Connect with us

Vijesti

ČUDESNA MOLITVA ZA POSAO: Devetnica koja je mnogima pomogla pronaći dobar posao!

Published

on

U doba velike nezaposlenosti ova devetnica je ono što vam treba!

U Hrvatskoj je zaista mnogo nezaposlenih ali je i malo onih koji zaista mole za posao. Ako tražite posao i želite raditi Bogu na slavu ova molitva je ono što vam treba. Riječ je o devetnici svetom Josemariji Escarivi, osnivaču Opus Deia koji je zagovarao rad na putu prema svetosti! Molitva traje devet uzastopnih dana, a velik je broj onih koji svjedoče da su pomoću ove devetnice uspjeli naći posao i dobro ga obavljati. Pa, pokušajte. Molite srcem i Isus će vam sigurno dati baš ono što vam treba! Slava Gospodinu!

Molitva sv. Josemaríji:

Bože, Ti si po zagovoru Blažene Djevice Marije svetom Josemaríji, svećeniku, podario bezbrojne milosti. Ti si ga izabrao kao vjerno sredstvo da se osnuje Opus Dei — put posvećivanja u svakodnevnom radu i u ispunjavanju kršćanskih dužnosti; daj da i ja u svim trenucima i prilikama svojega života Tebe ljubim; da u radosti i jednostavnosti služim Crkvi, Svetom Ocu i ljudima, te da sve putove ove zemlje osvijetlim svjetlom vjere i ljubavi.
Usliši po zagovoru svetoga Josemaríje ovu moju molitvu( svaki dan druga)…
Amen.

Oče naš, Zdravo Marijo, Slava Ocu

Prvi dan: Rad kao put prema svetosti

Sveti Josemaría je rekao:
«Došli smo privući pozornost, još jednom, na Isusa koji je proveo 30 godina u Nazaretu, radeći kao drvodjelja. U njegovim se rukama profesionalni rad, sličan onomu koje obavljaju milijuni ljudi po čitavom svijetu, pretvorio u božanski zadatak – postao je dijelom Otkupljenja, put spasenja.»[1]

«Tvoj svakodnevni susret s Bogom odvija se tamo gdje su tvoji kolege, tvoje težnje, tvoj posao i tvoji osjećaji. Tamo se svakodnevno susrećeš s Kristom. Usred najmaterijalnijih stvari na zemlji moramo se posvetiti, služeći Bogu i čovječanstvu.»
Nakana A: Naći posao.

Neka me Gospodin, Bog naš, vodi tijekom napora u traženju posla i blagoslovi me, omogućujući mi da dobijem pošteno, dostojanstveno i stalno zaposlenje; te mi onda pomogne da na svoj posao gledam kao na put posvećivanja i služenja drugima, kao na mjesto na kojem me moj Bog Otac čeka svakoga trenutka, tražeći od mene, u svakoj situaciji, da oponašam Isusa dok je On radio kao drvodjelja u Nazaretu.

Nakana B: Dobro obavljati svoj posao.

Neka mi Gospodin, Bog naš, pomogne da na svoj posao gledam kao na put posvećivanja i služenja drugima, na put na kojem me moj Bog Otac čeka svakoga trenutka, tražeći od mene, u svakoj situaciji, da oponašam Isusa dok je On radio kao drvodjelja u Nazaretu.

Molitva svetom Josemaríji…

Drugi dan: Posao učinjen iz ljubavi prema Bogu

Sveti Josemaríja je rekao:
«Dostojanstvo rada utemeljeno je na Ljubavi. Velika povlastica čovjeka je u tome što može voljeti, nadilazeći ono što je površno i kratkotrajno.»

«Sve radite iz ljubavi! Tako neće biti malih stvari; sve postaje veliko. Ustrajnost u malim stvarima iz ljubavi – to je heroizam.»

«Uporno tvrdim: u jednostavnosti svoga običnog posla, u jednoličnim pojedinostima svakoga dana, trebaš otkriti tajnu – skrivenu mnogima – veličine i novosti: Ljubav.»

Nakana A: Naći posao.

Neka mi Gospodin, Bog naš, udijeli milost da brzo dobijem posao, a to će unijeti sigurnost u moju obitelj. U isto vrijeme neka mi pomogne razumjeti da ono što daje vrijednost poštenom radu jest ljubav kojom se on obavlja: ljubav prema Bogu, na prvom mjestu, kojemu mogu prikazati svoj rad; te ljubav prema bližnjemu kojemu želim služiti i biti na korist.

Nakana B: Dobro obavljati svoj posao.

Neka mi Gospodin, Bog naš, pomogne razumjeti da ono što daje vrijednost poštenom radu jest ljubav kojom se on obavlja: ljubav prema Bogu, na prvom mjestu, kojemu mogu prikazati svoj rad; te ljubav prema bližnjemu kojemu želim služiti i biti na korist.

Treći dan: Raditi s redom i postojanošću

Sveti Josemaríja je rekao:
«Kako je kratko vrijeme našeg prolaska ovim svijetom! Pravom kršćaninu te riječi duboko odjekuju u srcu, kao prigovor nedostatku velikodušnosti, te poput neprekidnog poziva da budemo vjerni. Uistinu, kratko je naše vrijeme da ljubimo, da se dajemno, da činimo zadovoljštinu. Bilo bi krivo, stoga, prokockati ga, ili neodgovorno odbaciti to blago. Ne smijemo izgubiti ovo razdoblje povijesti svijeta koje je Bog povjerio svakomu od nas.»

«Kad prihvatiš red, umnogostručit ćeš svoje vrijeme. Tako ćeš više raditi u Božjoj službi i više proslaviti Boga.»

«Nastavi s točnim ispunjavanjem sadašnjih dužnosti. Taj skroman, jednoličan, sitan posao zapravo je molitva pretočena u djela. Takva te molitva priprema za drugi, veliki i ozbiljni rad o kojem sanjaš.»

Nakana A: Naći posao.

Da uz pomoć Blažene Djevice Marije dobijem stalan i prikladan posao. I kada po Božjoj dobroti budem radio, da se naučim koristiti vrijeme poput blaga
– što ono i jest – te se truditi napredovati u kreposti reda – kako bih radio što točnije, intenzivnije i trajnije, bez nereda ili odgađanja. Da to postignem držeći se dobro osmišljenog plana rada koji mi omogućuje da se posvetim svakoj svojoj obvezi: unutarnjem životu, profesionalnom radu i društvenim odnosima na uravnotežen način.

Nakana B: Dobro obavljati svoj posao.

Da se uz pomoć Blažene Djevice Marije naučim koristiti vrijeme poput blaga – što i jest – te se truditi napredovati u kreposti reda – kako bih radio što točnije, intenzivnije i trajnije, bez nereda ili odgađanja. Da to postignem držeći se dobro osmišljenog plana rada koji mi omogućuje da se posvetim svakoj svojoj obvezi: unutarnjem životu, profesionalnom radu i društvenim odnosima na uravnotežen način.

Četvrti dan: Dobro dovršen posao

Sveti Josemaríja je rekao:
«Nije dobro kad Bogu prikazujemo nešto što je manje savršeno od onoga što dopuštaju naše ljudske granice. Rad koji prikazujemo treba biti bez mrlje i treba biti obavljen što pažljivije, čak i u najsitnijim detaljima, jer Bog neće prihvatiti loše obavljen posao. ‘Ništa s manom nemojte prinositi’, upozorava nas Sveto pismo (Lev 22,20), ‘jer vam to neće biti primljeno.’ Zbog toga posao svakoga od nas, aktivnosti koje zaokupljaju naše vrijeme i snagu, moraju biti prinos dostojan Stvoritelja. Trebaju biti operatio Dei, Božji rad učinjen za Boga: ukratko, zadatak koji je obavljen u potpunosti i bez greške.»

«Prije svega trebamo voljeti Misu i učiniti je središtem našega dana. Ako sabrano prisustvujemo Misi, zasigurno ćemo misliti na našega Gospodina i tijekom ostatka dana, želeći biti stalno u Njegovoj prisutnosti, spremni raditi kao što je i On radio i voljeti onako kako je on volio.».

Nakana A: Naći posao.

Neka uz Gospinu pomoć ne čekam dugo na svoje zaposlenje. Kada počnem sa svojim novim poslom, neka mi Bog pomogne da ga dobro obavljam – s najvećom mogućom savršenošću. Neka nikada ne radim nemarno, nego s uvjerenjem da se bilo koji loše obavljen posao ne može posvetiti jer mu nedostaje ljubavi, a ljubav je jedina koja omogućuje da bilo koje ljudsko djelovanje bude Bogu ugodno.

Nakana B: Dobro obavljati svoj posao.

Neka mi Bog pomogne da radim dobro – s najvećom mogućom savršenošću. Neka nikada ne radim nemarno, nego s uvjerenjem da se bilo koji loše obavljen posao ne može posvetiti jer mu nedostaje ljubavi, a ljubav je jedina koja omogućuje da bilo koje ljudsko djelovanje bude Bogu ugodno.

Peti dan: Svaki ljudski posao je dostojanstven

Sveti Josemaríja je rekao:
«Vrijeme je da mi kršćani zavičemo s vrhova krovova da je rad Božji dar i da nema smisla dijeliti ljude na temelju njihova zanimanja – kao da bi neki poslovi bili plemenitiji od drugih. Posao, svaki posao, svjedoči o dostojanstvu čovjeka, o njegovoj dominaciji nad svime stvorenim.»[11]

«Pred Bogom nijedno zanimanje nije samo po sebi ni malo ni veliko. Sve dobiva vrijednost po ljubavi kojom se ostvaruje.»[12]

«Važno je da se daš na posao, da podmetneš leđa… Na svaki način stavi profesionalna zaduženja na njihovo mjesto: to su isključivo sredstva za dolazak do cilja: ne mogu se ona – nikako – smatrati temeljem.»
Nakana A: Naći posao.

Neka mi Bog udijeli radost jer sam dobio posao po kojem mogu biti koristan i razviti svoje sposobnosti. I ako u nekom trenutku posao bude ispod mojih stručnih sposobnosti i mojih ispravnih težnji, neka ga ne omalovažavam. Radije, dok istodobno tražim neki prikladniji posao, neka ga obavljam odgovorno, dajući mu istu vrijednost koju je Isus davao svom poslu u Nazaretu.

Nakana B: Dobro obavljati svoj posao.

Ako je moj sadašnji posao ispod razine mojih sposobnosti i mojih ispravnih težnji, neka ga ne omalovažavam. Radije, dok istodobno tražim neki prikladniji posao, neka ga obavljam odgovorno, dajući mu istu vrijednot koju je Isus davao svom poslu u Nazaretu.

Šesti dan: Posao obavljen u Božjoj prisutnosti i s ispravnom nakanom

Sveti Josemaríja je rekao:
«Nemoj nikada izgubiti iz vida nadnaravni pogled. Ispravljaj svoju nakanu onako kako se ispravlja pravac putovanja broda u duboku moru: gledajući zvijezdu, gledajući Mariju. I budi siguran da ćeš sigurno stići u luku.»

«Tvoje raspelo. Kao kršćanin uvijek bi uza se morao nositi raspelo. Imati ga na svome radnom stolu. Poljubiti ga prije lijeganja i nakon ustajanja. A i kad tvoje bijedno tijelo ustane protiv duše, također ga poljubi.»

«Stavi na svoj radni stol, u svoju sobu, u svoj novčanik…Gospinu sliku i na nju svraćaj pogled kad počinješ posao, dok ga obavljaš i kad ga završiš. Ona će ti isprostiti – uvjeravam te! – snagu da od svog posla učiniš ljubazni razgovor s Bogom.»

Nakana A: Naći posao.

Neka mi Gospodin udijeli pošten i dostojanstven posao, te mi otvori oči duše kako bih shvatio da je On uvijek uz mene. Kako ne bih izgubio iz vida tu predivnu stvarnost, daj da se potrudim biti u Božjoj prisutnosti tijekom posla, koristeći se diskretnim podsjetnikom kao što je malo raspelo ili malena Gospina slika ili sličica nekoga drugog sveca kojemu sam pobožan, stavljajući ih na mjesto na kojem ću ih često moći vidjeti, a da pritom na sebe ne privlačim nepotrebnu pozornost.

Nakana B: Dobro obavljati svoj posao.

Neka mi Gospodin otvori oči duše kako bih shvatio da je On uvijek uz mene. Kako ne bi izgubio iz vida tu predivnu stvarnost, daj da se potrudim biti u Božjoj prisutnosti tijekom posla, koristeći se diskretnim podsjetnikom kao što je malo raspelo ili malena Gospina slika ili sličica nekoga drugog sveca kojemu sam pobožan, stavljajući ih na mjesto na kojem ću ih često moći vidjeti, a da pritom na sebe ne privlačim nepotrebnu pozornost.

Sedmi dan: Rast u krepostima tijekom posla

Sveti Josemaríja je rekao:
«Sva su naša ljudska djela, pa i sama svetost, sitno tkanje od kojega, već prema ispravnosti nakane, nastaje divan sag junaštva ili prostaštva, kreposti ili grijeha. Priče o junacima uvijek su pune velikih djela zajedno sa sitnicama svakidašnjeg života. O, kad bi uvijek dosljedno cijenio male stvari!»[17]

«Čitav niz kreposti koristimo kada započinjemo s radom s nakanom da ga posvetimo: jakost – kako bismo ustrajali u poslu unatoč poteškoćama, koje se nužno javljaju, te koja nam osigurava da se nikada ne prepustimo tjeskobi; umjerenost – kako bismo velikodušno «izgorjeli» i kako bismo nadvladali sklonost udobnosti i sebičnosti; pravednost – kako bismo ispunili svoje dužnosti prema Bogu, društvu ili svojoj obitelji i svojim kolegama; razboritost – kako bismo znali u svakom pojedinom slučaju kojim smjerom krenuti, i onda njime krenuli bez odgađanja… I sve to, naglašavam, zbog Ljubavi.»[18]

«Bilo koje zanimanje zahtijeva prethodnu izobrazbu i trajan napor kako bi se postigao napredak u obrazovanju i prilagodba novim okolnostima koje se javljaju.».

Nakana A: Naći posao.

Da uz Gospinu pomoć nađem posao koji tražim. I kada se tom poslu predam, neka mi Bog pomogne da razvijem kršćanske kreposti i preko tog posla iznutra rastem. Neka uvijek nastojim biti strpljiv i pun razumijevanja i prema svojim nadređenima i prema svojim kolegama i podređenima. Neka budem jednostavan i ponizan, izbjegavam taštinu i egzibicionizam. Jednom riječju, da sve radim čistim srcem.

Nakana B: Dobro obavljati svoj posao.

Neka mi Bog pomogne da razvijem kršćanske kreposti i preko svog posla iznutra rastem. Neka uvijek nastojim biti strpljiv i pun razumijevanja i prema svojim nadređenima i prema svojim kolegama i podređenima. Neka budem jednostavan i ponizan, izbjegavam taštinu i egzibicionizam. Jednom riječju, da sve radim čistim srcem.

Osmi dan: Posao kao služenje, pomoć drugima

Sveti Josemaríja je rekao:
«Razmisli kako ćeš po svom dobro i odgovorno obavljenom svakodnevnom poslu ne samo financijski uzdržavati sebe i svoju obitelj, nego ćeš na izravan način doprinositi razvoju društva, olakšavati teret drugima, sudjelovati u dobrotvornim projektima, lokalnim i međunarodnim, za dobrobit manje privilegiranih pojedinaca i zemalja. »

«Kad završiš svoj posao, priskoči u pomoć i svojemu bratu. Pomaži mu, radi Krista, s takvom obzirnošću i prirodnošću da se ni u snu ne dosjeti da radiš više nego što moraš. To je zaista profinjeno vladanje Božjega djeteta.»

Nakana A: Naći posao.

Neka mi Gospodin udijeli posao za koji Ga s tolikom vjerom molim. I neka u moju duše utisne želju da moj posao ne bude aktivnost usredotočena na mene samoga i moje interese, već služenje koje je otvoreno i korisno mnogima. Posao učinjen sa sigurnošću da će taj ideal služenja drugima dati novi, viši i radosniji smisao mojemu životu.

Nakana B: Dobro obavljati svoj posao.

Neka Gospodin u moju duše utisne želju da moj posao ne bude aktivnost usredotočena na mene samoga i moje interese, već služenje koje je otvoreno i korisno mnogima. Posao učinjen sa sigurnošću da će taj ideal služenja drugima dati novi, viši i radosniji smisao mojemu životu.

Deveti dan: Apostolat kroz posao

Sveti Josemaríja je rekao:
«Profesionalni je posao također apostolat, prilika da se dajemo drugima, da im otkrijemo Krista i da ih vodimo k Bogu Ocu.»

«Živi svoj svakodnevni život; radi tamo gdje jesi, nastojeći ispuniti dužnosti svog položaja, dovršavajući zadatke svog profesionalnog zanimanja ili posla kako treba, poboljšavajući se – nastojeći biti bolji svakoga dana. Budi odan; razumij druge i budi zahtjevan prema samome sebi. Budi umrtvljen i radostan. To će biti tvoj apostolat. Tada ćeš, a da nećeš znati zašto jer si poprilično svjestan svoje neznatnosti, uvidjeti da ti ljudi prilaze. Tada možeš s njima razgovarati sasvim jednostavno i prirodno – na putu s posla kući, npr., ili na obiteljskom okupljanju, ili u autobusu, šećući ulicom, bilo gdje. Razgovarat ćete o težnji koju duboku u duši svatko osjeća – iako joj neki ljudi ne žele pridavati pozornost, Ali će do boljeg razumijevanja Boga doći kad ozbiljno počnu tražiti Boga.»

Nakana A: Naći posao.

Bože moj, po Gospinu zagovoru, učini da nađem posao po kojem mogu rasti u profesionalnom smislu i dati najbolje od sebe. I učini da u području na kojem radim pronađem široko polje za apostolsko poslanje, koje Bog dodjeljuje svim krštenima i da se koristim prilikama koje mi On pruža kako bih pomogao svojim kolegama, prijateljima i klijentima te otkrio ljepote kršćanske vjere.

Nakana B: Dobro obavljati svoj posao.

Bože moj, učini da u području na kojem radim, pronađem široko polje za apostolsko poslanje, koje Bog dodjeljuje svim krštenima. Da se koristim prilikama koje mi On pruža, kako bih pomogao svojim kolegama, prijateljima i klijentima te otkrio ljepote kršćanske vjere. Izvor: Opus Dei

Vijesti

JOŠ JEDAN OSVRT NAKON PREDIZBORNOG SKUPA ‘LJEVIČARSKIH ZGUBIDANA’

Published

on

Ono što smo na subotnjem skupu ljevice mogli vidjet je još jedna ružna prevara i igrokaz političara koji su se svi do zadnjeg prodali vladarima iz sjene i nazi EU – prenosimo tekst Saše Novak.

Skup je bio pod patronatom Velikog Sluge Plenkovića. U dva su tjedna imali dovoljno vremena organizirat prevoz ljudi iz Splita i Rijeke, pomaknut ograde do Markove crkve na kojem trgu više ne stoluje ni vlada ni sabor, naprintat pamflete kojima su mahali pred kamerama bez jedne hrvatske zastave, dok su sve pozorno pratili i snimali mainstream mediji, a već u podne je “protest” bio udarna vijest na HRT dnevniku. To se nikad nije dogodilo ranije, došlo bi malo ljudi, a vijesti o skupu nisu postojale ako Robert Schwarz nije na licu mjesta snimao video i postavio ga na Facebook.

Ti isti koji su na bini urlali protiv hdz-a, Plenkovića i Turudića, a bez ikakvog programa, su do sad covid mjerama zajedno s vladajućima ‘ubili 18000 hrvatskih građana’, tražili da se neubodeni izopće iz društva, šutili na krađu novca za obnovu srušene Banije i Zagreba, šutili na pomor svinja i uništenje Slavonije geoinženjeringom prošlo ljeto, a šute i danas na otrov kojim nas svakodnevno zalijevaju s neba, izglasali uvođenje eura… lista je bez kraja…

Sve što godinama gledamo je jedna ogromna prevara.

Od prvog dana nastanka države uveden je sistem porobljavanja izborima 2+1!

Što to znači?

Dva mandata hdz, jedan Račan, dva mandata hdz, jedan Milanović, dva mandata hdz, …jedan Benčić…!?

Zar je to toliko teško za vidjet?!

I dok nam pred nosom rade po uhodanoj shemi po treći put, mi smo i dalje slijepi i gluhi.

Plenković se svojim postupcima i narativom difamirao do kraja, i taman je vrijeme da opet uskoči ljevica, koja je dokazano zlo, isto ako ne i gore, kakvo su bili Račan i Milanović. Uz pomoć Plenkovića, APIS-a mu i DIP-a, na vlast u Zagreb je ljevicu financiranjem doveo Soroš, i tako su nam oteli glavni grad u kojem živi gotovo polovica stanovnika Hrvatske. Nema nas više od 2,5 miliona, a od toga je polovica umirovljenika!

Da se ne zavaravamo da su desno pozicionirane stranke nešto bolje. Kod nas desnica ne postoji jer im se narativ zasniva na poistovjećivanju s antisrpstvom!!!

Samo se još trogloditi bave brojanjem krvnih zrnaca koje vladajući izvuku iz rukava kad nam treba skrenut pažnju sa životno bitnih tema. Da ne pišem o povijesnim lažima dolaska u stoljeću sedmom, kad smo svi mi na ovim područjima oduvijek živjeli.

I Domovinski pokret(ne stranka) i Most su isprdak hdz-a. U prve su nakon micanja režimskog pjevača privukli i prevarili vlastite nezadovoljnike da im glume oporbu, a Most su osnovali kao pandam za uništenje sdp-a, koji ih je dvaput doveo na vlast.

Uništenju sdp-a debelo je kumovao sam Milanović jer kao ni Račan, po drugi put za redom nije smio preuzet palicu obzirom da to nije bilo po sotonističkoj shemi, ali je u Slavonskoj dogovoreno da će za to bit nagrađen predsjedničkim položajem. Zato je gđa Kitarović kasnila u predizbornu utrku, a onda djelovala kao da je prestala uzimat terapiju. Sve je unaprijed bilo dogovoreno još u ljeto, inače Milanović nebi uopće ušao u utrku. Za njegova premijerskog mandata spušten je referendumski prag ispod 51% kako bi nas na prevaru uveli u eu. Napravio je dijete pjevačici, a Musavoj se iskupio visokom pozicijom za vrijeme plandemije da otrovnim pripravkom u.bija sirote starce po Baniji, dok je sâm osobno žustro agitirao za cijepljenje djece mRna krepivom. Mogao je stavit i veto na uvođenje eura…ali…

Tako odmah nakon što izađete na izbore kojima će vam postavit na jedan mandat sotonističku kliku koja zagovara transhumanizam, digitalne putovnice i novac, 15-minutne gradove, do kraja uništava obitelji i vjeru, djeci dopušta da tek s 18g odluče kojeg su roda…izađite i na predsjedničke izbore i ponovo glasajte za Milanovića.

U međuvremenu su Mislav Kolakušić, Ivan Vilibor Sinčić i Ivan Lovrinović predprošlu subotu osnovali novu desnu stranku Pravo i Pravda (PiP, doslovan prijevod izrazito desne poljske stranke koju vodi Jaroslav Kaczinsky).

Za one koji to neznaju, ova su trojica zajedno pokušala surađivat i prije kolakušićevog fijaska na predsjedničkim izborima, ali neuspješno. Kolakušić koji je čovjek sistema i zamalo je postao Karamarkov ministar pravosuđa, kao sistemski čovjek nikad neće moć promijenit sâm sistem, isprva je govorio o preuzimanju vlasti na način da ujedini oporbu… a danas kaže da su oni otvoreni za sve ideologije…!?

To se zove golo predizborno političko kokošarenje da bi se dobio što veći broj glasova naivnih, pa koketira s DP-om i nekim drugim sitnim desnim strankama.

Gospodin sudac danas puca puno više od male uništene Hrvatske baveći se kao eu parlamentarac više globalnim problemima, pa predviđa da bi mogao osvojiti 5,9% glasova za zastupnički mandat u EU parlamentu. Nije više tužibaba koja tamo iznosi zlo koje nam se u Hrvatskoj dešava, jer očito ga za nas i ove izbore više nije previše briga, njegova je cijela raspadnuta EU!

Kompletna hrvatska politička scena, bez obzira na boju i narativ, postala je sluga naci režima koji nad nama sprovode. Za vrijeme Turaka su se takvi nazivali Janjičarima i uvijek su bili gori prema narodu nego sami Turci, isto kao što su za vrijeme II. SR ‘ustaše bili gori’ od Nijemaca, i ovi danas samo rade svoj posao, pa nam nepostojeća (od 2013.) država izgleda kao pun frižider kojeg je netko odavno iskopčao iz struje, i tek sad otvorio vrata.

Zato je jedini izlaz iz jame u koju su nas ukopali, na dan izbora izać masovno na prosvjede diljem zemlje i tražit referendum za izlazak iz EU i temeljitu promjenu ustroja države koju su nam oteli. Kažu stručnjaci da smo s financijskim dugom u dubokom glibu, i tko god to pokuša i uspije, morat će isplatit EU ogromne sume novaca…

Treba pokušat, pa da vidimo kome i koliko dugujemo nakon lustracije i silne pljačke koja se nad nama vrši preko 30 godina, i od strane našijeh i od stranaca!?

A oni koji niti nakon ovog teksta nisu razumjeli što se doista događa i kako očito još uvijek ima resursa za pelješenje, neka izađu na izbore. To je jednako bacanju zemlje na zakucani kovčeg!

Zapamtite da je ipak sve na nama…Zdravi bili!

P.S. Neke od misli sam preuzela od Gašo i Velimira Ponoša, a poneka je i od moje malenksti.

Nemam običaj tagirat ljude, no objave su mi gotovo nevidljive, a i sama je tema bitna po goli opstanak, a vi prosudite sami…

Kopiran tekst Saše Novak.

Continue Reading

Vijesti

Medicina na nizbrdici – Kako smanjiti štetu?

Published

on

Većini je ljudi jasno da je zapadna medicina u krizi – piše Dr. med. Lidija Gajski u Logicno. Ovo su neki od njenih negativnih fenomena:

1) Komercijalizacija – u medicini je nepoželjna jer zdravlje i tijelo nisu roba; uvođenje tržišne logike u medicinu dovodi do pada efikasnosti i drugih devijacija. Povrh toga sustav koji se bavi nepoželjnim događajem ne smije biti ustrojen na profitnoj osnovi; ako se na zdravstvenoj usluzi zarađuje, nema interesa da se nepoželjni događaj – bolesti, izliječe i eliminiraju, već naprotiv, da se održavaju kroničnima, i da se stvaraju nove.

2) Privatizacija – zdravlje je javno/opće dobro, a ne posjed interesnih grupa. Primarni cilj privatnog poduzeća je zarada; u okolnostima u kojima su značajni dijelovi zdravstvenog sustava privatizirani, taj cilj postaje dominantan, a liječenje odlazi u drugi plan. Na svim razinama prisutna je korupcija.

3) Hipertehnologizacija, uključujući digitalizaciju i umjetnu inteligenciju – ubrzano se uvodi bez objektivne evaluacije i prijeti stvaranjem veće štete od koristi, ne samo u zdravstvenom sustavu, nego i šire jer vodi transformaciji ljudskog tijela i ponašanja, kao i transformaciji društvenih odnosa.

4) Birokratizacija – klinička se praksa sve više zamjenjuje radom s brojevima i statističkim podacima, te beskrajnim administriranjem; liječnici postupaju prema smjernicama, postupnicima, pravilnicima – pretvaraju se u činovnike, unositelje podataka i opslužitelje računala i uređaja.

5) Politizacija – iz medicine je nestao osobni odnos i odgovornost liječnika prema pacijentu; liječnici su izgubili autonomiju, svedeni su na izvršitelje naredbi koje se donose u sferi politike i ideologije.

6) Gubitak etike, znanstvenosti i demokratičnosti – iz medicine nestaje neophodna etička dimenzija, dok se iz njene znanstvene sastavnice gubi znanstvena metodologija, inovativnost, otvorenost i stručna rasprava. Postavljanje pitanja, pa i samo razmišljanje postalo je nedopustivo i opasno. One koji nisu u skladu s glavnom strujom cenzurira se i eliminira iz sustava.

7) Redukcionizam i materijalizam – zapadna je medicina krenula na stranputicu pred više stoljeća davši se, u okviru nove civilizacijske paradigme, reducirati na prirodnu znanost. Čovjek je sveden na zbroj tkiva i organa koji funkcioniraju prema fizikalnim i kemijskim zakonima; zanemarena je psihoemocionalna i duševna/duhovna komponenta čovjeka, kao i složenost pojmova liječenja, bolesti i zdravlja.

Zadnjih su desetljeća negativne tendencije i procesi eskalirali i medicina danas više nije u stanju ispunjavati svoju temeljnu zadaću.

Medicinari imaju ogromne praznine u znanju, a na mnogim su područjima jasno dezinformirani. Slabo poznajemo učinke postupaka koje preporučujemo i precjenjujemo potrebu za intervencijom. Ne učimo o prirodnim i drugim, tzv. alternativnim načinima liječenja. Dezinformirani smo o uzroku i naravi mnogih bolesti. Zašto ne učimo o okolišnim i društvenim determinantama zdravlja? Koliko znamo o ne-tjelesnim komponentama čovjeka, koje imaju važnu ulogu u nastanku i liječenju bolesti?

Jasno da ovakva medicina ne može biti efikasna. Djelotvornost velikog broja lijekova minimalna je ili je nema. I drugi terapijski zahvati, poput operacija ili ugradnji raznih uređaja značajnom broju pacijenata ne donose korist. Benefit od mnogih pretraga je upitan. Nema dokaza o koristi ijedne metode probira na rak. Bolesti se većinom ne liječe nego se održavaju kroničnima i stvaraju se nove. Ovo je Ivan Illich napisao prije skoro 50 godina: „Medicini ne polazi za rukom izliječiti kardiovaskularne poremećaje, većinu karcinoma, artritis, odmaklu cirozu jetre, pa čak ni običnu prehladu“ (Medicinska Nemezis, 1975.). Vrijedi i danas.

Neučinkovitosti medicine pridonosi i loša organizacija zdravstvenih sustava – nepovezanost, nedostatak zdravstvenih radnika, loš geografski raspored, pa i česta promjena doktora, za koju se našlo da značajno povećava smrtnost pacijenata.

Osim slabe učinkovitosti, medicina stvara sve veću i višestruku štetu. U prvom redu za tjelesno zdravlje. Samo za ilustraciju – lijekovi na recept treći su po redu uzrok smrti u Europi i SAD-u. Hospitalne infekcije uzimaju 147 000 života u Europi svake godine.

Medicina stvara i psihoemocionalnu štetu. Strah, briga, tjeskoba, nesigurnost, zbunjenost, nemoć, otuđenje, sumnja, ljutnja, očaj – čitav niz negativnih emocija i stanja nastaje zbog preuveličavanja rizika i ozbiljnosti bolesti, loše komunikacije s liječnikom, nemogućnosti utjecaja na liječenje, protuslovnih informacija, liječničkih pogrešaka, visokih troškova terapije. Žrtve su i liječnici zbog preopterećenosti i osjećaja otuđenja od svrhe i smisla svoga posla.

Nadalje, ekonomska šteta – zdravstveni proračuni rastu iscrpljujući pojedince i društvo. Nepotrebno, jer cijene medicinskih potrepština, osiguranja, a na zapadu i liječničkih plaća, pretjerane su i nerealne (kako lijek može stajati stotinu tisuća eura?). Novac se baca na nepotrebne postupke i saniranje štete od škodljivih. I uludo troši zbog loše organizacije sustava. SZO procjenjuje da se potrati 30 % zdravstvenih proračuna; sigurna sam da je to barem 50 %.

Sociokulturna šteta – visoki troškovi, u uvjetima privatizacije, imaju za posljedicu manju dostupnost zdravstvenih usluga siromašnijima. Znači, nedostatak pravednosti. Nadalje, javlja se pad povjerenja u zdravstvenu struku; samo 54 % ljudi još vjeruje liječnicima. Dehumanizacija. Sveopća medikalizacija kojom je kolonizirano zdravlje i većina ljudi pretvorena u bolesnike, a društvo u veliku kliniku. Liječnici su izgubili autonomiju vlastite struke, a bolesnici, ali i zdravi autonomiju nad vlastitim tijelom i zdravljem. Tjelesni suverenitet prepustili su instituciji medicine – otuđenoj, korumpiranoj, instrumentaliziranoj, veponiziranoj, koja na ljudima ne samo zarađuje, nego radi protiv zdravlja i života. Pomaže u izradi biološkog oružja, kontroli uma, zabranjuje djelotvorne lijekove … osvjedočili smo se tijekom korona krize. Vidjeli smo kako medicina, zlorabeći neznanje ljudi i njihov najveći strah – strah od smrti, služi kao oruđe kojim se djeluje na razne aspekte života, uvodi nadzor i oduzimaju prava i slobode. Medicina u službi transformacije društva, ali i preoblikovanja samog ljudskog tijela, u smislu kiborgizacije i stvaranja sintetičkog čovjeka.

* * *

Devijacije i štetu od medicine trebali smo davno prepoznati i početi ispravljati. Sada će biti puno teže. Ušli smo u razdoblje nezaustavljivog urušavanja ne samo zdravstvenog sustava, nego čitave civilizacije. Negativni fenomeni i trendovi će se nastaviti. Ljudi će biti sve bolesniji zbog štetnih utjecaja iz okoliša i sve slabijeg pristupa medicinskim uslugama. I to nije ništa novo – većina svjetskog stanovništva nema pristup primjerenom liječenju, pati i ranije umire. S druge strane, imućni će stradavati jer će nekritički prihvaćati sve što medicina nudi. Većinu liječnika, kako smo vidjeli, neće biti briga i nastavit će služiti sistemu.

Što može učiniti manjina svjesnih i savjesnih? Najnovija događanja pokazala su da smo se spremni nositi s dezinformacijama i propagandom. Unatoč našoj malobrojnosti i cenzuri istina je došla do velikog broja ljudi. I taj posao treba nastaviti. Smireno i bez zastrašivanja, jer ono koristi kontrolnom sistemu. Treba prenositi pozitivne i ohrabrujuće vijesti. Posebno je važno upozoravati ljude na štetne utjecaje iz okoliša i mogućnosti zaštite, na nužnost odbijanja transhumanističkih zahvata u tijelo te ignoriranja tzv. izvanrednih stanja.

Ja osobno, skoro 20 godina raskrinkavam laži i obmane u medicini, od kliničkih tema kao što su kolesterol, osteoporoza, depresija i cijepljenje, preko fenomena poput komercijalizacije znanosti i edukacije, privatizacije, medijskog marketinga, sukoba interesa, medikalizacije, do djelovanja na polju prava pacijenata, i nuđenja rješenja – između ostalog cjelovite reforme zdravstvenog sustava. Koja, nažalost, više nije aktualna jer je u ovoj fazi neprovediva.

U vremenu koje je pred nama morat ćemo se, kao liječnici i sestre, u prvom redu posvetiti konkretnom pomaganju bolesnim ljudima, poglavito onima bez novca i veza. Pojedinačno, a poželjno i kao mreža liječnika i sestara izvan i unutar zdravstvenog sustava. Volonterski ili uz izravno plaćanje usluga. Sub rosa. Za vrijeme paralize zdravstvenog sustava u Britaniji 2020. godine, profesionalci i dragovoljci lokalno su se organizirali za pružanje medicinske pomoći stanovništvu. Riječ je o paralelnom zdravstvu. Koje će nužno biti jednostavno i jeftino. I kojem će se, vjerojatno, priključivati sve veći broj liječnika i sestara jer će im rad u postojećem sustavu postati nepodnošljiv. Možda bi bilo dobro sastaviti jedan apel, poziv zdravstvenim radnicima da u uvjetima raspada javnog zdravstva sačuvaju etička načela hipokratove medicine – ostanu na usluzi ljudima u potrebi bez obzira na njihovu platežnu moć, i oni koji mogu, odvoje dio svog vremena za volonterski rad.

Imamo li kao mala zajednica resurse i kapacitete da se u ovom tranzicijskom razdoblju barem rudimentarno organiziramo? Ili je bolje bez formalne strukture koja je podložna infiltraciji i razbijanju. Nesumnjivo postoje modeli ustrojavanja zdravstva u razdobljima krize. Imamo svježe iskustvo i znanje ratne medicine; može li se ono iskoristiti?

Prilično je jasno da ćemo većinu medicine morati učiti iznova. Čeka nas veliki posao pronalaženja nepoznatih i zaboravljenih medicinskih znanja. Bilo bi dobro podijeliti područja istraživanja, a onda formirati repozitorij znanja. Kopirati veće, npr. World Council for Health. Krenuti s jednostavnim medicinskim istraživanjima – obradom dostupnih podataka, prikupljanjem i obradom svjedočanstava o učincima tzv. cjepiva, anketama o stavovima, ili o iskustvima bolesnika s određenim terapijama.

Na zapadu, gdje postoji tradicija integrativne/holističke medicine postoje centri neovisni o državi i industriji, gdje se odvija klinička praksa, ali i znanstvena istraživanja i edukacija. Kako ih objektivno evaluirati (jer i to je područje zagađeno komercijalnim interesima)? Kako pronaći pouzdane i provjerene adrese? Kredibilitet takvih liječnika i grupa trebao bi se temeljiti na dugogodišnjem kliničkom iskustvu. Praktičara alternativne medicine u nas je razmjerno malo i slabo su međusobno povezani.

Konačno, ono što je posebno važno – treba prestati glorificirati medicinu kao najvažnije područje života. Ljude valja rasteretiti straha od bolesti i opsesivne brige za zdravlje. Zdravlje nije najveća vrijednost i cilj sam po sebi. Ono je samo sredstvo za postizanje drugih, važnijih ciljeva, individualnih i kolektivnih; samo jedan od uvjeta za smislen i svrhovit život. Parafraziram Ivana Illicha: Medicinsku potražnju treba energično reducirati. I time obesnažiti medicinsku neman. Vratiti suverenitet nad vlastitim tijelom. Odbaciti ovisnost o medicinskom autoritetu i monopol institucije da nam govori jesmo li bolesni ili zdravi i diktira zahvate u naše tijelo. Kondicionirajući nas za podložnost i ropstvo; onesposobljavajući za prave, istinske životne pothvate.

Ja sam dobar dio profesionalne prakse odradila uvjeravajući ljude da nisu bolesni i uklanjajući im nepotrebne pretrage i terapiju. I oni su iz ordinacije izlazili zadovoljni i zahvalni. Na kraju sam napustila sustav koji je od mene zahtijevao stvari koje su besmislene i štetne. Jesmo li kao liječnici spremni prakticirati manje medicine, samo naizgled paradoksalno, na dobrobit naših bolesnika? Ili potpuno odbiti sudjelovati u nakaradnom sustavu. I raditi pravu medicinu koja stvarno liječi… cijeli članak pročitajte na Logicno.com.

Continue Reading

Vijesti

‘Đavo povlači “svoje legije” – Preminuo je Jacob…’

Published

on

‘Đavo povlači svoje sluge – Preminuo je Jacob Rotschild’ – izvještava Otpor Media.

Preminuo je Lord Jacob Rothschild, financijer i član ugledne bankarske obitelji Rothschild. Umro je u 87. godini.

Svoju je karijeru započeo u obiteljskoj banci NM Rothschild&Sons 1963., a 1980. je s Markom Weinbergom suosnovao brojne tvrtke, uključujući i J Rothschild Assurance Group, sada St James’s Place.

Obavljao je niz visokih funkcija. Među ostalim, bio je zamjenik predsjednika BSkyB televizije od 2003. i 2008. godine, a bavio se i umjetnošću i filantropijom.

Za svoje je zasluge odlikovan Ordenom za zasluge 2002. godine. Ta se čast daje onima koji su se pokazali zaslužnima na području umjetnosti, književnosti, učenja i znanosti, prenosi The Guardian.

Bankarska obitelj Rothschild vuče korijene iz Frankfurta iz 18. stoljeća, odakle su se različiti članovi obitelji selili u gradove širom Europe kako bi izgradili bankarske poslove.

Mnogi članovi obitelji bili su poznati po svojoj gorljivoj podršci cionizmu i formiranju Države Izrael.

Edmond James de Rothschild je bio pokrovitelj prvog židovskog stalnog naselja u Palestini u Rishon-LeZionu 1882. On je također osigurao sredstva za uspostavljanje Petah Tikve kao stalnog naselja 1883. godine.

Godine 1917. Walter Rothschild, drugi lord Rothschild bio je sugovornik Balfourove deklaracije Cionističkoj federaciji, koja je Britansku imperiju obavezala da uspostavi Palestinu kao nacionalni dom za židovski narod.

Oko 10 mjesta u Izraelu trenutno je nazvano po članovima Rothschilda koji su osigurali sredstva za osnivanje ovih mjesta.​​​​​​

izvor: OTPOR.Media

Continue Reading

Popularno

Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved