Connect with us

Vijesti

Ukrajinska optužba New York Times-a: “Radite za Kremlj!”

Published

on

Novinare ovog američkog medija “regrutirala” je Moskva, tvrdi Kijev

Novinare koji pokrivaju rusko-ukrajinski sukob za New York Times regrutirale su ruske tajne službe, tvrdi kijevska agencija za informacijsko ratovanje u ponedjeljak. Državni Centar za suzbijanje dezinformacija (CCD) dao je svoju izjavu dok je kritizirao novine zbog nedavnog članka o izgledima mirovnih pregovora između Moskve i Kijeva.

“Za pisanje ovog teksta Ruska Federacija je koristila američke novinare koji su vrbovani tijekom rada u Rusiji”, stoji u priopćenju CCD-a na društvenim mrežama, ne navodeći pojedinosti.

Priča koju je u subotu objavio New York Times navodi šefa moskovskog ureda Antona Troianovskog, zajedno s šefovima osoblja Adamom Entousom i Julianom E. Barnesom, u autorskom tekstu.

U članku se navode “dva bivša visoka ruska dužnosnika bliska Kremlju”, kao i američki i međunarodni dužnosnici, koji tvrde da je ruski predsjednik Vladimir Putin “preko posrednika signalizirao najmanje od rujna da je otvoren za primirje koje zamrzava boreći se na sadašnjim linijama«. U izvješću se dalje tvrdi da je Kremlj koristio “zakulinsku diplomaciju” kako bi pokazao da je ruski čelnik “spreman sklopiti dogovor”.

CCD je kritizirao Times zbog njegovog kuta, sugerirajući da Moskva možda šalje “signal” s ciljem “sprječavanja daljnje vojne pomoći za ukrajinske oružane snage sa Zapada”. Također se tvrdi da je priča vjerojatno usmjerena na “povećanje rejtinga” bivšeg američkog predsjednika Donalda Trumpa, koji se natječe za ponovni izbor protiv Joea Bidena. Trump je tijekom kampanje rekao da će brzo okončati sukob ako se vrati u Bijelu kuću.

“Ne treba zaboraviti da Rusija igra igru ‘mira’, dok više ulaže u obrambenu industriju i izgradnju svoje vojske. U članku se to očito ne spominje”, priopćio je CCD.

Glasnogovornik Kremlja Dmitrij Peskov također je odbacio izvješće kao “netočno”, ponovivši da ruska vojna strategija prema Ukrajini ostaje nepromijenjena. Dodao je da će se Moskva uključiti u pregovore “isključivo radi postizanja vlastitih ciljeva”.

Pregovori su prekinuti u proljeće 2022., a Rusija je optužila Ukrajinu da je naglo odustala od prethodno dogovorenih uvjeta. Ukrajinski dužnosnici su nakon toga naglasili da se razgovori mogu nastaviti samo ako Rusija prizna granice Ukrajine iz 1991. Moskva je više puta izjavila da je to nemoguće.

Advertisement

Vijesti

“ZASTRAŠUJUĆE?” Soros bi mogao pokupovati preko 220 medijskih postaja u SAD

Published

on

Liberalni financijer George Soros kupio je glavni udio u drugoj najvećoj američkoj radijskoj tvrtki i mogao bi steći “efektivnu kontrolu” nad više od 220 postaja diljem zemlje, izvijestio je u srijedu New York Post.

Soros Fund Management kupio je oko 400 milijuna dolara duga medijske grupe Audacy tijekom stečajnog postupka, izvijestile su novine pozivajući se na sudske podneske. Milijarder je kupio dug po otprilike 50 centi za dolar od hedge fonda HG Vora, nastavlja se u izvješću, uz napomenu da će, nakon što stečajni sud odobri posao, Soros posjedovati oko 40% ukupnog duga Audacyja.

Iako 40% nije većinski udio, izvor je rekao za New York Post da bi Soros ipak mogao steći “efikasnu kontrolu nad medijskim divom kada izađe iz stečaja”.

Audacy posjeduje 227 glazbenih, sportskih i radio postaja u 45 američkih država. Tvrtka također posjeduje CBS Radio, koji upravlja s 11 informativnih postaja uključujući KCBS iz San Francisca i WCBS iz New Yorka. Nakon godina pada prihoda, Audacy je početkom prošlog mjeseca podnio zahtjev za stečaj s 1,9 milijardi dolara duga.

Bude li se dogovor sklopio kako je objavljeno, Audacy će biti najnoviji dodatak Sorosevom rastućem medijskom carstvu. Soros Fund Management pridružio se konzorciju vjerovnika za kupnju Vice Media prošlog ljeta, plativši 350 milijuna dolara za preuzimanje bivšeg medijskog velikana koji je nekoć bio procijenjen na 5,7 milijardi dolara.

“Insajderski izvor” kojeg citira New York Post opisao je ugovor s Audacyjem kao “zastrašujući”, rekavši kako vjeruje da Soros namjerava iskoristiti svoj udio kako bi utjecao na javno mnijenje uoči ovogodišnjih predsjedničkih izbora – prenosi Tribun.

Continue Reading

Vijesti

(VIDEO) Plaćeni ubojica šokirao javnost priznanjem da je poslan da ubije Carlsona: Tko ga je unajmio…

Published

on

Na nekim stranicama društvenih mreža procurile su informacije o tome tko je trebao likvidirati poznatog voditelja.

Poznati američki novinar Tucker Carlson bio je svjestan rizika koji u njegov život nosi intervju s ruskim predsjednikom Vladimirom Putinom, no pravi novinar ne bi bio novinar da ne pokušava ići u krajnosti.

Što je Carlson i učinio i uspio natjerati više od milijardu ljudi da pogledaju intervju s Putinom.

No, sada se doznaje da je Carlson bio na meti Ukrajinaca koji su za njegovu likvidaciju angažirali izvjesnog Vasilija Petrova Aleksejeviča.

Ukrajinski obavještajci navodno su planirali ubiti Tuckera Carlsona u Moskvi, a čovjek koji je plaćen da ubije novinara detaljno je objasnio plan.

Vasilij Petrov Aleksejevič, koji je trebao ubiti Carlsona, uhićen je u Moskvi.

U videu koji se pojavio na Platformi X, on priznaje da je bio angažiran da ubije Carlsona.

– U studenom 2023. regrutirala me ukrajinska obavještajna služba. Trebao sam postaviti eksplozivnu napravu pod auto i za to mi je obećana nagrada od 4000 dolara. Trebao sam postaviti eksploziv u podzemnu garažu hotela u Moskvi, a meta je bio američki novinar Tucker Carlson – kazao je između ostalog Aleksejevič u videu.

Sad, je li ovo ruska medijsko-psihološka operacija ili ne, nadamo se saznati ubrzo…

(Mediji)

Continue Reading

Vijesti

Obljetnica smrti dr. Ante Starčevića: Otac Domovine – putokaz domoljubima!

Published

on

Na današnji dan 1896. godine preminuo je dr. Ante Starčević, veliki politički vođa, jedan od najutjecajnijih političara u hrvatskoj povijesti te jedan od najvećih promotora ljubavi prema Hrvatskoj, još za života nazvan Ocem Domovine – donosi Domovinski pokret.

Starčević se zalagao za samostalnu Hrvatsku te je smatrao da bi ona s Austro-ugarskom monarhijom trebala biti povezana samo ugovornim odnosom između kralja i hrvatskog naroda. Otuda i njegov glasoviti slogan: “Ni pod Beč, ni pod Peštu, nego za slobodnu, samostalnu Hrvatsku”. Upozoravao je kako je i Beograd neprijatelj hrvatske slobode i samostalnosti.

Dr. Starčević, hvala vam na svemu što ste učinili za Hrvatsku, i danas ste uzor i putokaz domoljubima. Počivali u miru Božjem, neka vam je laka hrvatska gruda!

Domovinski Pokret

Continue Reading

Popularno

Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved