Connect with us

Društvo

Ima li karantena ‘komunavirusa’ znanstvene osnove? Njegova je svrha sasvim drugačija?

Published

on

Bolsonaro prilikom prosjveda protiv pobačaja, s likom Božanskog milosrđa sestre Faustine.

[Prethodna napomena: za samo tjedan dana, video konferencija dr. Eriksona imao je više od 5 milijuna pregleda. Onda su oni koji misle za tebe u YouTube odlučili da ti sigurno ne će činiti dobro vidjeti ovaj video, i da je prema tome dobro da ga ne vidiš: uklonili su ga s te platforme. Ne predviđajući takav rasplet, ali videći da se radi o jako dobroj konferenciji, uspio sam prepisati bitni dio govora dr. Eriksona. Sudite sami. Prvo mali uvod]

Što se tiče znanstvene osnove ove masovne obmane i psihoze prouzrokovane fenomenom “komunavirusa” – s pravim mrtvima kojima je uskraćeno između ostalog dostojno opraštanje s ovog svijeta , vrijedi obratiti pažnju na jednostavno i prodorno objašnjenje američkog liječnika, dr. Erikson (konferencija dana u Accelerated Urgent Care, Kent Country; 22 abril 2020 en 23ABC, Bakersfield, California). Ukratko: sveopća karantena kao što je, primjerice, provedena u Španjolskoj ili Italiji (na način njihovih kineskih učitelja), nema smisla, niti daje rezultate, iz priloženog.

Inducirana histerija – čemu teži? Što je cilj?

S druge strane, Bolsonarova vlada također je shvatila obmanu koju pretpostavlja sva ova inducirana histerija: onome čemu se teži, i čemu je cilj ova paraliza gospodarstva i poništavanje nacionalnog suvereniteta preko ruke prijatelja (filo)komunista ili međunarodnih komunista WHO-a., po riječima brazilskog ministra vanjskih poslova, Ernestoa Aráujoa, jest nametanje međunarodnog komunističkog poretka.

Doista: traži se propadanje trgovina i poduzeća svih vrsta, opće osiromašenje stanovništva i njegovo svođenje na međunarodni proletarijat. Potčninjenje naroda velikim financijskim skupinama, porobljavanje svakog ekonomskog gibanja, i za uzvrat primanje kakve milostinje tek za preživjeti – i to sa srećom! – uz uvjet ispunjenja političkih zamisli diktiranih iz sumornih i skrivenih mjesta.

Domoljubi i kršćani: probudite se! Vrijeme je da se oduprete dominantnoj zvijeri. Naše duše neće posjedovati! Pobijedit ćemo, jer smo spremni na svaku žrtvu! Budite čvrsti.

Slijedi konferencija dr. Eriksona:

Otkad je Covid postao nezaobilazan, ljudi sa bolestima srca, rakom, hipertenzijom i drugim ozbiljnim stvarima ne dolaze na preglede jer se boje. Ljudi kažu: “Ne želim ići liječniku, što ako se zarazim?” Da vidimo New York, dosta je bio prisutan u medijima. 39% Njujorčana testirano je pozitivno na covid-19. Postoji vjerojatnost od 0,1%  za umrijeti od covida u državi New York. Dok imaju stopu oporavka od 92%. Da li je potrebna karantena? Da li to zahtijeva od ljudi prestati s poslom? USA, za nas je to važno, 64 milijuna. Značajan broj oboljelih. Slično je s gripom. Ako pogledate brojeve 2017. i 2018., imali smo 50 do 60 milijuna slučajeva gripe. I mi imamo sličnu smrtnost. Smrtnih slučajeva u SAD-u je 43.545. Slično kao kod gripe 2017. i 2018. U SAD-u uvijek imamo između 37.000 i 60.000. Svake godine Ne govori se o pandemiji, nema karantene. Tvrtke nisu zatvorene.

Želim usporediti USA sa Španjolskom, jer je Španjolska na drugom mjesto u ovoj utrci po broju slučajeva, što to nije utrka u kojoj želimo pobijediti. 22% ispitanih bili su pozitivni u Španjolskoj. Španjolska ima 47 milijuna ljudi. To razmjerno odgovara 10 milijuna slučajeva ako ekstrapoliramo podatke (na USA), kao što smo to učinili sa svakom državom. Koliko je smrtnih slučajeva u Španjolskoj? 21282. Od 47 milijuna. Kao građanin Španjolske, imate 0,05% šanse da umrete od virusa. I 90% šanse za oporavak od istog. Kad postavite sustav karantene, automatski ga morate usporediti sa sustavom gdje se karantena ne vrši. Švedska i Norveška. Norveška je zatvorena, a Švedska nije. Što se dogodilo u te dvije države? Oko 2 milijuna slučajeva oboljelih od covida u Švedskoj. Uveli su u praksu nešto socijalne distance. Nose maske, razdvajaju se … Išli su u školu, trgovine su bile otvorene. Gotovo normalan svakodnevni život, s izvjesnim socijalnim distanciranjem. Koliko mrtvih su imali? 1765. Norveška. Imaju oko 1,3 milijuna slučajeva. Ukupno 182 smrtnih slučajeva, vrlo malo. Ali statistički su beznačajni u odnosu na 1700. Odnosno: nije statistički značajno jeste li zatvoreni ili ne. Pa zašto to radimo?

Koje su posljedice socijalne izolacije? Zlostavljanje djece je u porastu. Zbog ljutitih, pijanih članova obitelji kod kuće, bez plaće. Nasilje u obitelji. Gledamo osobe koje ovdje dolaze s crnim očima i posjekotinama na licu. Alkoholizam, anksioznost, depresija, samoubojstvo. Napuštanje škole, ekonomski kolaps. Sve su to stvarne stvari koje gledamo svaki dan. Ne čitam to: vidim u mojim klinikama. Te će stvari utjecati na ljude tijekom njihovog života, a ne u ovoj sezoni.

Sada želim govoriti o imunološkom sustavu. Imunološki sustav se gradi preko izlaganja antigenima: virusima i bakterijama. Kad ljudima kažete: Uđite unutra, očistite sve radne površine, dezinficirajte ih, ubit ćete 99% virusa i bakterija. Stavite masku, ne izlazite van … Što se događa s našim imunološkim sustavom? Naš imunološki sustav je naviknut na doticanje. Kad prestanem s uobičajenim načinom života, imunološki sustav mi pada. Ako sam u karanteni, moj imunološki sustav opada. Ako me mjesecima ograničavate, spušta se još niže. Zatvorenost snižava vaš imunološki sustav. I kad svi izađemo iz karantene, s nižim imunološkim sustavom i počnemo razmjenjivati viruse i bakterije, što mislite što će se dogoditi? Bolesti će se porasti. I sada kod kuće intenzivno perem ruke, perem stolove, brinem se o stvarima koje su mi je potrebne da preživim. Poslušajmo znanost. Ovo je imunologija, prijatelji, ovo je mikrobiologija.

Je li gripa manje opasna od covida? Pogledajmo stope smrtnosti: nije. Slični su po učestalosti i smrtnosti. Dakle, mi kažemo da je naš odgovor sada kada znamo podatke: vrijeme je da se vratimo na posao. Vrijeme je za testiranje ljudi. Gripa ubija, covid ubija. Mi ostali razvijamo grupni imunitet. Razvijamo sposobnost da imamo virus i pobijedimo ga.

U karantenu idu uobičajeno bolesni. Kad netko ima ospice, stavite ga u karanetnu. Nikada mismo vidjeli u karanteni zdrave ljude. (Sada) stavljaju ljude koji nemaju bolest i koji su bez simptoma u njihove kuće.   Mogu ići u supermarket (CostCo) i kupovati s tolikima … I sigurno može biti 200 ljudi, ali ne mogu u kafić Río. Drugim riječima, velika poduzeća su otvorena, mala nisu. Ne postoji znanstveni razlog koji bi to podržao. Zašto ne možete otići u park i prošetati, ali možete otići do velikog područja (Home Depot), a nitko ne nosi masku? Nema smisla. U redu je ići u CostCo, ali ne u crkvu. Vidite li nedostatak koherentnosti? Iz mikrobiološke, imunološke perspektive, to nema smisla. Ako želite izolirati ljude, morate zatvoriti sve, jer se tako prenose bakterije. Kad idete u Del Taco i oni vam po narudžbi daju plastičnu vrećicu od nekoga tko ne nosi masku ili vam obriše ruku o vašu stvar, mislite li da ste zaštićeni od covida? Kada nosite rukavice koje svugdje prenose bolest? Te rukavice imaju bakterije posvuda. Nosim rukavice! Ne funkcionira. Kada dodirnete vanjski dio maske koju nosite danima … covid … i dodirnete usta … Nema smisla.

Trebamo li se još biti u karanteni? Naš je odgovor naglašeno NE. Trebamo li zatvoriti poduzeća? Naglašeno NE. Trebamo li testirati ljude i vratiti ih na posao? DA. Ako nemate simptome, trebali biste se moći vratiti na posao. Mislim da moramo ponovo otvoriti škole, početi s tim da djeca ponovno povrate svoj imunološki sustav. Veliki događaji, sport … nisu bitni, preuzmimo ih opet polako. Krenimo od škola. I eventualno tretirajmo ovo kao gripu. Drugim riječima: ako imate gripu, imate groznicu i tijelo vas boli, ostanite kod kuće.

Poveznice: prosvjed Bolosnonara:

Gloria.tv

Brazilski minister vanjskih poslova, optužujući svjetsku konspiraciju pod izgovorom covida.

Glavni dijelovi nastupa Dr Erikson:

O cjelovitom i izbrisanom videu konferencije:

Pogledajte na Zerohedge-u

Milenko Bernadić

Društvo

SKITNJE LIJEPOM NAŠOM: Svetište Majke Božje Trsatske

Published

on

By

Svetište Majke Božje Trsatske najveće je hodočasničko svetište u zapadnom dijelu Republike Hrvatske. Prema predaji 10. svibnja 1291. godine na mjestu današnjeg svetišta Gospe Trsatske osvanula je Nazaretska kućica Svete obitelji. Na Trsat su je iz Nazareta prenijeli anđeli. Tu se zadržala do 10. prosinca 1294. godine kada je anđeli preniješe u Loreto, pokraj Ancone, gdje se i danas nalazi.

O gradnji crkve razmišljao je Nikola IV Frankapan, a gradnju je započeo njegov sin knez Martin Frankapan, dozvolom pape Nikole V., zavjetujući se franjevcima obvezom gradnje crkve i franjevačkog samostana 1453. godine, na mjestu gdje se prema legendi od 1291 do 1294. godine nalazila Bogorodičina kućica. Nakon izgradnje je doveo franjevce iz Bosanske vikarije.
Crkva Blažene Djevice Marije danas je poznato svetište i hodočasničko odredište u koje stižu ljudi iz raznih dijelova Hrvatske i inozemstva. U njoj je pokopano više znamenitih ljudi. Tu su grobovi nekih članova grofovske obitelji Frankopana i grob Petra Kružića, graditelja čuvenih stuba do trsatskog svetišta.

Vrlo brzo ovo svetište je postalo hodočasničkim središtem. Nakon velikog požara koji se desio 1629. godine, bilo je potrebno dodatno renovirati crkve i samostan uz nju. Crkva i samostan su obnovljeni ponajviše u baroknom stilu u kojem su prepoznatljivi i danas. Unutrašnjost je također dizajnirana baroknim stilom, a to se najviše očituje u raskošnom oltaru koji datira iz 1692. godine.

Na mjestu današnje bazilike gotovo dva stoljeća bila je kapela koju je dao izgraditi Nikola I. Frankopan. Crkva koja je iz nje nastala, zahvaćala je prostor svetišta i polovicu glavne crkvene lađe današnje građevine. Lijeva crkvena lađa i pročelje podignuti su tek kasnije. Sada je čine dvije lađe. Znamenita su i dva samostanska klaustra te ljetna blagovaonica.

Najzaslužniji za današnji njen izgled je Franjo Glavinić, tadašnji gvardijan samostana, koji je u kolovozu 1644. pokrenuo radove na obnovi i proširenju. Svoj konačni izgled, crkva je dobila 1824. godine kada je produžena 6 metara, a dodan joj je i zvonik kojega do tada nije imala.

Današnja bazilika, splet je gotičko – renesansno – barokno – bidermajerskih graditeljskih faza. Crkvu Majke Božje danas rese oltarne slike sv. Mihovila, sv. Katarine i sv. Nikole, manirističkog slikara iz Švicarske, franjevca Serafina Schöna, slikara C. Tasce i drugih poznatih umjetnika 17. i 18. stoljeća.

Zbog gubitka Svete kućice, neutješenim Trsaćanima papa Urban V. 1367. godine šalje čudotvornu sliku Majke Božje imena «Majka milosti».

Predaja kaže da je sliku osobno naslikao sv. Luka Evanđelist. Izrađena je na cedrovoj dasci i podijeljena na tri polja. Zbog štovanja koje joj iskazivano, slika je okrunjena krunom od pravoga zlata 8. rujna 1715. godine, a svečanost njene krunidbe se održala pod pokroviteljstvom hrvatskog Sabora. Bila je to prva Marijina slika izvan Italije koju je dao okruniti neki papa. »Majka milosti« ima iznimno značenje u stvaranju kulta štovanja Djevice Marije na Trsatu. Sveti otac već u petnaestom stoljeću dopušta poseban oprost onima koji ju pohode. Slika se i danas cijeni zbog milosti koju po njoj dijeli Marija svojim štovateljima, a stoji na glavnom oltaru i iz crkve se iznaša prilikom raznih procesija, kao npr. na Blagdan Gospe Trsatske ili  Velike Gospe.

Čudotvorna slika “Majke Milosti” podijeljene je u tri okomita polja. U središnjem, najvećem polju je Marija koja doji, hrani Isusa. Marijin blagi pogled usmjeren je prema Isusu ali i prema gledatelju slike. Dijete Isus ima ozbiljan pogled i podiže ruku za blagoslov. U gornjem dijelu lijevog i desnog bočnog polja prikazani su najvažniji događaji iz povijesti spasenja: Utjelovljenje (Navještenje) i Otkupljenje. Potonje je prikazano u tradicionalnoj ikonografskoj formi “deisisa” – prikaza Kristove otkupiteljske smrti na križu, prije koje je Crkvi preko sv. Ivana, najmlađeg apostola, Mariju ostavio za Majku. U donjoj polovici lijevog i desnog bočnog polja slike prikazani su svjedoci Crkve. Ono što je Isus propovijedao nastavili su učenici! Desno su apostoli sv. Petar, sv. Ivan i sv. Pavao. S lijeve strane su prikazani nepoznati sveti biskup (najvjerojatnije sv. Nikola), sv. Bartolomej (crven, jer mu je tijekom mučeništva odrana koža) i sv. Stjepan, đakon.

Knez Martin Frankapan uz crkvu je dao sagraditi i samostan u koji su se 1468. doselili franjevci. Tu se nalazi stara i bogata knjižnica s arhivom i bogata riznica s darovima i zadužbinama koje potječu od 14. stoljeća do današnjih dana. U njoj se čuva original gotičkog triptiha Gospe Trsatske kojeg je, prema predaji, Hrvatima 1367. godine darovao papa Urban V. Ikona je već u to doba slovila kao čudotvorna jer ju je, vjerovalo se, naslikao sam sveti Luka. Tu se nalazi i veliki relikvijar srpske despotice Barbare rođene Frankapan poklonjen crkvi 1485., te dvoglavi orao iz masivnog zlata ukrašen draguljima koji je zavjetni dar Karla V. iz 1536. godine, a vrijedna je i visokorenesansna srebrna skulptura Bogorodice s Isusom, visoka 35 cm koju je 1597. godine darovao hrvatski ban Toma Bakač-Erdody za ozdravljenje sina. Još se tu čuvaju i Leopoldovi svjećnjaci, te misno ruho koje je darovala Marija Terezija.

U kapeli Zavjetnih darova nalaze se zavjetne slike na kojima se obično vide lađe pomoraca kada im je u oluji zaprijetila životna opasnost, a ističe se i gotička skulptura Gospe Slunjske. Tu su i ostali darovi od 19. st. do danas.

U sklopu samostana u 17. je stoljeću osnovana i gimnazija za školovanje mladih franjevaca te su više od stoljeća djelovali teološka škola, prva trsačka pučka škola i prva bolnica u Rijeci. Samostanska knjižnica posjeduje više od 20.000 svezaka, među kojima su i prva hrvatska neglagoljska knjiga »Lekcionar Bernarda Splićanina« te »Evangelistarum« iz 1532. godine Marka Marulića, kao i «Raj duše», koji je bio osobni molitvenik grofice Katarine Zrinski autora Nikole Dešića.

Brončana skulptura “Trsatski hodočasnik”  je rad akademskog kipara Antuna Jurkića. Skulptura predstavlja papu Ivana Pavla II. kako se moli. Postavljena je u čast trećeg pastoralnog posjeta (2003. godine) pape Hrvatskoj.

Continue Reading

DOMOVINSKI RAT-KULTURA SJEĆANJA

KULTURA SJEĆANJA: VUKOVAR 1991.

Published

on

By

Popis 2717 žrtava srpske agresije na Vukovar 1991. godine.

Podsjetnik za zaboravne Hrvateke, dezertere koji vladaju, jugočetničku oporbu i koalicijske partnere HDZ-a

Vukovarski franjevci (ne država) napravili su popis svih vukovarskih žrtava 1991. godine. Imena su ispisana na staklenoj stijeni u dvorištu Franjevačkog samostana, ponad Dunava. Idejni poticaj za ovaj popis dao je fra Josip Šoštarić, tadašnji župnik u Šarengradu, koji je često dolazio u Vukovar.

Na ovome popisu nalaze se poginuli hrvatski branitelji i pripadnici civilne zaštite u Vukovaru 1991. godine. Među njima su i oni zatočeni i ubijeni u Srpskim koncentracijskim logorima, ali i brojni nestali te veliki broj hrvatskih branitelja koji su iz drugih krajeva Domovine i inozemstva došli braniti Vukovar.

Vukovarski fratar dvije je godine tragao za imenima branitelja i civila, muškaraca, žena i djece, katolika i pravoslavaca, muslimana koji su izgubili svoje živote u Domovinskom ratu. Prvi put sada su na jednom mjestu njihova imena i prezimena uklesana u staklene ploče. Vidi popis:

https://direktno.hr/domovina/objavljujemo-popis-2717-heroja-vukovara-169822/

Popis 2717 žrtava srpske agresije na Vukovar

Podsjetnik za zaboravne Hrvateke, dezertere koji vladaju, jugočetničku oporbu i koalicijske partnere HDZ-a

Continue Reading

DOMOVINSKI RAT-KULTURA SJEĆANJA

KULTURA SJEĆANJA: Srpski zločin u Saborskom

Published

on

By

Slika 1. Spomenik u Saborskom (Saborsko.net)

Srpski zločin u Saborskom, 12. studenoga 1991.

Saborsko je veliko hrvatsko mjesto udaljeno 10 km od Plitvičkih jezera smješteno na cesti koja vodi prema Plaškom i Ogulinu, podno planine Male Kapele. Prije Drugoga svjetskog rata Saborsko i okolna sela brojala su preko 4.000 ljudi, mahom Hrvata, a 1991. broj je bio oko 1.500 stanovnika. Hrvati su činili apsolutnu većinu stanovnika.

Saborsko je bilo okruženo srpskim selima pa je već od kolovoza 1991. bilo u potpunoj blokadi. Napadi na Saborsko započeli su u kolovozu. Prvi napad bio je 5. kolovoza 1991. u ranim jutarnjim satima minobacačkim granatama iz pravca Ličkih Jesenica. Branitelji Saborskog više su od tri mjeseca u okruženju odolijevali žestokim napadima agresora. Cilj je bio zastrašivanje i protjerivanje Hrvata s njihovih ognjišta i stvaranje etnički čiste Velike Srbije.

Pokolj u Saborskom izvršili su pripadnici JNA i srpske paravojne snage. Na dan 12. studenoga 1991. srpski su napadači (JNA s devet vojnih zrakoplova, 43 tenka, desetak haubica i VBR-ova, te blizu 1000 pripadnika paravojnih formacija) probili obrambene crte Saborskog. Potom su išli od kuće do kuće i ubijali seljane, ukupno njih 29, koji nisu htjeli ili mogli napustiti selo. Sve su kuće potom opljačkane. Katoličku crkvu su digli u zrak, a groblje opustošili.

U Saborskom su pak ubijene 52 osobe, a devet ih se još vodi nestalima. Ubijene su osobe visoke životne dobi, najstariji ubijeni imao je 96 godina (Mate Matovina). Samo u jednom danu (12. studenoga) Srbi su ubili gotovo četrdesetak osoba! Preživjeli seljani krenuli su prema Bihaću. Tri dana su se provlačili kroz šume sve do Bihaća u BiH. Odatle su prebačeni autobusima u Hrvatsku i smješteni s ostalim izbjeglicama po hotelima.

Saborsko je praktično sravnjeno sa zemljom; uništen je 1171 stambeni objekt. Stoga i ne čudi da su temelj hrvatske tužbe za genocid protiv Srbije pred Međunarodnim sudom pravde u Haagu činili zločini počinjeni u Vukovaru, Škabrnji i Saborskom.

O zločinu u Saborskom se rijetko govori, ne snimaju se filmovi, ne organiziraju se okrugli stolovi i ne pišu se kolumne. O zločinu 1945. godine se nije smjelo govoriti u vrijeme komunističke vladavine. U Saborskom i okolnim selima Srbi su 1945. ubili više od 400 Hrvata.

Dana 12. studenoga 1991. pred općim napadom topništva, avijacije, tenkova, pješaštva i drugih agresorskih snaga branitelji su bili prisiljeni, uz znatne gubitke, napustiti Saborsko i otići u progonstvo zajedno s preostalim stanovništvom. Toga dana u Saborskom je porušeno i zapaljeno preko 350 obiteljskih gospodarstava.

Pokolj u Saborskom počinile su snage JNA i pobunjeni Srbi 12. studenoga 1991.  Saborsko je bilo mjesto s većinskim hrvatskim stanovništvom. Napadi su počeli 1. listopada 1991.  godine. Cilj je bio protjerivanje Hrvata s njihovih ognjišta i stvaranje etnički čiste velike Srbije.

12. studenoga srpski su napadači (JNA s devet vojnih zrakoplova, 43 tenka, desetak haubica i VBR-ova, te blizu 1000 pripadnika paravojnih formacija) probili obrambene crte sela Saborskog. Potom su išli od kuće do kuće i ubijali seljane, ukupno njih 29, koji nisu htjeli ili mogli napustiti selo. Sve su kuće potom opljačkane. Katoličku crkvu su digli u zrak, a groblje opustošili.

Prognani seljani su se tri dana provlačili kroz šume prema Bihaću. Iz Bihaća su autobusima prebačeni u Hrvatsku i smješteni s ostalim izbjeglicama po hotelima.

U Saborskom je za vrijeme srpske agresije ukupno ubijeno 80 ljudi, a 160 je ranjeno.

Dr. Marko Jukić

Continue Reading

Popularno

Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved