katoličke zemlje, povijesno im je nedostajalo razumijevanje o tome da katoličke nacije ujedinjuju različite rase“ – potaknulo me na razmišljanje o liturgijskim resursima za ujedinjenje koje je Crkva povijesno posjedovala te kako su njezini postkoncilski upravitelji rasipali te resurse zahvaljujući iskrivljenom pokretu modernizacije, lokalizaciji najnižega zajedničkog nazivnika i usko konstruiranoj inkulturaciji.

Stara latinska liturgija ujedinila je narode, klanove, plemena, rase. Svi su imali (manje-više) istu vrstu liturgije. Ona je bila uzvišena stila, izgovarana na jeziku koji više nije nikome pripadao; slavila se “samo tako”, na svoj jedinstven način jer je proizašla iz tolikih stoljeća i utjecaja. U jednom članku vlč. Justin Wylie piše: “Samo jezik koji nitko posebno ne posjeduje univerzalno pripada svima. Istina, latinski je našu vjeru učinio katoličkom (drugim riječima univerzalnom) u vremenu i prostoru. Babilonsko prokletstvo jezična raslojavanja otklonjeno je čudom Pedesetnice koja evangelizira sve narode na jednom jeziku, s jednakim razumijevanjem. Pogane drevne Grčke i Rima, europska barbarska plemena i različite narode Novoga svijeta evangelizira se zajedničkim jezikom latinske liturgije.

U crkvu nas mora privući nešto veće od puka zajedništva.
Povjesničar Henry Sire u svojoj knjizi “Feniks iz pepela” (eng. Phoenix from the Ashes) govori nam o sociološkim rezultatima reforme šezdesetih godina:

“Prekinuvši život vječne tradicije Crkve, modernisti su je uronili u suvremeno društveno okruženje. To je osobito vidljivo u Njemačkoj gdje je radikalizam reformatora proizveo župnu misu smiješnoga građanskog stila. No to je i nijansa moderne liturgije u svim zapadnim zemljama. U današnjoj uobičajenoj misi smisao nije u prinošenju vječne žrtve, već u predavanju svećenika i dvije do tri žene iz reda knjižničarki, a kojima se dodjeljuje služba čitanja te neke druge crkvene dužnosti. Govorljivost i propovijedanje u liturgiji osobine su srednjega sloja i s njima se mnogi obični župljani vrlo malo povezuju. Otuđenje vjernika koji pripadaju radničkoj klasi, otuđenje koje nikada nije bilo svojstveno staroj Misi u siromašnim župama, postalo je jedinstveno obilježje liturgijske reforme.”

Nametanje pučkoga jezika te nedostatak obredne discipline i poštivanje rubrika razdvojili su nas u male enklave. Posljedica su mise za bijele igrače golfa iz više srednje klase, mise s afroameričkom gospel glazbom, mise za latinoamerikance, mise za vijetnamske vjernika itd. Kako Crkva može “ujediniti različite rase” ako nije u stanju ujedini nas same u jedno prepoznatljivo katoličko bogoslužje?

Tako već spomenuti Wylie, koji je odrastao u Južnoj Africi, s tugom ističe:

“Apartheid je uzrokovao manju podjelu katolika različitih rasa u Južnoj Africi nego uvođenje narodnoga jezika u liturgiju. Naime, narodi nekoć jedinstveni u sudjelovanju na bogoslužjima na latinskom jeziku sada su duboko podijeljeni u svojim župnim slavljima.”

Tradicionalni obredi privlače univerzalni osjećaj uzvišenosti pred Bogom.

U svom remek djelu “Demokracija u Americi” (eng. Democracy in America) objavljenom između 1835. i 1840., Alexis de Tocqueville opisuje Katoličku Crkvu koja, čini se, gotovo više i ne postoji:

“Na doktrinarnim točkama katolička vjera sve ljudske kapacitete stavlja na istu razinu. Ona i mudre i neznalice, i čovjeka genija i priprostu gomilu podvrgava člancima istoga vjerovanja. Jednake propise nudi i bogatima i potrebitima, jednaku strogost zahtijeva i od jakih i od slabih. Ona ne pristaje ni na kakve kompromise sa smrtnim čovjekom, ali, svodeći sav ljudski rod na isti standard, sabire sve različitosti društva u podnožju istoga oltara, onako kako su sabrane pred samim Bogom. Ako katolicizam od vjernika zahtijeva poslušnost, to ne znači da ih zasigurno priprema na nejednakost. No potpuno suprotno može se reći za protestantizam koji obična čovjeka čini više neovisnim nego što ga čini jednakim. Katolicizam je poput apsolutne monarhije; ako se ukloni vrhovna vlast, sve ostale društvene klase postaju više jednake nego u republikama.

Crkveni dužnosnici bezumno su se nakon Koncila odrekli izuzetne moći Vjerovanja, tako priznata i poučavana, odrekli su se jedinstvenih obreda popraćenih stvarnim asketizmom, no iznad svega, odrekli su zajedničkoga tijela latinske liturgije koje okuplja ljude različitih rasa, nacionalnosti, jezika, klasa, podrijetla i zvanja. Uistinu možemo reći kako je praksa tradicionalne liturgije bila, i ponovno može postati, “tajno oružje” Katoličke Crkve za jedinstvo među vjernicima poprilično udaljenoga i demografski vrlo raznolikoga latinskog obreda.

Svoje jedinstvo i izlječenje moramo pronaći ne u kampanjama za socijalnu pravdu ili u policijskim reformama, bez obzira na vrijednosti koju one mogu imati, već u milosti i istini jednoga Spasitelja čovječanstva i njegove jedne Crkve koju na Zapadu živopisno simbolizira zajedničko latinsko liturgijsko nasljeđe, još uvijek prisutno – i nasreću, na putu povratka – u usus antiquior (u starom obredu, op. prev.).

Izvor | Peter Kwasniewski /New Liturgical Movement | QuoVadisEcclesia

Continue Reading

Vijesti

STUDIJA PROVEDENA u 125 zemalja POTVRDILA da se do 16,9 milijuna smrtnih slučajeva može izravno pripisati cijepljenju.

Published

on

Studija provedena u 125 zemalja pokazala da su ljudi umirali od Covid mjera i cijepljenja, a ne od “pandemije” – piše Marijan Leko na Epoha portalu, djelomično prenosimo…

Analiza podataka o globalnoj smrtnosti iz 125 zemalja tijekom razdoblja Covida (2020.-2023.) sugerira da glavni uzrok prekomjerne smrtnosti nije sam virus, već mjere i intervencije poduzete kao odgovor na pandemiju. Studija pokazuje da su karantene, društveni stres, medicinske intervencije poput mehaničke ventilacije i masovne kampanje cijepljenja bili glavni čimbenici koji su pridonijeli prekomjernoj smrtnosti. MFG Austrija poziva na trenutnu i beskompromisnu ponovnu procjenu.

Priopćenje za javnost stranke MFG / Temeljna prava ljudskih sloboda

Unatoč uvođenju cjepiva protiv Covid-19 koje se promiče kao “mjenjač igre”, nije primijećeno kao značajno smanjenje prekomjerne smrtnosti. Naprotiv: studija procjenjuje da se do 16,9 milijuna smrtnih slučajeva u ispitanim zemljama može izravno pripisati cijepljenju. To nameće ozbiljna pitanja o učinkovitosti cjepiva i sugerira da su političke i medicinske mjere tijekom pandemije prouzročile više štete nego sam virus.

Sve više i više znanstvenih radova dokazuje ono što smo mi u MFG-u uvijek govorili: postupci vlada bili su problem, a ne virus, rekao je Joachim Aigner, predsjednik Savezne stranke Austrije.

Velike razlike u mortalitetu među zemljama pokazuju da u početku nije bio jedinstveni virus, već specifični nacionalni uvjeti i mjere koji su bili odlučujući čimbenici za povećanje broja smrtnih slučajeva. Rezultati sugeriraju da su Covid krizu prvenstveno potaknule političke odluke i opsežno medicinsko ispitivanje mRNA, a ne virus.

Brojke, podaci, činjenice su na stolu. RKI-jevi tajni protokoli također. Što se još mora dogoditi prije nego što se počnemo miriti s onim što dugujemo žrtvama? Rekao je Dagmar Häusler, dipl.ing. iz MFG-Austrija.

Studija od 521 stranice Denisa G. Rancourta, Josepha Hickeya i Christiana Linarda, svi sa Sveučilišta u Quebecu, objavljena je kao predtisak putem Researchgatea 14. srpnja ove godine. Studija na stranici 269 pokazuje da također postoji značajna veza između prekomjerne smrtnosti i uvođenja cijepljenja u Austriji. Stranica 380 koristi krivulju da pokaže kako je prekomjerna smrtnost u Austriji brzo porasla samo s cijepljenjem:

Poveznica na studiju: Prostorno-vremenske varijacije prekomjerne smrtnosti od svih uzroka u svijetu (125 zemalja) tijekom Covid razdoblja 2020.-2023. s obzirom na socio-ekonomske čimbenike i javnozdravstvene i medicinske intervencije.

Dužnost je političara provesti sveobuhvatnu i cjelovitu istragu zločina u Coroni – a mi u MFG-u osigurat ćemo da se to i dogodi, rekla je Dagmar Häusler, dipl.ing. iz MFG-Austrija.

Stranka MFG – Narod, sloboda, temeljna prava poziva sve političare i vladine savjetnike koji djeluju od 2020. godine da konačno očiste i aktivno doprinesu temeljitom procesuiranju događaja iz navodnih epidemijskih godina. Pogrešne mjere donijele su bijedu i smrt – ali cijepljenja su možda dovela do pravih masovnih smrti.

Do danas su novine pune izvješća o “iznenadnim i neočekivanim” smrtima koje pogađaju i mlade ljude, osobito od iznenadne srčane smrti i raka. Rodbina žrtava zaslužuje istinu – a zločinci i krivci ovoga puta moraju biti privedeni pravdi. Može se reći da je sreća što u Austriji nikada nije uvedeno obvezno cijepljenje.

Continue Reading

Popularno

Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved