Connect with us

Vijesti

Otišao je učitelj, pjesnik, veliki čovjek i prijatelj, autor imena Vatreni- Josip Prudeus

Published

on

25. siječnja 2020.

Jutros je u 76. godini života preminuo  Josip Joža Prudeus, cjenjeni i dragi Facebook prijatelj, kojeg osobno nisam upoznala, ali kao da sam ga poznavala  cijeli život.

Za jedne posjete Samoboru fotografirala sam kamene ploče uz zid oko župne crkve Sv. Anastazije i vidjela ime Joža Prudeus.

josip prudeus

Proživljavali smo s njim njegove osobne, teške  životne tragedije, smrt dvoje djece, koje nijedan roditelj nikada ne preboli i prežali.

Proživljavali smo i njegove  brige  gdje i kako će smjestiti svoju ostavštinu. Evo što je napisao prije malo više od mjesec dana na svom FB profilu;

josip prudeus 3

Josip Prudeus, učitelj hrvatskog jezika i povijesti,  “pjesnik pod malim odmorom” – kako je sam za sebe volio govoriti, pjesnik  i novinar, rođen je u Samoboru 21. ožujka 1944. godine, od oca Ivana i majke Milke rođene Runtas.

Osnovnu školu, gimnaziju pohađao je u Slavonskom Brodu. Diplomirao na Pedagoškoj akademiji,  također u Brodu (Tin Ujević i njegova lirika), te stručni ispit (Motivi djetinjstva u lirici DragutinaTadijanovića ).

Službovao  kao nastavnik u:

OŠ Slavonskom Brodu, OŠ u Sibinju– Kao učitelj, početnik  utemeljio školski novinarski i literarni list “ZVONO”, scensku, recitatorsku i novinarsku družinu.

Kao voditelj spomenutih grupa sudjelovao je na općinskim i republičkim natjecanjima. U novinarskoj i scenskoj konkurenciji osvojio je  sa svojim učenicima prva mjesta i nagrade na Republičkim natjecanjima u Zagrebu ( list i scenska predstava Sedmi kontinent).

OŠ u Rabu– Tijekom samo jedne godine rada, sa svojim učenicima priskrbio je Školi II. mjesto i nagradu na Republičkom natjecanju sa satiričkim učeničkim cabaret  programom Đački Jazavac!

Zatim radi i u samoborskim osnovnim školama:  Bogumila Tonija, Milana langa (Bregana.Gradanjci, Noršić Selo) završavajuću učiteljski radni vijek u OŠ Samobor.

Supruga Ivanka do umirovljenja je bila dugogodišnja knjižničarka u samoborskoj Gradskoj knjižnici. Djeca Hrvatinka i Domagoj s roditeljima nastavili su  živjeti u Samoboru.( Oboje djece preminuše 2016. godine  kći u lipnju, sin u studenom.)

Svoj učiteljski radni vijek završio je u Osnovnoj školi Samobor, kojoj je darovao životnu zbirku: 380 slika, 230 keramika, 80 batika, 500 DVD-a i 3000 knjiga.

Josip Prudeus za djecu piše od 1965. Objavljivao: Modra lasta, Smib, Galeb, Radost, Pogled,  radio postaje  Zagreb, Sljeme, Sarajevo…

Stotina pjesama i priča za  djecu, mladež i odrasle ( autor  samoborskih slikovnica (sa slikarem B.Dorotićem, slikovnice za mladež  Bl. Alojzije, Male zb(i)rke pjesama, Vjeroskop,  Skoroskop

Josip Prudeus je u  vrijeme hrvatskoga proljeća suđen na montiranom političkom procesu u Požegi kao član Ogranka Matice Hrvatske u Sl. Brodu.

Josip Prudeus autor je brojnih scenarija za koncerte samoborskih, ali i mnogih amaterskih društava izvan Samobora. Autor je imena kafića Tin, Slastičarnice U prolazu te priredbi Dar pod bor, Blagdanski zvuci, Koncert pod rascvalim kestenima i Samobor kiti bor.

Josip Prudeus je s biskupom Markom Culejem vodio akciju za svećenička zvanja;

-Utemeljio i pokrenuo list “FRAMIN” Hrv.franj.provincije;

-Napisao knjigu uspomena na 96 pokojnih franjevaca  iz HFP sv Ćirila i Metoda;

-Deset godina, pod pseudonimom Tribus objavljivao u Maku priče za djecu (cca 100),

-Za samoborske crkve napisao ( ugl. g. Ž.Bradić )

dvije pjesme o sv. Martinu, ( ugl. g. Željko Bradić ,

Gospi Okićkoj ( ugl. g. JurajŽupančić)

      -Napisao pjesmu S Papom Kristu po Mariji  ( praizvedba u M. Bistrici Papinom  dolasku, višetjedne izvedbe u glazbenim tv spotovima;

Josip Prudeus, učitelj, pjesnik, književnik, novinar, no, najprije – čovjek, vjeran sebi i vjeran Bogu, 2008. godine dobio je povelju pape Benedikta XVI. za 60 godina ministriranja. Autor je mnogih misa, litanija i skladbi posvećenih svecima i mučenicima katoličke crkve;

  • Autor Hrvatske pučke mise u čast bl.Alojzija Stepinca – u spomen hrv.braniteljima

     – Misa Zaštitniku Hrvatske  

     – Misa Hrvatskim mučenicima

     -Napisao pjesmu Svetoj Ani suzaštitnici Samobora  ( gl. g. Ž.Bradić)

     -Napisao Male litanije sv. Ane  ( gl. g. Ž.Bradić),

     -Skladbe sv. Judi Tadeju i Šimunu…

     -Skladbe bl. Ivanu Merzu

     -Libreto „Dizma i Gesta“ (pasionska baština)

     -Vukovarski križni put

      Pisac tekstova bulama u temeljima novih crkvi u Lasinji, Samoborskom Lu-

      gu, te u obnovljenoj kapelici u samoborskom franjevačkom samostanu, SOS Lekeniku,   

Josip Prudeus bio je član Društva hrvatskih književnika. Uvršten je u Antologiju hrvatske haiku poezije, Antologiju hrvatske usrkšnje poezije, Antologiju hrvatske ljubavne poezije, Antologiju 800 godina Franje Asiškoga, Antologiju haiku Ivanić Grada, zastupljen je pjesmama u zbornicima: Ljubica, Pri svetem Mihalu, Zelinskim bregima i mnogim drugim zbirkama pjesama.

Josip Prudeus je bio član Ogranka Matice hrvatske u Samoboru, svojim je talentom i radom uvelike doprinio očuvanju kulturne baštine i razvitku samoborskog pjesništva. S ljubavlju je pratio i podupirao mnogobrojna kulturna događanja. Na Jožin rođendan i imendan, 21. ožujka 2015. godine, Ogranak Matice hrvatske u Samoboru je u čast Josipa Prudeusa u suradnji s Gradskom knjižnicom Samobor, Tamburaškim društvom Ferdo Livadić i Pučkim otvorenim učilištem Samobor organizirao “Josipovo s Jožom”, na kojem su sudjelovali mnogobrojni umjetnici, prijatelji i suradnici s kojima je Joža surađivao tijekom svog bogatog stvaralačkog života.

Josip Prudeus napisao je sedamdesetak pjesama o Samoboru, od kojih je 39 uglazbljeno.

            Spomenimo najpoznatije: Samobor, Pri staroj vuri, Nigdar ga više, Bu

             se vrnul Samoborček, Samoborski plac dopoldan, Samoborske ciklame,

             Kerempuh, Gabrek je Gabrek, Zlatni lampaš, Pri rudaru, Samoborske kape-

             lice, Zrinjevac, Okićki grb, Zlatna bula, Dok je snova bit će Livadića, Naše   

             Popevke, Samoborski tamburaši, Lavica, Moj Samobor, Pak jesen znova,

            Tak je kak je (pjesma u kojoj je prvi na Krapinskom festivalu napisao stih

             “hrvatsku grudu rubcu je nosil…” 1983!)…

Bio je i urednik mnogim izdanjima: Ljubica, Samobor opisan srcem, predgovornik brojnim likovnim katalozima i književnim izdanjima. U samoborskom tisku pisao je punih 25 godina . Od 1965. godine svoje je radove objavljivao u Modroj lasti, Smibu, Galebu, Radosti, Pogledu te u tom smislu surađivao s radio postajama Zagreb, Sljeme, Sarajevo. Utemeljio je program za djecu i mladež na Hrvatskom katoličkom radiju te je kao urednik ustrojio program od 17 raznovrsnih emisija. Radeći na HKR-u uspostavio je suradnju sa 135 hrvatskih škola.

Josip Prudeus autor je  pjesme  Kraj kapele svete Ane.

  • -Inicijator je  da se postavi spomen klupa Vukasoviću kraj kapele Sv .Ane

– S  fra Budimirom Cvitkovićem  kiparom inicirao obnovu samoborske Kalvarije;

–  Scenarist 6 video filmova o Samoboru. od 1986- 1999.)

–  Scenarist dvaju filmova o Samoboru (2001.) za dokumentarni program HTV,

             –  Povijest samoborskih fašnika, (međunarodni festival) ,

             –  Stoti rođendan “Samoborčeka” (međunarodni festival),

             –  Scenarist obilježbe 75o.obljetnice Samobora.

             – Scenarist dramoleta za HRTV  “Livadić i Gaj” (2000.g)

             – Od 1975. godine sudjelovao, na razne načine, na svim samoborskim Fašnicima

             – Tijekom Domovinskoga rata uredio, i obznanio, u okviru NS, dvije ratne “Srake

             – Osmislio i uveo fašnički lik Štefa Fiškala;

            –  Koncipirao sam. ugost. jelovnike, pišući scenarije za Martinja, Vincekova;     

Autor brojnih plakata, pozivnica, kataloga, letaka, diploma, povelja i sl.

             – Autor songova u mjuziklu Lady Šram , samoborski motivi Kazalište Komedija”;   

             – Ivan Lacković izradio grafičku mapu na temelju njegovih pjesama o Samoboru

Autor više samoborskih kalendara;

– Prva nagrada za tekst – o Samoborčeku na Krapinskom festivalu ,

– Sudjelovao na 18 Krapinskih festivala sa samoborskim pjesmama;

– Autor scenarija za grupu Magazin. Snimano u Samoboru! Pet repriza na HTV, i objavljeno na video kazeti;

Josip Prudeus jedan je od utemeljitelja Večeri hrvatske ljubavne poezije na Ljubičinom grobu i urednik prvih zbirki ljubavnih pjesama hrvatskih književnika “Ljubica”.

Josip Prudeus autor je naziva “Ponosnica” za branitelje, pisao je ratne reportaže, tijekom Domovinskog rata pokrenuo je akciju “Samobor otvara srce” za Hrvatski Ćuntić, u kojoj je sakupljeno 6000 knjiga za spaljenu franjevačku knjižnicu.

Josip Prudeus autor je imena “Vatreni” za hrvatsku nogometnu reprezentaciju.

josip prudeus -vatreni

Josip Prudeus je 2004. godine dobio nagradu za životno djelo Grada Samobora, a 2009. godine, odlukom Hrvatskog sabora, dobio je državnu nagradu Ivan Filipović za životno djelo.

Josip Prudeus o Samoboru je napisao sedamdesetak pjesama od kojih su mnoge i uglazbljene. Do listopada 2013. godine uglazbljeno je ukupno 156 Jožinih pjesma, a skladali su ih mnogi: Željko Bradić, Arsen Dedić, Siniša Leopold, Pero Gotovac, Emilio Kutleša, Nikica Kalogjera, Josip Degl Ivellio, Vlado Kos, Julije Njikoš, Igor Jaić, Željko Luka Balvan, Miroslav Berta, Sjepan Srpak, Marijan Makar, Mirjana Žužić, Mario Mihaljević i Tomislav Jozić.

Neka mu Gospodin podari vječni pokoj, kraj svoje neprežaljene djece!

Ljudi (krivi), krivo promišljaju kako je potrebno činiti velika ( v e l i k a ) djela da bi se poslao(la) netko.
Uostalom zar se mora postati NETKO?
Živimo svoj darovan život svatko sa ponuđeenim darovima.
Budimo na dobro svima oko nas.
Tada svaka, dobra sitnica, postaje ogromna.

Josip Joža Prudeus

Lili Benčik/hrvatskepravice

Vijesti

Preminuo je Louis d’Alencourt ‘apostol posljednjih vremena’

Published

on

Louis d’Alencourt, francuski intelektualac, komunikolog, te kao katolik specijaliziran za eshatologiju, koji je detektirao sve simboličke tragove koji se odnose na kraj vremena, preminuo je. POČIVAO U MIRU!

Tekst o Autoru (samom sebi) s bloga Le grand Reveil – Révélations pour la fin des temps, (Veliko buđenje – Otkrivenje za posljednja vremena) prenosimo

slika: Gospa od La Salette.

Zovem se Louis d’Alencourt, rođen sam 1969., dakle 2012. imam 43 godine. Oženjen, otac obitelji, poslovni menadžer, oglašivač sam i radim u komunikacijskim profesijama od svoje 23 godine , uglavnom na čelu vlastitih struktura. Imao sam sve razloge da nastavim živjeti “ublaženi” mali život bez postavljanja previše pitanja i da uživam u životu. Osim toga…

Praktičan katolik, tradicionalističkog senzibiliteta, odgojen sam u okruženju u kojem sam naučen ne vjerovati “svijetu”, odnosno društvu koje ga okružuje, čije su ideje i način djelovanja sve više u suprotnosti s katoličkom mišlju i njezinim učenjem . Hvala Bogu, djetinjstvo i mladost sam sačuvao od štete koju danas nanose televizija i “elektronički” stil života (videoigre i slično).

To me nije spriječilo da se prihvatim računala čim sam počeo raditi (bilo je to 1989. godine), niti da pozdravim dolazak Interneta i očito budem redoviti korisnik. Čak sam bio jedan od preteča mobitela jer sam i prije dolaska mobitela već imao telefon u autu. Bilo je to doba Radiocoma 2000. ako se dobro sjećam.

No, kako nisam rođen s računalima i kako sam ih usvajao samo u radu, uvijek sam ih smatrao prije svega alatom za rad. Isto za Internet. Računalni i elektronički alati za mene nisu cilj nego sredstvo. Nijansa je važna jer nam omogućuje da stroju i njegovoj dominaciji nad čovjekom damo granice, također nam omogućuje da znamo da ne budemo previše ovisni o njemu, a prije svega da zadržimo “kontrolu”. Često sam sklon reći “nije stroj taj koja odlučuje, ja sam”.

Dovoljno je reći da računala koja se sama ažuriraju, nadjačavajući slobodnu volju svog vlasnika, odgovaraju stvarima koje me ljute. Da ne spominjem da zapravo ne znamo sve što navedeno računalo radi i prenosi…

Sve ovo samo da kažem da sam malo po malo, što sam bio stariji, to sam se više pitao o evoluciji sadašnjeg svijeta; kamo ide, Što se događa ? Odakle taj jaz između percipiranog svijeta, željenog svijeta i stvarnog svijeta? Kako objasniti da usprkos iznimnom životnom standardu zapadnjaka, čiji je potrošačko društvo najvidljiviji izlog, postoji i velika nelagoda? Sve se čini u redu, a ipak nešto nije u redu.

Uvijek su me zanimale politika i ekonomija. Moram razumjeti stvari i stoga dublje prodreti u određene teme. Budući da televizija ne dopušta da idete dublje, čitanje je najlakši i najpouzdaniji način.

Tako sam od prosječnog građanina s godinama postao ISTRAŽIVAČ. Filozof i istraživač. Točnije, istraživač političke filozofije.

Da biste razumjeli što se događa, morate pokušati znati donju stranu karata. Postoji službena i neslužbena povijest. Onaj pravi, onaj o kojem se ne uči u udžbenicima. Geopolitika. Tajne službe. Tajna društva. itd…

Kao istraživački alat, ne biste trebali početi s internetom, već s knjigama. Jedna knjiga vodi drugoj; autor, u svom argumentu, navodi druge knjige koje vas potiče znatiželja, i tako dalje. Zatim dovršavate svoja zapažanja putem Interneta. Nikad ne zaboravite da, ako vam se neka tema sviđa, morate je dalje istraživati ​​kroz knjige, a ne ostati na površnoj fazi, kao što je slučaj s audiovizualnim dokumentima i internetom.

A ono što sam otkrio bilo je zastrašujuće. Nakon 10 godina istraživanja i napornog rada, odabira, provjeravanja, razmišljanja, danas sam u mogućnosti odgovoriti na pitanja:

Za što ?
Gdje idemo ?
O kako da stignemo tamo?
Gotovo sa sigurnošću. Jedini element koji mi nedostaje, i to veliki, je kalendar: Kada?
Ali to je i najteže, i najtajnije.

Iza riječi “kraj vremena”, “apokalipsa” ili “kraj svijeta” moramo dati jasna objašnjenja, valjane argumente i konstruirano razmišljanje.

Danas više ne mogu šutjeti. Ovo znanje moram staviti u službu svojih bližnjih kako bih im pomogao da se pripreme za konačno rješenje koje se nazire. Razmišljao sam o pisanju knjige; ovaj projekt nije isključen, ali prvo krećem s ovim blogom čiji je cilj u naslovu: probudi se dok ne bude prekasno!

Tako ću ispuniti ulogu “apostola posljednjih vremena” o kojem je Gospa od La Salette govorila u svojoj poznatoj tajni (1846.) i koji će se pojaviti u vrijeme dolaska Antikrista: “Pozivam apostole posljednjih vremena, vjerne učenike Isusa Krista, koji su živjeli u preziru svijeta i samih sebe, u siromaštvu i poniznosti, u preziru i šutnji, u molitvi i mrtvljenju, u čistoći i u jedinstvu s Bogom, u patnji i neznanju svijetu. Vrijeme je da izađu i osvijetle zemlju. “.

Nažalost, ne uklapam se baš u opis, stoga riječ (budućnost) na početku ovog članka, jer težim biti dio toga i nadam se da ću pronaći milost i snagu potrebnu da to postignem.

Doista, vladavina Antikrista je blizu i sada je hitno prosvijetliti svoje suvremenike.

Continue Reading

Vijesti

VELIKO BUĐENJE – U čast Louisu d’Alencourtu – Proročanstvo temeljeno na broju 47

Published

on

Želio bih odati počast Louisu d’Alencourtu nastavljajući njegov rad na broju 47. Danas ćemo sastaviti proročanstvo na temelju broja 47 na temelju svetog imena Ieshoua – piše Stéphane na blogu LaFranceChretienne.

Kao što Louis objašnjava u svom posljednjem članku od 29. ožujka 2024.:

47 je broj Mesije u hebrejskoj numeraciji. Ova vrijednost vrijedi i za Židove i za kršćane.

Za kršćane je Isus bio Mesija obećan Židovima i cijelom svijetu. Broj Krista u slavi je 47. Isus se na hebrejskom piše kao Ieshua, tj. Yod 10 + He 5 + Schin 21 + Wav 6 + He 5 = 47

Sa svoje strane, Jean-Gaston Bardet postiže sličan rezultat: on otkriva da je ime Kristove slave „sastavljeno od goljenice, simbola Kristove ljudskosti, integrirane u tetragram YHWH koji predstavlja Trojstvo. Što daje: YHShWH. Ovo ime slave vrijedi 47.”

Uzmimo ime “Ieshua” na hebrejskom i potražimo 47. knjigu koja odgovara onoj iz “Tužaljki”.

Potražimo stihove koji odgovaraju svetoj vrijednosti “Ieshoua”:

« Prvo pojavljivanje Yod 10 → Tužaljke 1:10

Drugo pojavljivanje Heb 5 → Tužaljke 2:05

Treće pojavljivanje Shin 21 → Tužaljke 3:61-63 (21. tužaljka počinje stihom 61)

Četvrto pojavljivanje Wav 6 → Tužaljke 4:06

Peto pojavljivanje Heb 5 → Tužaljke 5:05 »

Za sastavljanje proročanstva oslanjamo se na liturgijski tekst Crkve:

Tužaljke 1:10

Yod — Protivnik je zauzeo sva njegova blaga: da, on (grad Jeruzalem) je vidio pogane kako ulaze u njegovo svetište, dok si im ti zapovjedio: “Ne ulazite u moju skupštinu. »

Tužaljke 2:05

Hej — Gospodin je poput neprijatelja: progutao je Izrael, progutao njegove citadele, razorio tvrđave, izlio žalbe i jadikovke na kćer Judinu.

Tužaljke 3:61-63

61 Shin — Ti čuješ njihove uvrede, Gospodine, sve njihove spletke protiv mene,

62 riječi mojih napadača i njihov šapat protiv mene cijeli dan;

63 pogledaj ih, sjede ili stoje, pjevaju o meni.

Tužaljke 4:06

06 Waw — Grijeh kćeri mog naroda premašio je grijeh Sodome, koja je uništena u trenu, a da se na nju nije digla ruka.

Tužaljke 5:05

05 Ovdje smo lovljeni, robovi; iscrpljeni, nemamo odmora.

Prisjetimo se što Louis kaže na kraju

“Projekt 47 je ulazak u eru hegemonije i dominacije židovskih elita, judaizma i židovskog duha nad svijetom (svi tvore svog “Mesiju”), a to bi doba, govore nam svojim ezoteričnim znakovima, počelo s inauguracija 47. američkog predsjednika, 20. siječnja 2025.

Proročanstvo za Francusku počelo bi 20. siječnja 2025.

Objasnimo sada ovo proročanstvo temeljeno na svetom broju “Ieshua” oslanjajući se na 47. biblijski tekst i zamjenjujući Jeruzalem gradom Parizom.
Prvi stih – Tužaljke 1:10

Yod — Protivnik je zauzeo sva njegova blaga: da, on (grad Jeruzalem) je vidio pogane kako ulaze u njegovo svetište, dok si im ti zapovjedio: “Ne ulazite u moju skupštinu. »

Objašnjenja prvog stiha

Ovaj prvi stih iznenađujuće podsjeća na Olimpijske igre 2024. godine kada su se pagani vratili u grad Pariz kada je Bog zabranio ulazak u njegovu skupštinu. Susjedni stihovi objašnjavaju da je “njegova nečistoća zaprljala njegovu haljinu” i da “sav njegov narod uzdiše za kruhom”.

Čini se da ovaj stih ukazuje na to da će biti gladi zbog njegovih svetogrđa

Drugi stih – Tužaljke 2:05

Hej — Gospodin je poput neprijatelja: progutao je Izrael, progutao njegove citadele, razorio tvrđave, izlio žalbe i jadikovke na kćer Judinu.

Objašnjenja drugog stiha

Ovaj drugi stih objašnjava kaznu koja je izrečena Parisu. Susjedni stihovi objašnjavaju da je “kao neprijatelj nategao svoj luk, i kao protivnik podigao je svoju desnicu” i “u velikoj srdžbe Bog je obeščastio kralja i svećenika.” »

Ovaj stih ukazuje na to da se Božji gnjev može sručiti na grad Pariz, a time i na Francusku kao kaznu za njezine mnoge grijehe.

Treći stih – Tužaljke 3:61-63

61 Shin — Ti čuješ njihove uvrede, Gospodine, sve njihove spletke protiv mene,

62 riječi mojih napadača i njihov šapat protiv mene cijeli dan;

63 pogledaj ih, sjede ili stoje, pjevaju o meni.

Objašnjenja trećeg stiha

Ovaj treći stih objašnjava da Božji neprijatelji trijumfiraju nad gradom Parizom i nad Francuskom, općenito. Neprijatelji Božji nekažnjeno hule na sveto ime Isusa Krista, Sina Božjega.

Susjedni stihovi objašnjavaju da “Ti si se zauzeo za moj slučaj, Gospodine: ti si otkupio moj život” i “Ti ćeš im vratiti, Gospodine, po djelima ruku njihovih.” Zaludit ćeš njihova srca: na njima će biti tvoje prokletstvo. Progonit ćeš ih svojim gnjevom, uništit ćeš ih ispod neba svoga, Gospodine. »

Ovaj stih ukazuje na to da će se Božji gnjev prvo očitovati u gluposti, sljepoći, što će ih natjerati da se urote protiv djela Isusa Krista. “Woke” ideologija točno odgovara onome što je ovdje objašnjeno.

Četvrti stih – Tužaljke 4:06

06 Waw — Grijeh kćeri mog naroda premašio je grijeh Sodome, koja je uništena u trenu, a da se na nju nije digla ruka.

Objašnjenja četvrtog stiha

Ovaj četvrti stih objašnjava da će grad Pariz biti uništen nakon ozbiljnih pogrešaka koje je uzrokovala kći mog naroda. Ovdje ideologija „probuđenja“ odgovara „kćeri mog naroda“, to jest ljudima čiji su umovi zaglupljeni Božjom voljom. Prethodni stih daje više detalja: “Oni koji jedu delicije nestaju po ulicama; oni koji su živjeli u raskoši nalaze se na gnojištu. “. Na temelju sljedećeg 6. stiha “Lamed — Nisu vjerovali, kraljevi zemlje, niti bilo koji stanovnik svijeta, da će protivnik, neprijatelj, proći kroz vrata Jeruzalema. »

Ovaj stih ukazuje da će se Božji gnjev očitovati u strašnoj invaziji kako bi se kaznio grijeh koji je nadmašio onaj Sodome. Ideologija “probuđenja” zapravo nadilazi sve drevne ideologije uključujući i onu same Sodome. Ovaj grad je u trenu uništen sumporom i vatrom.

Peti stih – Tužaljke 5:05

05 Ovdje smo lovljeni, robovi; iscrpljeni, nemamo odmora.

Objašnjenja petog stiha

Ovaj peti stih objašnjava rezultat Božjeg gnjeva. Susjedni stihovi daju više informacija: “Pijemo svoju vodu za novac; kupujemo naša drva. » i „Mi pružamo svoju ruku Egiptu, Assuru, za naš dio kruha. “. Sljedeći peti stih glasi “10 Naša koža gori poput peći u vrućini od gladi. »

Ovaj stih ukazuje na to da je hrana vrlo skupa i da ju je vrlo teško pronaći jer ćemo morati tražiti pomoć od susjednih zemalja. Glad bi mogla biti stvarnost zbog nacionalnog grijeha, Olimpijskih igara u Parizu 2024., koje su trijumfom “probuđenja” nadmašile onu u Sodomi.

Zaključak
“Probuđena” ideologija trenutno trijumfira nad Francuskom otvoreno se prikazujući na Olimpijskim igrama u Parizu u srpnju 2024. Bog neće dopustiti da ovo svetogrđe prođe nekažnjeno. Moramo očekivati ​​velike pošasti od 20. siječnja 2025. Sljedeća godina bi mogla biti godina građanskog rata, ruske invazije, gladi i uništenja Pariza prema proročanstvu koje smo upravo stvorili na temelju djela Louisa d’Alencourta.

Bog vas blagoslovio u ovim svetogrdnim vremenima,

Stephane, svibnja 2024

Link na PDF datoteku: OVDJE!

Continue Reading

Vijesti

DP: Bezuvjetno zadržati mlade ljude u Hrvatskoj, jer “su stranci neadekvatni za naše područje!”

Published

on

Lipovac Pehar: Moramo zadržati mlade u Hrvatskoj jer oni imaju energiju, inovativnost i potencijal za opstojnost hrvatske nacije!

Zastupnica DP-a Dubravka Lipovac Pehar: ”Mladi ljudi danas odlaze iz Hrvatske jer idu za boljim životom. Mi želimo zadržati to stanovništvo jer s njim gubimo fertilnost, energiju, inovativnost i potencijal za opstojnost hrvatske nacije”.

”Svjedoci smo i doseljavanja velikog broja stanovnika iz zemalja Azije i Afrike. Jedan dio svog života provela sam u Afganistanu te sam upoznala kulturu, vjeru i način života tog stanovništva. Oni su, u usporedbi s našim radnicima i inženjerima, neadekvatni za naše područje. Hrvatska ne bi trebala svoje tržište rada zamijeniti takvim radnicima”.

”Mi ćemo sve učiniti kako bismo pomogli u ograničavanju popunjavanja tržišta rada takvim stanovništvom kroz suverenitet, gospodarske i političke korake i demografsku obnovu. Moramo obnoviti naše tržište rada i zadržati naše vrijedne radnike koji su svuda u svijetu priznati i uredno plaćeni”.

”Covid pandemija nam je pokazala koliko smo ovisni o velikim globalnim lancima, a što nam pokazuje da moramo stvoriti svoje proizvodne kapacitete i doprinijeti našoj prehrambenoj samodostatnosti. Dokazano je i koliko smo u kriznim situacijama ovisni o turizmu, što nas čini ekonomski krhkima i naglašava potrebu za diversifikacijom gospodarstva i razvojem drugih sektora”.

”Zašto se ne bismo potrudili poljoprivredu postaviti na svoje noge? Nama se sada pružila prilika kada ćemo to i učiniti. Naša je Hrvatska puna resursa koje možemo iskoristiti, od stanovništva, mladih, do nas koji smo ovdje u Hrvatskom saboru. Učinimo sve kako bismo doprinijeli razvoju Hrvatske!”.

#Domovinskipokret

Continue Reading

Popularno

Copyright © 2023. Croativ.net. All Rights Reserved