Connect with us

Vijesti

PRELATI I MASONI Vukovi u ovčjem runu

Published

on

U besjedi na gori Isus nas je upozorio: „Čuvajte se lažnih proroka koji dolaze u ovčjem runu, a iznutra su grabežljivi vukovi“ (Mt 7,25). Vuk je na prvi mah prepoznatljiv te ne može ući u tor sve dok ovce imaju dobrog pastira, međutim, vuk u ovčjem runu može neprimjetno ući u tor jer ga se ne može na prvi mah prepoznati, pa će takav vuk nanijeti puno više štete vjernom stadu.

U povijesti Crkve vukovi su, kao i danas, bili svi oni koji su napadali Crkvu izvana: gnostici, protestanti, masoni, ateisti, komunisti, dženderisti i sl. U povijesti je bilo i vukova u ovčjem runu, to su bili oni vukovi grabežljivci, koji su se zvali katolicima, ali su propovijedali lažni nauk. Primjerice u četvrtom stoljeću je biskup Arije proširio herezu prema kojoj Isus nije Bog, već samo jedno uzvišeno stvorenje. U svojoj dugoj povijesti Crkva je anatemizirala (izbacivala iz Crkve) vukove u ovčjem runu nakon što ih je otkrila baš zato što su bili jako opasni za stado, puno opasniji od vukova koji su napadali izvana. Nažalost, nakon Drugog vatikanskog sabora Crkva je počela tolerirati vukove u ovčjem runu, nije ih ekskomunicirala te su se oni zahvaljujući tome toliko namnožili da su u mnogim slučajevima čak preuzeli upravljanje Crkvom. Dovoljno je samo spomenuti njemačke biskupe i njihov sinodalni put koji je Katoličku Crkvu u Njemačkoj skoro pretvorio u jednu protestantsku sektu.

Vukova koji su napadali Crkvu bilo je uvijek, još od Isusovog vremena, ali od 1717. godine[1] najopasniji i najperfidniji vukovi, vanjski neprijatelji Crkve, bili su i ostali masoni. No, s obzirom na to da su masoni vrlo brzo shvatili da ne mogu nanijeti veliku štetu Crkvi izvana, došli su na ideju da bi se trebali infiltrirati u samu Crkvu, tj. pretvoriti se u vukove u ovčjem runu kako bi mogli postići svoj cilj: razoriti Katoličku Crkvu. Tako su masoni još prije 200 godina napravili tajni plan Alta Vendita za uništenje Katoličke Crkve: „Papa, tko god on bio, nikada neće doći u tajna društva. Tajna društva prvo trebaju doći u Crkvu s ciljem da zavladaju nad oboma. Posao koji smo poduzeli nije posao dana, niti mjeseca, niti godine. To može trajati nekoliko godina, možda stoljeće; ali u našim redovima vojnik gine, a borba se nastavlja.“[2] Osvajanje papinstva masoni opisuju u detalje: „Dakle, da bismo sebi osigurali papu prema našem vlastitom srcu, potrebno je za tog papu oblikovati generaciju dostojnu kraljevstva o kojem sanjamo. Ostavite s jedne strane starce i srednjovječne, idite mladosti, a po mogućnosti i djeci.“[3] Dalje masoni razrađuju taktiku kako će korumpirati mladi naraštaj, mlade obitelji, knjige, škole, sveučilišta, bogoslovije, a nakon „nekoliko godina, silom stvari, ovaj će mladi kler preplaviti sve funkcije; oni će sačinjavati vladarevo vijeće, oni će biti pozvani izabrati papu koji bi trebao vladati. I ovaj će papa, kao i većina njegovih suvremenika, biti nužno više ili manje prožeti [revolucionarnim] talijanskim i humanitarnim načelima koje ćemo mi početi stavljati u cirkulaciju.“[4] U istom pamfletu masoni otkrivaju perfidnu igru kojom će zagospodariti „Babilonskom Bludnicom“: „Ako želite revolucionirati Italiju, potražite papu čiji smo portret upravo nacrtali. Želiš li uspostaviti vladavinu odabranih na prijestolju babilonske bludnice? Neka svećenstvo maršira pod vašim barjakom, dok naivno vjeruje da maršira pod zastavom apostolskih ključeva.“[5]

Naravno, masonerija nije djelovala protiv Crkve samo u Italiji, već u svim svojim ložama diljem svijeta. Primjerice, iz službenih dokumenata masonerije kao što su „Bulletin“ i „Compte-rendu“ Velikog Orijenta Francuske može se dokazati da su sve protukatoličke mjere koje su bile usvojene u francuskom parlamentu od Francuske revolucije pa barem do kraja 19. stoljeća bile prethodno odobrene i naložene u masonskim ložama.[6]

Pape tog vremena bili su potpuno svjesni ove urote i opasnosti po katoličku vjeru.[7] Tako papa Grgur XVI. još 1832. izdaje encikliku Mirari vos[8] u kojoj osuđuje liberalizam i religijski indiferentizam, okosnice masonskih ideja. A njegov nasljednik papa Pio IX. izdaje encikliku Quanta cura[9] 1864. godine u kojoj eksplicitno osuđuje 80 zabluda masonerije. Ove zablude su razvrstane u 10 paragrafa: 1. protiv panteizma, naturalizma i apsolutnog racionalizma (1-7), 2. protiv umjerenog racionalizma (8-14), 3. protiv indiferentizma (15-18), 4. protiv socijalizma, komunizma i tajnih društava (uopćeno), 5. obrana vremenite vlasti u papinskim državama (19-38), 6. odnosi civilnog društva prema Crkvi (39-55), 7. o naravnoj i kršćanskoj etici (56-64), 8. obrana kršćanskog braka (65-74), 9. građanska vlast suverenog pontifeksa u papinskim državama (75-76), 10. protiv liberalizma u svakom političkom obliku (77-80).

Nakon samo nakon nekoliko godina papa Lav XIII., nasljednik pape Pija IX., imat će mističnu viziju demona koji se sakupljaju nad Rimom.[10] Nakon te vizije papa Lav XIII. je napisao molitvu sv. Mihaelu arkanđelu koja se molila nakon tihe mise sve do Drugog vatikanskog sabora. Najstrožu osudu slobodnih zidara napisao je upravo papa Lav XIII. 1884. godine u svojoj enciklici Humanum genus[11] u kojoj između ostalog kaže: „Ne skrivajući više nikakve namjere, sada se [slobodni zidari] hrabro dižu protiv samoga Boga. Oni planiraju uništenje svete Crkve javno i otvoreno, i to sa zacrtanom svrhom da se narodi porobe blagoslova dobivenih za nas po Isusu Kristu, našem Spasitelju.“[12] Papa Lav XIII. objašnjava da s obzirom na to da je masonerija bazirana na naturalizmu, ona je protukršćanska u svojoj biti. Naturalizam drži da su ljudska priroda i razum iznad svega i da ne postoje istine objavljene od Boga koje bi ljudi trebali vjerovati. Jedan od najmoćnijih alata ratovanja protiv Crkve, kaže papa Lav XIII., je njihovo promicanje religioznog indiferentizma, tj. ideje da nije bitno kojoj religiji čovjek pripada.[13]

Utjecaj masonerije je bio toliko velik da su već za samo pola stoljeća uspjeli svoje ideje nametnuti mnogim katolicima. Tako su se već krajem 19. stoljeća neki vukovi (vanjski neprijatelji) uspjeli prerušiti u vukove u ovčjem runu, tj. u klerike zadojene masonskim idejama (unutarnji neprijatelji). Njih, nasljednik pape Lava XIII., papa Pio X., naziva „modernistima“.

Potpuno svjestan velikog naleta vukova u ovčjem runu papa Pio X. ih osuđuje u svojoj enciklici Pascendi dominici gregis još 1907. godine napisavši da je modernizam „sinteza svih hereza“ (Pascendi dominici gregis, 39).[14] Isti papa je 1910. godine naložio i Antimodernističku prisegu koju je morao položiti svaki svećenik i profesor teologije sve do 1967. godine kada je prisega ukinuta. Glavne karakteristike modernizma koje su nastale pod utjecajem masona mogli bismo svrstati u tri značajke: prvo racionalizacija biblijskih tekstova lišenih nadnaravnoga, drugo sekularizam i univerzalno bratstvo, i treće relativizacija morala.

Sagledavajući povijesno iskustvo na koje upućujemo gore u ovom članku smijemo zaključiti da u Katoličkoj Crkvi danas ima vukova u ovčjem runu više nego ikada prije. Razlog smo naveli na početku. Crkvene vlasti su već odavno prestale iz svojih redova izbacivati heretike. Tako je Crkva postala pogodno tlo za njihovo umnožavanje. Štoviše, činjenica je da modernisti danas ne samo da nisu ekskomunicirani, već naprotiv bivaju unaprjeđivani na najviše položaje u Crkvi. Ako bi pojedinačno nabrajali prelate prerušene u vukove u ovčjem runu, i njihova promaknuća, bila bi to nemoguća misija jer ih je previše.

Radi ilustracije ipak ćemo navesti jedan primjer. Papa Franjo je prošle godine imenovao mons. Philippea Bordeynea, koji otvoreno promovira kontracepciju, za predsjednika Papinskog teološkog instituta Ivan Pavao II. za nauk o braku i obitelji. U službenom priopćenju Francuskih biskupa navodi se da je Bordeyne postavljen na to mjesto da nastavi „reformirati“ Institut.[15] Bordeyne u svojem razmišljanju predstavlja tipičnog modernistu. Njegov argument za opravdanje kontracepcije glasi: „Enciklika Humanae vitae uči da su dopuštene samo prirodne metode kontrole plodnosti. Međutim, mora se uzeti u obzir da se povećalo razmimoilaženje između prakse katolika i crkvenog učenja (…) S obzirom na imperativnu moralnu dužnost borbe protiv iskušenja pobačaja, razvoda i nedostatka velikodušnosti kod rađanja djece, bilo bi razumno prepustiti razlučivanje metoda kontrole rađanja mudrosti parova.“[16]

Dakle, razvidno je da modernisti vjeruju kako se nauk Crkve može mijenjati, tj. prilagođavati vlastitim željama (kao kod protestanata). A sam argument, kako mnogi katolici više ne prakticiraju vjeru predanu od otaca pa onda shodno tome trebamo učenje Crkve prilagoditi tim otpadnicima od vjere, jest ne samo nelogičan, već i zastrašujući – dijabolički. Ako bi slijedili đavolsku logiku mons. Bordeynea onda bi za nekoliko godina Crkva trebala odobriti i pobačaj jer, eto, već 47% katolika misli da pobačaj treba biti dopušten.[17] Crkvu treba prilagoditi novim okolnostima. To je tzv. etika situacije[18] koja je postala nova dogma modernista. Etiku situacije je osudio papa Pio XII. u „Decretum de Ethica situationis“ 1956. godine.

Osim toga, tvrdnja da će kontracepcija pomoći smanjenju pobačaja je čista laž. Baš nasuprot, studije pokazuju da „kontraceptivni mentalitet ustvari ohrabruje pobačaj, a da i ne spominjemo da su danas mnoge pilule ujedno i abortivne.“[19] Kontracepcija je upravo kamen temeljac kulture smrti. Isus nas nije bez razloga upozorio na perfidnost oca laži, koji sigurno neće doći s trozubom i dva roga na glavi, već prije kao „anđeo svjetla“, navodno dobrostiv i milosrdan, kako bi eto sirotim katolicima olakšao život (usp. 2 Kor 11,14).

“Otrijeznite se! Bdijte!“ poručuje nam sv. Petar (1 Pt 5,8), čije su riječi danas aktualnije nego ikad prije jer je Katolička Crkva prepuna „filozofa“, lažnih proroka – vukova u ovčjem runu. Zato „pazite da vas tko sa sobom ne odvede ‘filozofijom’ – ispraznom prijevarom koja se oslanja na predaju čisto ljudsku, na ‘prirodne sile svijeta’, a ne na Krista“ (Kol 2,8).

Ivan Poljaković/Katolik.hr

Vijesti

U Brodosplitu dovršen obalni ophodni brod za HRM

Published

on

U Brodosplitu je dovršen novi obalni ophodni brod. Riječ je o budućem brodu Hrvatske ratne mornarice.

U ožujku je potpisan ugovor kojim je reguliran način završetka gradnje i novi rok isporuke za prvi od ukupno četiri preostala broda. Brod će biti porinut 1. srpnja, a MORH-u će biti isporučen do kraja godine.

Ministar obrane Ivan Anušić nakon preuzimanja dužnosti najavio je nastavak realizacije projekta izgradnje obalnih ophodnih brodova, istaknuvši to kao jedan od prioriteta Ministarstva obrane.

Gostujući na Dan državnosti u središnjem Dnevniku HTV-a, ministar Anušić rekao je kako ima informacije iz Brodosplita da je brod čija je gradnja ugovoriena izvezen van iz hale i da se priprema već ovo ljeto za porinuće i nastavak dovršenja.

Podsjetio je da je s Brodosplitom 2014. godine potpisan ugovor o realizaciji pet ophodnih brodova za HRM, kojima je rok isporuka trebao biti 2018. godine, međutim dosad je isporučen samo jedan, prototip. Najavio je, da će, prema informacijama iz Brodosplita, do kraja godine HRM imati drugi brod i nakon u paketu će se i ostala tri broda rješavati.

foto: Ophodni obalni brod Umag 32/MORH

Continue Reading

Vijesti

Sveti Toma Akvinski o tome kako izbjeći zavist na društvenim mrežama

Published

on

Umjesto da podlegnemo zamci usporedbe, možemo njegovati duh zahvalnosti i slaviti dobro u sebi i drugima.

Gornja ilustracija: – Imam 1000 sljedbenika, a ti? – 80000. Stvarnost: – Mislila sam da će više ljudi doći!? – Ne, samo moji najbolji prijatelji!

Potreba za isključivanjem, odbacivanjem doslovno beskonačnog pomicanja i algoritamski odabranih feedova, sve je veći fenomen. Nije pretjerano reći da mnogi biraju digitalnu detoksikaciju, svjesni prekid od stalne gužve društvenih medija – ili čak potpuno povlačenje iz njih. Ovo nije samo hir, poput čišćenja sokovima ili povremenog posta; to je zdrav odgovor na stalni pritisak online savršenstva. Platforme društvenih medija, iako nude povezanost, također mogu njegovati osjećaj zavisti. Ali što kada bi postojao način za snalaženje u ovom digitalnom krajoliku bez podlijeganja ovom poroku?

Uđite u svetog Tomu Akvinskog, poznatog srednjovjekovnog filozofa i teologa. Njegovi bezvremenski uvidi iznenađujuće su relevantni kada je u pitanju razmišljanje o našim suvremenim borbama. Dok Akvinski nije mogao predvidjeti uspon društvenih medija, njegova razmišljanja o zavisti pružaju snažan okvir za navigaciju u usporednoj zamci koju te platforme mogu stvoriti.

Što je zavist i zašto je destruktivna?

Prema Akvincu, zavist je “tuga tuđeg dobra”. To nije samo ljubomora, koja je strah od gubitka nečega što posjedujete. Zavist je podmuklija emocija, gorčina koja se zagnoji kada vidimo sreću druge osobe. U doba društvenih medija, ova sreća može poprimiti mnoge oblike – prijateljeve savršene fotografije s odmora, kolegina nemilosrdna promaknuća na poslu, pažljivo osmišljena slika života koji se čini sretnim bez napora.

Akvinski nas podsjeća da je zavist razorna sila. To ne samo da izjeda našu vlastitu radost, već također sprječava našu sposobnost da cijenimo dobre stvari u vlastitom životu. Akvinski nadalje tvrdi da istinska sreća ne dolazi od uspoređivanja s drugima, već od življenja kreposnog života u skladu s Božjim planom.

Dakle, kako možemo primijeniti mudrost Akvinskog na svoje navike društvenih medija? Evo nekoliko strategija:

1. PAZITE ŠTO KONZUMIRATE

Uredite svoje feedove društvenih medija tako da budu poticajni i inspirativni. Prestanite pratiti račune koji stalno izazivaju zavist ili negativnost.

2. VJEŽBAJTE ZAHVALNOST

Prebacite fokus s onoga što vam nedostaje na ono što imate. Svaki dan odvojite vrijeme za razmišljanje o blagoslovima u svom životu, velikima i malima.

3. SLAVI USPJEH DRUGIH

Prava radost zbog tuđe sreće raspršuje zavist. Koristite društvene medije da čestitate i ohrabrite druge.

4. PRISJETITE SE “ODGOVARANE STVARNOSTI”

Društveni mediji su vrhunac, a ne stvarni život. Svatko se suočava s izazovima, čak i oni s naizgled savršenim online osobama.

5. USREDOTOČITE SE NA VLASTITI ŽIVOT

Uspoređivanje je kradljivac radosti. Postavite sebi ciljeve i težnje, neovisno o tome što drugi rade.

Društveni mediji mogu biti vrijedan alat za povezivanje i informacije – to je neporecivo. Ali primjenom bezvremenske mudrosti Akvinca na zavist, možemo koristiti ovaj digitalni prostor s većom sviješću i unutarnjim mirom. Umjesto da podlegnemo zamci usporedbe, možemo njegovati duh zahvalnosti i slaviti dobro u sebi i drugima. Usredotočujući se na svoj život, možemo pronaći istinsku sreću izvan filtrirane leće društvenih medija.

Daniel Esparza/Aletea ilustracija: Brightside

Continue Reading

Vijesti

Preminuo je Louis d’Alencourt ‘apostol posljednjih vremena’

Published

on

Louis d’Alencourt, francuski intelektualac, komunikolog, te kao katolik specijaliziran za eshatologiju, koji je detektirao sve simboličke tragove koji se odnose na kraj vremena, preminuo je. POČIVAO U MIRU!

Tekst o Autoru (samom sebi) s bloga Le grand Reveil – Révélations pour la fin des temps, (Veliko buđenje – Otkrivenje za posljednja vremena) prenosimo

slika: Gospa od La Salette.

Zovem se Louis d’Alencourt, rođen sam 1969., dakle 2012. imam 43 godine. Oženjen, otac obitelji, poslovni menadžer, oglašivač sam i radim u komunikacijskim profesijama od svoje 23 godine , uglavnom na čelu vlastitih struktura. Imao sam sve razloge da nastavim živjeti “ublaženi” mali život bez postavljanja previše pitanja i da uživam u životu. Osim toga…

Praktičan katolik, tradicionalističkog senzibiliteta, odgojen sam u okruženju u kojem sam naučen ne vjerovati “svijetu”, odnosno društvu koje ga okružuje, čije su ideje i način djelovanja sve više u suprotnosti s katoličkom mišlju i njezinim učenjem . Hvala Bogu, djetinjstvo i mladost sam sačuvao od štete koju danas nanose televizija i “elektronički” stil života (videoigre i slično).

To me nije spriječilo da se prihvatim računala čim sam počeo raditi (bilo je to 1989. godine), niti da pozdravim dolazak Interneta i očito budem redoviti korisnik. Čak sam bio jedan od preteča mobitela jer sam i prije dolaska mobitela već imao telefon u autu. Bilo je to doba Radiocoma 2000. ako se dobro sjećam.

No, kako nisam rođen s računalima i kako sam ih usvajao samo u radu, uvijek sam ih smatrao prije svega alatom za rad. Isto za Internet. Računalni i elektronički alati za mene nisu cilj nego sredstvo. Nijansa je važna jer nam omogućuje da stroju i njegovoj dominaciji nad čovjekom damo granice, također nam omogućuje da znamo da ne budemo previše ovisni o njemu, a prije svega da zadržimo “kontrolu”. Često sam sklon reći “nije stroj taj koja odlučuje, ja sam”.

Dovoljno je reći da računala koja se sama ažuriraju, nadjačavajući slobodnu volju svog vlasnika, odgovaraju stvarima koje me ljute. Da ne spominjem da zapravo ne znamo sve što navedeno računalo radi i prenosi…

Sve ovo samo da kažem da sam malo po malo, što sam bio stariji, to sam se više pitao o evoluciji sadašnjeg svijeta; kamo ide, Što se događa ? Odakle taj jaz između percipiranog svijeta, željenog svijeta i stvarnog svijeta? Kako objasniti da usprkos iznimnom životnom standardu zapadnjaka, čiji je potrošačko društvo najvidljiviji izlog, postoji i velika nelagoda? Sve se čini u redu, a ipak nešto nije u redu.

Uvijek su me zanimale politika i ekonomija. Moram razumjeti stvari i stoga dublje prodreti u određene teme. Budući da televizija ne dopušta da idete dublje, čitanje je najlakši i najpouzdaniji način.

Tako sam od prosječnog građanina s godinama postao ISTRAŽIVAČ. Filozof i istraživač. Točnije, istraživač političke filozofije.

Da biste razumjeli što se događa, morate pokušati znati donju stranu karata. Postoji službena i neslužbena povijest. Onaj pravi, onaj o kojem se ne uči u udžbenicima. Geopolitika. Tajne službe. Tajna društva. itd…

Kao istraživački alat, ne biste trebali početi s internetom, već s knjigama. Jedna knjiga vodi drugoj; autor, u svom argumentu, navodi druge knjige koje vas potiče znatiželja, i tako dalje. Zatim dovršavate svoja zapažanja putem Interneta. Nikad ne zaboravite da, ako vam se neka tema sviđa, morate je dalje istraživati ​​kroz knjige, a ne ostati na površnoj fazi, kao što je slučaj s audiovizualnim dokumentima i internetom.

A ono što sam otkrio bilo je zastrašujuće. Nakon 10 godina istraživanja i napornog rada, odabira, provjeravanja, razmišljanja, danas sam u mogućnosti odgovoriti na pitanja:

Za što ?
Gdje idemo ?
O kako da stignemo tamo?
Gotovo sa sigurnošću. Jedini element koji mi nedostaje, i to veliki, je kalendar: Kada?
Ali to je i najteže, i najtajnije.

Iza riječi “kraj vremena”, “apokalipsa” ili “kraj svijeta” moramo dati jasna objašnjenja, valjane argumente i konstruirano razmišljanje.

Danas više ne mogu šutjeti. Ovo znanje moram staviti u službu svojih bližnjih kako bih im pomogao da se pripreme za konačno rješenje koje se nazire. Razmišljao sam o pisanju knjige; ovaj projekt nije isključen, ali prvo krećem s ovim blogom čiji je cilj u naslovu: probudi se dok ne bude prekasno!

Tako ću ispuniti ulogu “apostola posljednjih vremena” o kojem je Gospa od La Salette govorila u svojoj poznatoj tajni (1846.) i koji će se pojaviti u vrijeme dolaska Antikrista: “Pozivam apostole posljednjih vremena, vjerne učenike Isusa Krista, koji su živjeli u preziru svijeta i samih sebe, u siromaštvu i poniznosti, u preziru i šutnji, u molitvi i mrtvljenju, u čistoći i u jedinstvu s Bogom, u patnji i neznanju svijetu. Vrijeme je da izađu i osvijetle zemlju. “.

Nažalost, ne uklapam se baš u opis, stoga riječ (budućnost) na početku ovog članka, jer težim biti dio toga i nadam se da ću pronaći milost i snagu potrebnu da to postignem.

Doista, vladavina Antikrista je blizu i sada je hitno prosvijetliti svoje suvremenike.

Continue Reading

Popularno

Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved