Connect with us

Vijesti

Socijalist i mrzitelj ljudi, a obožavatelj Hitlera i Staljina! Njegove kipove nitko ne dira…

Published

on

“Bio sam nacionalsocijalist prije nego što se gosp. Hitler rodio. Nadam se da ćemo oponašati njegova velika dostignuća u tom smjeru”, napisao je čuveni socijalistički pisac čiji kip nasmiješeno stoji u fontani iz kafića Shaw Cafe & Wine u kanadskom gradiću Niagara-on-the-Lake.

Kip je dio lokalnog štiha koji uključuje književni festival koji se održava pod njegovim imenom – prenosi pisanje Greenfielda, Konzerva.hr.

Festival možda izvodi Shawov Na stijenama, ali ne uključuje njegov predgovor predstavi, gdje je tvrdio da “istrebljenje mora biti postavljeno na znanstvenoj osnovi ako će se ikad provesti humano i apologetski, kao i temeljito” te smatra Sovjetski Savez idealnim primjerom gdje je na “esencijalna pitanja: ‘nosite li svoj dio tereta u društvenom čamcu? zadajete li više problema nego što vrijedite?’” odgovorila Čeka koja bi “‘likvidirala’ osobe koje im nisu mogle odgovoriti na zadovoljavajući način” kako bi udovoljili “hitnosti uklanjanja ljudi koji se ne žele ili ne mogu uklopiti u novi poredak stvari”.

I dok Niagara-on-the-Lake ima kip Shawa, poznati je socijalist na svom zidu držao portret Feliksa Dzeržinskog, osnivača Čeke, sovjetske tajne policije.

Kip Georgea Bernarda Shawa, jedan od mnogih, uključujući onaj ispred Nacionalne galerije Irske (djelo kipara Paola Troubetzkoya, koji je pobjegao od komunista i kojeg su nacisti izmaltretirali do smrti: dva režima koje je Shaw entuzijastično podržavao), rijetko se dovodi u pitanje.

U doba kad se Isaac Newton optužuje za profitiranje od kolonijalizma, a njegovo ime briše iz znanosti, kad Sveučilište u Edinburghu uklanja ime Davida Huma, a Sveučilište u Liverpoolu otkazuje Gladstonea jer je njegov otac posjedovao plantažu, iako se osobno protivio ropstvu, socijalist mnogo bliži našem vremenu, koji je napisao članak pod nazivom “Heil Hitler”, i dalje stoji.

Svakako Londonska škola ekonomije, vjerojatno najštetnija institucija u zemlji, nije prekinula veze sa svojim genocidnim i ubilačkim osnivačem. A Fabijanski prozor, vitraž koji prikazuje osnivače socijalističkog kulta, uključujući Shawa, još uvijek visi u Shawovoj knjižnici spomenute institucije.

Prošlogodišnji članak irskog Independenta postavio je pitanje: “Trebaju li Irci tolerirati memorijal nacističkog simpatizera”. Čini se da takvo pitanje nije postavljeno najprestižnijoj ljevičarskoj obrazovnoj instituciji u Velikoj Britaniji koja još uvijek štuje čudovište koje je podržavalo Mussolinija, Hitlera, Lenjina i Staljina ne zato što nije vjerovao da su ubojice, već upravo zato što jest.

“Mussolini, Kemal, Pilsudski, Hitler i ostali mogu se pouzdati u mene da ću im suditi prema njihovoj sposobnosti isporučivanja rezultata”, napisao je. “Staljin je isporučio rezultate u toj mjeri koja se prije deset godina činila nemogućom… Isus Krist [Staljin] je došao na Zemlju. On više nije idol. Ljudi stječu nekakvu ideju o tome što bi se dogodilo da je On živio u današnje vrijeme.”

Iako većina ljudi pri pomisli na Shawa (ako uopće pomisli na njega) i dalje misli na Pigmaliona ili Moju lijepu damu, njegovi pogledi na eugeniku, socijalizam i genocid nikad nisu bili tajna. Pjesma Audrey Hepburn “Kiša u Španjolskoj” daleko je od Shawa koji je napisao: “Ako želimo određenu vrstu civilizacije i kulture, moramo istrijebiti onu vrstu ljudi koji se ne uklapaju u nju.”

To uključuje Židove, za koje je Shaw napisao: “Mislim da bismo se trebali pozabaviti židovskim pitanjem priznajući pravo Države da vrši eugeničke eksperimente iskorjenjivanjem svih vrsta koje smatraju nepoželjnima”. No, predani eugeničar teško se zaustavlja ovdje, napisavši da “većina muškaraca trenutačno u Europi nemaju nikakvog prava biti živi”.

“Obratite se kemičarima kako bi otkrili humani plin koji će odmah i bezbolno ubiti”, napisao je. “Naći ćemo njegovu primjenu kod kuće.” Protiv koga se trebao primijeniti? Svih.

“Mislim da bi bilo dobro kad bi svi dolazili pred pravilno imenovani odbor, baš kao što bi dolazili pred poreznika, i recimo svakih pet ili sedam godina jednostavno bi ih tamo stavili i rekli: ‘Gosp. ili gospođo, hoćete li biti ljubazni i opravdati vaše postojanje?’ Ako ne proizvodite koliko konzumirate ili možda malo više, onda, očigledno, ne možemo koristiti velike organizacije u našem društvu kako bi vas održali na životu, budući da nam vaš život ne koristi i ne možete biti od velike koristi sebi.”

“Neobuzdani, svirepi, nesvjesni, idioti, sebični miopi i moroni, što s njima? Nemojte ih kažnjavati. Ubijte, ubijte, ubijte, ubijte, ubijte ih”, bjesnio je u jednom od svojih eseja.

Osim konvencionalne biološke eugenike, “neobuzdani” su bili neprijatelji države.

“Osnovno opravdanje za istrebljenje”, tvrdio je Shaw u odlomku koji brani sovjetske čistke, “uvijek je nepopravljiva društvena nekompatibilnost i ništa više”.

Shaw je napisao da je Drugi svjetski rat bio “rat između srođivanja i križanja, između mješanaca i onih s pedigreom; a Hitler ima hrabrosti braniti svoja uvjerenja do najuzvišenijih visina koje su mu dale drskosti da se kocka sa svjetskim ratom. Sve u svemu vrlo izvanredan momak, ovaj Hitler.”

Ništa od svega ovoga nije tajna, iako Shawovi apologeti u književnosti i medijima inzistiraju da je samo glumio i iznosio hiperbolične izjave kako bi provocirao javnost. Ali to ne objašnjava njegove privatne izraze podrške komunistima i nacistima.

“Upao sam u nevolje s liberalima zbog branjenja Mussolinija”, hvalio se u jednom pismu. “Recite pukovniku [Hermannu] Göringu s poštovanjem da sam njegov režim u Engleskoj podržavao do te mjere da sam postao nepopularan te da i dalje to činim u vezi svih pitanja koja on i Hitler smatraju trajnim istinama i istinskom realpolitikom”, isticao je u jednom drugom pismu.

“Vidio sam sve ‘terore’ i užasno sam zadovoljan s njima”, šalio se nakon posjeta Sovjetskom Savezu.

“Ako se ovaj veliki komunistički eksperiment proširi čitavim svijetom, imat ćemo novu eru u povijesti”, predviđao je Shaw. Ali nije bio previše izbirljiv oko toga kakve je vrste totalitarni režim koji je zavladao svijetom tako dugo dok je “apsolutan, automatski i totalitaran”.

Shaw se pokazao korisnim i Hitleru i Staljinu. Hitler je naredio Goebbelsu da zaštiti Shawove spise jer su bili korisni za nacističke ciljeve, dok se Staljin susreo sa slavnim dramatičarom. Bilo je lako shvatiti zašto, budući da je Shaw 1944. napisao da “mi tvrdimo da se borimo za demokraciju; a Hitler neodgovorivo uzvraća da britanska demokracija nije ništa drugo do anglo-semitske plutokracije.”

Socijalistički dramatičar nije se previše trudio sakriti štetnost svojih stavova. Ako su oni zamračeni to je samo zato što se generacija ljevičara trudila da takvi i ostanu. Kad se Glenn Beck u svojoj emisiji nakratko usredotočio na njih, stručnjaci su pohrlili objasniti zašto to nije problem.

I još uvijek, dok se ruše kipovi, a institucije preimenuju, to nije problem.

Koji su vjerodostojni razlozi za uklanjanje Newtona i Gladstonea, dok se knjižnica koja nosi ime nacističkog i komunističkog simpatizera koji je otvoreno zagovarao masovno ubojstvo ostavlja na miru?

Zašto je srušeno toliko kipova, dok Shawovi kipovi još uvijek udobno stoje na svojim mjestima?

Odgovor je jednako otkrivajući u vezi Shawa, kao i o čitavoj ubojitoj kulturnoj revoluciji koja ruši naša društva. Rušenje i preimenovanje je projekt dekonstrukcije naše civilizacije koji napada ljude s ključnim ulogama u njezinoj izgradnji i održavanju.

Shawovi kipovi, poput onih Marxovih, usprkos njegovom rasizmu, ostat će na svojim mjestima jer obojica predstavljaju upravo ono načelo zbog kojeg se toliko kipova uopće srušilo.

Ruše se samo kipovi stvaratelja, dok se kipovi rušitelja čuvaju.

Ako se Shaw zalagao za bilo što, onda je to bio militantni prezir prema postojećem redu, izborima, slobodi i individualnim pravima. Nije ga bilo previše briga tko će ga srušiti, Staljin ili Hitler, Mussolini ili Lenjin, ili zašto, samo da se nekakva ljudska sila pojavi i učini to.

Po mogućnosti dok ubija što više ljudi koje je Shaw želio istrijebiti.

Shaw bi, da je živ, pozdravljao Black Lives Matter vandale, ne zato što se slagao s njihovom ideologijom crnog supremacizma, koju bi ismijavao baš kao što je ismijavao i Hitlerove arijevske pretenzije, već zato što imaju hrabrosti i energije za rušenje društva i viziju da ga zamijene nekakvom utopijskom totalitarnom shemom koju su sami zamislili.

To je razlog zbog kojeg se njegovi vitraži i kipovi ne diraju.

Shawovu vrstu ležernog rasizma i odlučnog totalitarizma dijele Black Lives Matter i njegovi politički saveznici čije podrijetlo političke linije vodi do Malcolma X-a i Nacije islama, koji su se udružili s KKK na način na koji se Shaw okrenuo Hitleru i nacistima.

Neki ljudi postaju radikali i ekstremisti jer sanjaju o boljem svijetu. Drugi samo govore o boljem svijetu jer mrze stvarni svijet i nemaju ništa osim prezira prema većini ljudi koji ga nastanjuju. Oni sanjaju o revoluciji koja će proliti krv onih koje, poput Shawa, smatraju beskorisnima, a prozaične rutine svakodnevnog života zamijeniti s kultom ličnosti i prisilnom predanošću skupu nemogućih ideala bez obzira na to kakvi oni bili.

I tako će Shawovi kipovi ostati stajati dok traje politički teror kulturne revolucije.

Daniel Greenfield je istraživački novinar i pisac koji se usredotočuje na radikalnu ljevicu i islamski terorizam.

Advertisement

Vijesti

Preminuo je Louis d’Alencourt ‘apostol posljednjih vremena’

Published

on

Louis d’Alencourt, francuski intelektualac, komunikolog, te kao katolik specijaliziran za eshatologiju, koji je detektirao sve simboličke tragove koji se odnose na kraj vremena, preminuo je. POČIVAO U MIRU!

Tekst o Autoru (samom sebi) s bloga Le grand Reveil – Révélations pour la fin des temps, (Veliko buđenje – Otkrivenje za posljednja vremena) prenosimo

slika: Gospa od La Salette.

Zovem se Louis d’Alencourt, rođen sam 1969., dakle 2012. imam 43 godine. Oženjen, otac obitelji, poslovni menadžer, oglašivač sam i radim u komunikacijskim profesijama od svoje 23 godine , uglavnom na čelu vlastitih struktura. Imao sam sve razloge da nastavim živjeti “ublaženi” mali život bez postavljanja previše pitanja i da uživam u životu. Osim toga…

Praktičan katolik, tradicionalističkog senzibiliteta, odgojen sam u okruženju u kojem sam naučen ne vjerovati “svijetu”, odnosno društvu koje ga okružuje, čije su ideje i način djelovanja sve više u suprotnosti s katoličkom mišlju i njezinim učenjem . Hvala Bogu, djetinjstvo i mladost sam sačuvao od štete koju danas nanose televizija i “elektronički” stil života (videoigre i slično).

To me nije spriječilo da se prihvatim računala čim sam počeo raditi (bilo je to 1989. godine), niti da pozdravim dolazak Interneta i očito budem redoviti korisnik. Čak sam bio jedan od preteča mobitela jer sam i prije dolaska mobitela već imao telefon u autu. Bilo je to doba Radiocoma 2000. ako se dobro sjećam.

No, kako nisam rođen s računalima i kako sam ih usvajao samo u radu, uvijek sam ih smatrao prije svega alatom za rad. Isto za Internet. Računalni i elektronički alati za mene nisu cilj nego sredstvo. Nijansa je važna jer nam omogućuje da stroju i njegovoj dominaciji nad čovjekom damo granice, također nam omogućuje da znamo da ne budemo previše ovisni o njemu, a prije svega da zadržimo “kontrolu”. Često sam sklon reći “nije stroj taj koja odlučuje, ja sam”.

Dovoljno je reći da računala koja se sama ažuriraju, nadjačavajući slobodnu volju svog vlasnika, odgovaraju stvarima koje me ljute. Da ne spominjem da zapravo ne znamo sve što navedeno računalo radi i prenosi…

Sve ovo samo da kažem da sam malo po malo, što sam bio stariji, to sam se više pitao o evoluciji sadašnjeg svijeta; kamo ide, Što se događa ? Odakle taj jaz između percipiranog svijeta, željenog svijeta i stvarnog svijeta? Kako objasniti da usprkos iznimnom životnom standardu zapadnjaka, čiji je potrošačko društvo najvidljiviji izlog, postoji i velika nelagoda? Sve se čini u redu, a ipak nešto nije u redu.

Uvijek su me zanimale politika i ekonomija. Moram razumjeti stvari i stoga dublje prodreti u određene teme. Budući da televizija ne dopušta da idete dublje, čitanje je najlakši i najpouzdaniji način.

Tako sam od prosječnog građanina s godinama postao ISTRAŽIVAČ. Filozof i istraživač. Točnije, istraživač političke filozofije.

Da biste razumjeli što se događa, morate pokušati znati donju stranu karata. Postoji službena i neslužbena povijest. Onaj pravi, onaj o kojem se ne uči u udžbenicima. Geopolitika. Tajne službe. Tajna društva. itd…

Kao istraživački alat, ne biste trebali početi s internetom, već s knjigama. Jedna knjiga vodi drugoj; autor, u svom argumentu, navodi druge knjige koje vas potiče znatiželja, i tako dalje. Zatim dovršavate svoja zapažanja putem Interneta. Nikad ne zaboravite da, ako vam se neka tema sviđa, morate je dalje istraživati ​​kroz knjige, a ne ostati na površnoj fazi, kao što je slučaj s audiovizualnim dokumentima i internetom.

A ono što sam otkrio bilo je zastrašujuće. Nakon 10 godina istraživanja i napornog rada, odabira, provjeravanja, razmišljanja, danas sam u mogućnosti odgovoriti na pitanja:

Za što ?
Gdje idemo ?
O kako da stignemo tamo?
Gotovo sa sigurnošću. Jedini element koji mi nedostaje, i to veliki, je kalendar: Kada?
Ali to je i najteže, i najtajnije.

Iza riječi “kraj vremena”, “apokalipsa” ili “kraj svijeta” moramo dati jasna objašnjenja, valjane argumente i konstruirano razmišljanje.

Danas više ne mogu šutjeti. Ovo znanje moram staviti u službu svojih bližnjih kako bih im pomogao da se pripreme za konačno rješenje koje se nazire. Razmišljao sam o pisanju knjige; ovaj projekt nije isključen, ali prvo krećem s ovim blogom čiji je cilj u naslovu: probudi se dok ne bude prekasno!

Tako ću ispuniti ulogu “apostola posljednjih vremena” o kojem je Gospa od La Salette govorila u svojoj poznatoj tajni (1846.) i koji će se pojaviti u vrijeme dolaska Antikrista: “Pozivam apostole posljednjih vremena, vjerne učenike Isusa Krista, koji su živjeli u preziru svijeta i samih sebe, u siromaštvu i poniznosti, u preziru i šutnji, u molitvi i mrtvljenju, u čistoći i u jedinstvu s Bogom, u patnji i neznanju svijetu. Vrijeme je da izađu i osvijetle zemlju. “.

Nažalost, ne uklapam se baš u opis, stoga riječ (budućnost) na početku ovog članka, jer težim biti dio toga i nadam se da ću pronaći milost i snagu potrebnu da to postignem.

Doista, vladavina Antikrista je blizu i sada je hitno prosvijetliti svoje suvremenike.

Continue Reading

Vijesti

VELIKO BUĐENJE – U čast Louisu d’Alencourtu – Proročanstvo temeljeno na broju 47

Published

on

Želio bih odati počast Louisu d’Alencourtu nastavljajući njegov rad na broju 47. Danas ćemo sastaviti proročanstvo na temelju broja 47 na temelju svetog imena Ieshoua – piše Stéphane na blogu LaFranceChretienne.

Kao što Louis objašnjava u svom posljednjem članku od 29. ožujka 2024.:

47 je broj Mesije u hebrejskoj numeraciji. Ova vrijednost vrijedi i za Židove i za kršćane.

Za kršćane je Isus bio Mesija obećan Židovima i cijelom svijetu. Broj Krista u slavi je 47. Isus se na hebrejskom piše kao Ieshua, tj. Yod 10 + He 5 + Schin 21 + Wav 6 + He 5 = 47

Sa svoje strane, Jean-Gaston Bardet postiže sličan rezultat: on otkriva da je ime Kristove slave „sastavljeno od goljenice, simbola Kristove ljudskosti, integrirane u tetragram YHWH koji predstavlja Trojstvo. Što daje: YHShWH. Ovo ime slave vrijedi 47.”

Uzmimo ime “Ieshua” na hebrejskom i potražimo 47. knjigu koja odgovara onoj iz “Tužaljki”.

Potražimo stihove koji odgovaraju svetoj vrijednosti “Ieshoua”:

« Prvo pojavljivanje Yod 10 → Tužaljke 1:10

Drugo pojavljivanje Heb 5 → Tužaljke 2:05

Treće pojavljivanje Shin 21 → Tužaljke 3:61-63 (21. tužaljka počinje stihom 61)

Četvrto pojavljivanje Wav 6 → Tužaljke 4:06

Peto pojavljivanje Heb 5 → Tužaljke 5:05 »

Za sastavljanje proročanstva oslanjamo se na liturgijski tekst Crkve:

Tužaljke 1:10

Yod — Protivnik je zauzeo sva njegova blaga: da, on (grad Jeruzalem) je vidio pogane kako ulaze u njegovo svetište, dok si im ti zapovjedio: “Ne ulazite u moju skupštinu. »

Tužaljke 2:05

Hej — Gospodin je poput neprijatelja: progutao je Izrael, progutao njegove citadele, razorio tvrđave, izlio žalbe i jadikovke na kćer Judinu.

Tužaljke 3:61-63

61 Shin — Ti čuješ njihove uvrede, Gospodine, sve njihove spletke protiv mene,

62 riječi mojih napadača i njihov šapat protiv mene cijeli dan;

63 pogledaj ih, sjede ili stoje, pjevaju o meni.

Tužaljke 4:06

06 Waw — Grijeh kćeri mog naroda premašio je grijeh Sodome, koja je uništena u trenu, a da se na nju nije digla ruka.

Tužaljke 5:05

05 Ovdje smo lovljeni, robovi; iscrpljeni, nemamo odmora.

Prisjetimo se što Louis kaže na kraju

“Projekt 47 je ulazak u eru hegemonije i dominacije židovskih elita, judaizma i židovskog duha nad svijetom (svi tvore svog “Mesiju”), a to bi doba, govore nam svojim ezoteričnim znakovima, počelo s inauguracija 47. američkog predsjednika, 20. siječnja 2025.

Proročanstvo za Francusku počelo bi 20. siječnja 2025.

Objasnimo sada ovo proročanstvo temeljeno na svetom broju “Ieshua” oslanjajući se na 47. biblijski tekst i zamjenjujući Jeruzalem gradom Parizom.
Prvi stih – Tužaljke 1:10

Yod — Protivnik je zauzeo sva njegova blaga: da, on (grad Jeruzalem) je vidio pogane kako ulaze u njegovo svetište, dok si im ti zapovjedio: “Ne ulazite u moju skupštinu. »

Objašnjenja prvog stiha

Ovaj prvi stih iznenađujuće podsjeća na Olimpijske igre 2024. godine kada su se pagani vratili u grad Pariz kada je Bog zabranio ulazak u njegovu skupštinu. Susjedni stihovi objašnjavaju da je “njegova nečistoća zaprljala njegovu haljinu” i da “sav njegov narod uzdiše za kruhom”.

Čini se da ovaj stih ukazuje na to da će biti gladi zbog njegovih svetogrđa

Drugi stih – Tužaljke 2:05

Hej — Gospodin je poput neprijatelja: progutao je Izrael, progutao njegove citadele, razorio tvrđave, izlio žalbe i jadikovke na kćer Judinu.

Objašnjenja drugog stiha

Ovaj drugi stih objašnjava kaznu koja je izrečena Parisu. Susjedni stihovi objašnjavaju da je “kao neprijatelj nategao svoj luk, i kao protivnik podigao je svoju desnicu” i “u velikoj srdžbe Bog je obeščastio kralja i svećenika.” »

Ovaj stih ukazuje na to da se Božji gnjev može sručiti na grad Pariz, a time i na Francusku kao kaznu za njezine mnoge grijehe.

Treći stih – Tužaljke 3:61-63

61 Shin — Ti čuješ njihove uvrede, Gospodine, sve njihove spletke protiv mene,

62 riječi mojih napadača i njihov šapat protiv mene cijeli dan;

63 pogledaj ih, sjede ili stoje, pjevaju o meni.

Objašnjenja trećeg stiha

Ovaj treći stih objašnjava da Božji neprijatelji trijumfiraju nad gradom Parizom i nad Francuskom, općenito. Neprijatelji Božji nekažnjeno hule na sveto ime Isusa Krista, Sina Božjega.

Susjedni stihovi objašnjavaju da “Ti si se zauzeo za moj slučaj, Gospodine: ti si otkupio moj život” i “Ti ćeš im vratiti, Gospodine, po djelima ruku njihovih.” Zaludit ćeš njihova srca: na njima će biti tvoje prokletstvo. Progonit ćeš ih svojim gnjevom, uništit ćeš ih ispod neba svoga, Gospodine. »

Ovaj stih ukazuje na to da će se Božji gnjev prvo očitovati u gluposti, sljepoći, što će ih natjerati da se urote protiv djela Isusa Krista. “Woke” ideologija točno odgovara onome što je ovdje objašnjeno.

Četvrti stih – Tužaljke 4:06

06 Waw — Grijeh kćeri mog naroda premašio je grijeh Sodome, koja je uništena u trenu, a da se na nju nije digla ruka.

Objašnjenja četvrtog stiha

Ovaj četvrti stih objašnjava da će grad Pariz biti uništen nakon ozbiljnih pogrešaka koje je uzrokovala kći mog naroda. Ovdje ideologija „probuđenja“ odgovara „kćeri mog naroda“, to jest ljudima čiji su umovi zaglupljeni Božjom voljom. Prethodni stih daje više detalja: “Oni koji jedu delicije nestaju po ulicama; oni koji su živjeli u raskoši nalaze se na gnojištu. “. Na temelju sljedećeg 6. stiha “Lamed — Nisu vjerovali, kraljevi zemlje, niti bilo koji stanovnik svijeta, da će protivnik, neprijatelj, proći kroz vrata Jeruzalema. »

Ovaj stih ukazuje da će se Božji gnjev očitovati u strašnoj invaziji kako bi se kaznio grijeh koji je nadmašio onaj Sodome. Ideologija “probuđenja” zapravo nadilazi sve drevne ideologije uključujući i onu same Sodome. Ovaj grad je u trenu uništen sumporom i vatrom.

Peti stih – Tužaljke 5:05

05 Ovdje smo lovljeni, robovi; iscrpljeni, nemamo odmora.

Objašnjenja petog stiha

Ovaj peti stih objašnjava rezultat Božjeg gnjeva. Susjedni stihovi daju više informacija: “Pijemo svoju vodu za novac; kupujemo naša drva. » i „Mi pružamo svoju ruku Egiptu, Assuru, za naš dio kruha. “. Sljedeći peti stih glasi “10 Naša koža gori poput peći u vrućini od gladi. »

Ovaj stih ukazuje na to da je hrana vrlo skupa i da ju je vrlo teško pronaći jer ćemo morati tražiti pomoć od susjednih zemalja. Glad bi mogla biti stvarnost zbog nacionalnog grijeha, Olimpijskih igara u Parizu 2024., koje su trijumfom “probuđenja” nadmašile onu u Sodomi.

Zaključak
“Probuđena” ideologija trenutno trijumfira nad Francuskom otvoreno se prikazujući na Olimpijskim igrama u Parizu u srpnju 2024. Bog neće dopustiti da ovo svetogrđe prođe nekažnjeno. Moramo očekivati ​​velike pošasti od 20. siječnja 2025. Sljedeća godina bi mogla biti godina građanskog rata, ruske invazije, gladi i uništenja Pariza prema proročanstvu koje smo upravo stvorili na temelju djela Louisa d’Alencourta.

Bog vas blagoslovio u ovim svetogrdnim vremenima,

Stephane, svibnja 2024

Link na PDF datoteku: OVDJE!

Continue Reading

Vijesti

DP: Bezuvjetno zadržati mlade ljude u Hrvatskoj, jer “su stranci neadekvatni za naše područje!”

Published

on

Lipovac Pehar: Moramo zadržati mlade u Hrvatskoj jer oni imaju energiju, inovativnost i potencijal za opstojnost hrvatske nacije!

Zastupnica DP-a Dubravka Lipovac Pehar: ”Mladi ljudi danas odlaze iz Hrvatske jer idu za boljim životom. Mi želimo zadržati to stanovništvo jer s njim gubimo fertilnost, energiju, inovativnost i potencijal za opstojnost hrvatske nacije”.

”Svjedoci smo i doseljavanja velikog broja stanovnika iz zemalja Azije i Afrike. Jedan dio svog života provela sam u Afganistanu te sam upoznala kulturu, vjeru i način života tog stanovništva. Oni su, u usporedbi s našim radnicima i inženjerima, neadekvatni za naše područje. Hrvatska ne bi trebala svoje tržište rada zamijeniti takvim radnicima”.

”Mi ćemo sve učiniti kako bismo pomogli u ograničavanju popunjavanja tržišta rada takvim stanovništvom kroz suverenitet, gospodarske i političke korake i demografsku obnovu. Moramo obnoviti naše tržište rada i zadržati naše vrijedne radnike koji su svuda u svijetu priznati i uredno plaćeni”.

”Covid pandemija nam je pokazala koliko smo ovisni o velikim globalnim lancima, a što nam pokazuje da moramo stvoriti svoje proizvodne kapacitete i doprinijeti našoj prehrambenoj samodostatnosti. Dokazano je i koliko smo u kriznim situacijama ovisni o turizmu, što nas čini ekonomski krhkima i naglašava potrebu za diversifikacijom gospodarstva i razvojem drugih sektora”.

”Zašto se ne bismo potrudili poljoprivredu postaviti na svoje noge? Nama se sada pružila prilika kada ćemo to i učiniti. Naša je Hrvatska puna resursa koje možemo iskoristiti, od stanovništva, mladih, do nas koji smo ovdje u Hrvatskom saboru. Učinimo sve kako bismo doprinijeli razvoju Hrvatske!”.

#Domovinskipokret

Continue Reading

Popularno

Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved